פסטיבל הג'אז עובר לנובמבר

מאת: דוברות עיריית אילת ● 26/5/2020 15:20 ● ערב ערב 2967
עיריית אילת, התאגיד העירוני לתיירות ופורום הפקות שמחים להכריז, דווקא בעת הזו, על שינויים בפסטיבל הג'אז האהוב והמסורתי של אילת - פסטיבל ג'אז בים האדום החדש! קבלו אותו
פסטיבל הג'אז עובר לנובמבר

מועדו יתקיים לראשונה בחודש נובמבר, במזג אוויר נעים וידידותי. עד כה הפסטיבל התקיים בחודש אוגוסט הקודח.

מיקום הפסטיבל ינוע לראשונה (ואי פעם בישראל) לשדה התעופה הישן של אילת!

לאור משבר הקורונה, ההפקה יחד עם הניהול האומנותי החליטו על אמנים כחול לבן שיבנו הפקות מקור המותאמות לעולם הג'אז.

מנהל אומנותי חדש לפסטיבל – האיש והאגדה – יוסי פיין.

שמרו את התאריך החדש!

מזה 33 שנים נערך הפסטיבל בשיא חופשת הקיץ בשבוע האחרון של אוגוסט החם באילת.  לאחר לבטים רבים המלווים את קברניטי העירייה והפקת הפסטיבל בשנים האחרונות הוחלט השנה לשנות את מועד הפסטיבל לסוף השבוע השני של נובמבר החמים והנעים באילת.

דחיית הפסטיבל לחודש נובמבר, ללא ספק, תטיב עם קהל הפסטיבל שייהנה ממזג אוויר נעים, תנועה מרווחת וקלה בעיר ומחירים נוחים בבתי המלון באילת.

התוכנית האמנותית -

מעל 30 שנה מקפיד הפסטיבל לארח מוזיקאים ומוזיקאיות מכל העולם, אולם השנה, לנוכח אי הודאות הכרוכה בהגעתם של אמנים בינלאומיים ובעיקר לאור המשבר בעולם התרבות הישראלי והרצון לתרום לתעשיית המוזיקה הישראלית, הוחלט כי השנה ילבש הפסטיבל צבעי כחול לבן, וייתן את הבמה הגדולה לאומנים ולמוזיקאים הישראלים.  

המנהל האמנותי -

אנו שמחים לבשר על בחירתו של יוסי פיין כמנהל האמנותי של הפסטיבל. בהזדמנות זו אנו מודים מקרב לב לאלי דג'יברי, על תרומתו הענקית לפסטיבל בשמונה השנים האחרונות, בהן ניהל אמנותית את הפסטיבל.

יוסי פיין: "זאת זכות גדולה ואני שמח ונרגש ועוד יותר מתרגש, כי השנה הנוכחית תוקדש כולה לאומנים ישראלים. יש לנו כל כך הרבה אומנים מעולים, הגיע הזמן להתגאות במה שיש, ויש הרבה. יהיה כיף גדול."

פורט טו פורט –

השנה עוברים מנמל לנמל! שמחים להכריז על לוקיישן חדש לפסטיבל – פארק הטרמינל (מתחם שדה התעופה הישן באילת). המיקום החדש של הפסטיבל, יקרב ויחבר את הפסטיבל לעיר, יקל על ההגעה והנגישות למתחם הפסטיבל.

סגן וממלא מקום ראש עיריית אילת ויו"ר תאגיד התיירות העירוני – אלי לנקרי: "משבר הקורונה כפה עלינו מציאות שונה ואת המשבר הזה החלטנו להפוך להזדמנות. שינינו את המועד, שינינו את המקום אבל נמשיך לשמור על איכות הפסטיבל ואף נשדרג אותו ונהפוך גם אותו לבינלאומי. נשמח כמו תמיד לראות את אוהבי הג'אז ואת המוני ישראל נהנים מפסטיבל מוסיקלי משובח ומהשפע שמציעה העיר אילת בחופים, באטרקציות, במקומות הבילוי ובמרכזי הקניות, כי הכי מתאים עכשיו אילת".

מנכ"ל תאגיד התיירות, יוסי חן: "34 שנות ג'אז לפסטיבל הכי וותיק בארץ שהוא ללא ספק גם פסטיבל הדגל של אילת.הפסטיבל הועתק השנה לפארק הטרמינל החדש הממוקם בשטח השדה המתפנה שהוא למעשה לב העיר ויפתח את עונת החורף הקייצי שלנו.

אני מזמין אתכם לבוא ולהינות ממופעי שקיעה מרהיבים אל מול הרי אדום וים סוף, להאזין למוסיקת איכותית שתתנגן בכל רחבי העיר ולצאת ולבלות במוקדי התיירות השונים בעיר וסמוכים למיקום הפסטיבל להנאתכם.

אני מבקש לנצל את המקום להודות בשם העיר אילת למנהל המוזיקלי אלי דג'יברי על שנים רבות ומדהימות בהן הוביל את הפסטיבל אומנותית לגבהים חדשים ועל שהפך חבר יקר לעיר. ולברך את המנהל המוזיקלי הנכנס יוסי פיין.

הפקת הפסטיבל: "אנו נרגשים לתכנן את פסטיבל ג'אז קיץ הוותיק והאהוב ומחכים לשובם לעבודה של, המפיקים, עובדי הבמה, אנשי הסאונד, התאורה נהגי ההסעות, המאבטחים, הנגנים הזמרים, היוצרים וכל מרכבי הפאזל של עולם התרבות והאירועים שהם שותפינו לדרך."

 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

 

 

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש