מותק - מדור החברה של אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 5/3/2021 09:32 ● ערב ערב 3007
מדור החברה של אילת ● פרסום תמונות במדור אינו כרוך בתשלום ● חפשו אותנו בפייסבוק: ערב ערב באילת ותוכלו לתייג עצמכם בכיף
מותק - מדור החברה של אילת
תגיות:

 

פגישה מרגשת

 


צילום עדכני של בננו היקר והאהוב עומר בן אילת בפגישה עם השגריר החדש האמירתי בירושלים. מימין: הבן של נחמן שכטר. 



באילת עוברים לדיגיטל

 


כחלק מחיזוק העסקים המקומיים, זכתה העיר אילת להיות אחת מבין 20 רשויות שנבחרו להשתתף בפרויקט דיגיטלי ענק בהובלת פייסבוק ישראל, מרכז השלטון המקומי והפורום הכלכלי חברת של בית הנשיא, במסגרתו יוענקו לבעלי עסקים קטנים, כלים למעבר לעולם הדיגיטלי. את התכנית באילת ילווה הבית לעסקים בעירייה. בתמונה: צוות הבית לעסקים המלווה את התכנית. 



בשעה טובה

 


זוג אילתי מקסים במיוחד, יובל ואבי בוסקילה, רכשו את ביתם הראשון כזוג צעיר במסגרת דיור למשתכן באשקלון. פרויקט רכישת הבית שהתחיל לפני כשנתיים עת זכייתם בהגרלה והסתיים עתה ובשעה טובה עם העברת כספי המשכנתא בתנאים הכי טובים שיכולים להיות בעזרתו של חנן עמוס! כמובן שנשמרו כל כללי הקורונה. מאחלים המון הצלחה!



שומרים על השמיעה

 


בטי אני, קלינאית תקשורת בבית החולים 'יוספטל' ומרחב אילת, פועלת במרץ ובהתנדבות להעברת המידע והעלאת המודעות בקרב אוכלוסיית היעד ומעבירה הרצאות רבות לגיל השלישי באילת. לאחרונה, במסגרת שבוע הבריאות, התארחה בטי בקיבוץ אילות והרצתה בנושא שמיעה בגיל השלישי במועדון החברים. כיום יש סבסוד של מכשירי שמיעה ורכישתם הפכה לאפשרית וכדאית לצורך שמירה ושיפור על איכות החיים. מודעות לנתונים אלה, כמו גם לאפשרויות לשפר את השמיעה, למשל בעזרת מכשירי שמיעה, הינה חיונית לשמירה על איכות החיים בגיל השלישי.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש