בריוש - קפה שכונתי בניחוח אירופאי

מאת: אביבה דקל ● 8/1/2020 20:37 ● מה נשמע 634
'בריוש' הוא בית קפה קטן ואינטימי המתמחה בארוחות חלביות, שהפך להיות הקפה השכונתי המושך אליו לקוחות חוזרים רבים מהסביבה ● תוכלו ליהנות כאן מארוחת בוקר מפנקת, ארוחת צהריים קלה וטעימה ובמשך שעות היום ממבחר גדול של מטעמים ● כל מה שמגישים לכם כאן לשולחן נעשה במקום מחומרים טריים, באיכות גבוהה, על ידי מאיר ויחיעם בעלי המקום
בריוש - קפה שכונתי בניחוח אירופאי

את המקום פתחו מאיר אמסלם ויחיעם פונטה – בני דודים וחברים טובים. יחיעם הוא יליד אילת ואילו מאיר הגיע לאילת לפני שנתיים מבאר שבע. יחד החליטו השניים שמה שאילת צריכה זה בית קפה קטן, אינטימי ושכונתי – כזה שאפשר למצוא בכל עיר בארץ ובחו"ל. חשבו וגם עשו. בחודש מאי נפתח בית הקפה במקום בו שכן קודם לכן 'שיבולים' ומאז עושים מאיר ויחיעם מה שהם אוהבים לעשות – מבשלים ומגישים לאורחיהם קפה ומאפים וארוחות חלביות קלות וטעימות. 

 


המקום פתוח החל מ- 8:00 בבוקר ועד 18:00 אחה"צ בחורף. בקיץ יהיה המקום פתוח עד 22:00 בלילה, ולאורך כל היום תוכלו ליהנות כאן מפסטות, לזניה ומנות כמו סלמון על מצע בטטה ושעועית, מגוון סלטים טריים, קינוחים טעימים ועוד מנות רבות. מה שלא תמצאו כאן הן מנות בשריות. המקום כשר למהדרין חלבי. 
בריוש' הוא מקום נעים, מרוהט בטעם והמטבח פתוח למתחם האוכל, כך שאתם  יכולים לראות במו עיניכם את מה שקורה בו, ומי שעובד במטבח יכול לראות את האורחים ולדאוג לנוחותם. המקום לא גדול - עם 40 מקומות ישיבה בסך הכל בחלל הפנימי ועל המרפסת, מה שתורם לאינטימיות ולאווירה החמה השוררת בו. 
השירות במקום אישי ומפנק וניכר במאיר וביחיעם שהם עושים הכל באהבה ומכל הלב.

מיקום: אילות 39 (שיבולים לשעבר).
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-18:00 בחורף ובין השעות 08:00-22:00 בקיץ. שישי- 08:25:00. שבת סגור.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש