אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 8/7/2020 20:43 ● ערב ערב 2974
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי שנמצא במזל שלכם נותן לכם את ההבנה המעמיקה שאתם זקוקים לה, על מנת לעבור מצבים רגישים שבהם נדרשת גמישות מחשבתית.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה

אתם נמצאים בתקופה מעניינת עבורכם מלאה בעשייה ואנרגיה יצירתית מבורכת עם השלכות עתידיות לכל מה שתעשו עכשיו. לעיתים נראה שאתם פועלים באופן ספונטני ואולי אפילו ללא מחשבה תחילה, אך למעשה אתם מכוונים לטווח הרחוק ולהצלחה בתחום הקרייריסטי , עובדה שלפעמים מתקבלת בתמיהה אצל חברים שמחשיבים עצמכם כקרובים אליכם במיוחד.

 

שור

אתם עמוסים מאוד בגלל כל מה שקורה בסביבת מגוריכם הטבעית. מסתבר שיש לכם כוונות מאוד משמעותיות כדי לרצות לתכנן ולעשות שינויים מרחיקי לכת כמו שיפוץ המרחב הקיים, או אף מעבר מקום מגורים שיעזור לכם לתחושת התחדשות. חשוב מאוד שבשלב זה בחייכם שבו אתם מתכננים את העתיד , תפעלו קצת מאחורי הקלעים על מנת להשפיע על אנשים שאתם רוצים שיעזרו לכם בהמשך.   

 

תאומים

כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצא אצלכם במזל ומשפיע עליכם בצורה מאוד נעימה בכל הקשור לקשרים העסקיים והרגשיים שלכם. נראה שהקרובים לכם מעוניינים להיות איתכם בקשר יותר משמעותי מכפי שאתם מוכנים להכיל ולכן ההתרחקות שלכם לא תמיד מובנית להם. לא כולם יכולים להבין שאתם חשדניים ומפחדים להיפגע , אלא מפרשים זאת כדחייה מצידכם.

 

סרטן

אתם נמצאים בתקופה אינטנסיבית בגלל העובדה שבבית הקריירה שלכם יבקר במשך כל החודש הקרוב הכוכב מארס שמביא איתו פעולה בדרך אגרסיבית. תהיו חייבים לוודא שאתם מובנים כפי שאתם רוצים להיות ולא לפעול בדרך שתרחיק מכם אחרים בגלל העובדה שסגנון הדיבור ודרך העשייה שלכם חסרת סבלנות עם חוסר יכולת להכיל טעויות של אחרים, עובדה שיכולה לגרום למריבות.    

 

אריה

בחודש הקרוב תתחילו לחוש את תקופת יום ההולדת מאחר וכוכבים משמעותיים  נמצאים אצלכם בבית תת המודע. זה הזמן לתת לאינטואיציה הטבעית להוביל ולא לחכות שאחרים יחליטו בשבילכם. במהלך החודש הקרוב יימצא הכוכב וונוס המביא איתו תקווה, אהבה והתקדמות כלכלית בבית החברים והחברה שלכם, כך שלפחות תחום זה יפנק אתכם באוירה ואנרגיה טובה, עם הזדמנות לקידום כלכלי.

 

בתולה

מבחינה מקצועית וחברתית אתם עוברים תהפוכות מאחר וייתכן ואינכם רואים את המציאות בצורה אובייקטיבית בגלל השפעת כוכב נפטון שגורם לכם לעירפול מחשבתי וחוסר יכולת לראות את הדברים בצורה בהירה. אתם נוטים להתאכזב מחברים בגלל העובדה שנתתם בהם אמון, אך הם איכזבו כשהייתם צריכים אותם לידכם. זו בדיוק התוצאה של השפעת כוכב נפטון ולכן עליכם לבדוק שאתם רואים נכון את העובדות.    

 

מאזניים

בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים בתקופה זו , אך נראה שלמרות הצורך שלכם במיתוג  עצמכם במקום מרכזי, הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת עדיין נמצא בנסיגה וגורם לכך שכל מה שאתם מתכננים עדיין לא ברור באופן יסודי ואתם עלולים לטעות בפיענוח של כוונות האחרים ביחס אליכם. זה הזמן להוריד קצת רגל מהדוושה ולנסות לפעול רק במקומות שאתם בטוחים לגביהם.

 

עקרב

הסביבה בה אתם חיים הולכת מערימה עליכם קשיים ודורשת שתקחו אחריות . עובדה זו קשה למדי עבורכם בעקבות העובדה שגם לכם יש רצון פנימי לשנות תחומים שנראים לכם כדורשים שינוי – אך נראה שהם לא בהכרח מתכתבים עם הצורך של הקרובים לכם לשינוי ועובדה זו מעוררת כעסים ומריבות בכל פעם מחדש. לימדו להקשיב גם לאחרים במידה ויש להם מה ללמד אתכם, בגלל הגיל ו/או הנסיון.  

 

קשת

עברתם השנה כברת דרך משמעותית ועכשיו , נראה שאתם מרגישים שמחכים לכם חיים אחרים ממה שחוויתם עד כה. כל זה מתעצם בגלל העובדה שהכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים ושותפויות משפיע עליכם ונותן לכם תקווה שדברים הולכים להשתנות ולטובה. הדבר הנכון ביותר בשלב זה הוא לא לוותר על החלומות, אך להבין שלא בהכרח חלומות מתגשמים בדרך שאתם מקווים.

 

גדי

אתם נמצאים בתקופה של חשבונות נפש משמעותיים. יש בכם את הרצינות הנדרשת על מנת להוכיח את עצמכם ומצד שני הייתם גם רוצים לפרוק עול . למרות ההתלבטויות שלכם, זה הזמן שלכם להיות ספונטניים בחשיבה ובמיוחד עכשיו שמרבית הכוכבים האחראים על החשיבה ודרך תפיסת העולם שלכם מלמדים אתכם מהם יחסים טובים עבורכם ואיפה יותר לא תהיו מוכנים להישאר.

 

דלי

אתם נמצאים בתקופה משמעותית ורגישה ויהיה נכון אם תבחנו את הערכים שלכם בכל תחומי החיים ובמידה ומשהו לא מתאים לכם , שנו ככל האפשר. נראה שהחודש הקרוב יהיה מאוד דומיננטי עבורכם , בכל הקשור לקריירה. כוכב התקשורת שעדיין נמצא בנסיגה בבית העבודה שלכם מכוון לכך שעדיין אינכם יכולים לדבר בחופשיות ולהביע את דעתכם במקומות שהייתם מאוד רוצים לעשות זאת .

 

דגים

סוף סוף הכוכב וונוס שמביא שמחה ובשורות טובות התיישר בבית המשפחה הגרעינית שלכם כך שאתם יכולים ליהנות מהתנהלות חדשה בחיק המשפחה. יש לכם רצון להעניק כמה שיותר ולהיות בקשר בעיקר עם  צעירים מכם במשפחה ולבלות איתם הרבה שעות זמן איכות כדי לפצות על התקופה האחרונה שלא איפשרה זאת . איזון ופרופורציה הוא שם המשחק בשלב הזה.  

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

 


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש