ספלאש אילת יצא לדרך

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 26/12/2019 09:11 ● מה נשמע 632
לאחר שנים בהן פעל ראש העירייה מאיר יצחק הלוי, לקדם הקמת פארק מים באילת, חתם לאחרונה על היתר בניה לבניית הפארק "ספלאש אילת", שיוקם במתחם הטקסס ראנץ' הממוקם מול רצועת החוף הדרומית ● הפארק החדשני המתוכנן על שטח של כ-20 דונם, ישלב מגלשות מים ואטרקציות מים בין החדשניות ביותר בעולם ● עוד ישולבו במתחם מגלשות ייחודיות עם אפקטים טכנולוגיים, מגלשות מרוץ, מגלשות אבובים, מתחם ילדים ענק, קרוסלות, סירות מתנגשות ועוד. בנוסף, יציג פארק המים את המגלשה הגבוהה ביותר במזרח התיכון, בגובה של 24 מטר לאוהבי האדרנלין ● ראש העירייה שביקר השבוע בשטח אמר בהתרגשות: "רק החולמים מגשימים"
 ספלאש אילת יצא לדרך
הדמיה של הפארק העתידי

לאחר שאישרה מליאת מועצת העיר, בשבתה כוועדה המקומית לתכנון ובנייה אילת, הקמת פארק מים במתחם הטקסס ראנץ' בחלקה הדרומי של אילת, חתם לאחרונה ראש העירייה על היתר בניה לתחילת העבודות. השבוע כבר עלו הטרקטורים על השטח. העבודות בהתאם להיתר צפויות להימשך כשנתיים. פארק המים שיוקם במתחם הטקסס ראנץ' לשעבר, יאופיין כאואזיס טרופי תוך הבנות והתחשבות בסביבה ובמיקום המדברי ותוך שמירה על הצביון הנופי הייחודי של האזור ופיתחת נחל שלמה. 

 

ספלאש אילת, יש למה לחכות. ראש העירייה עם נציג החברה בשטח


מאז תחילת כהונתו, פעל ראש העירייה מאיר יצחק הלוי, מול בעלי הקרקע בדרישה להציע הצעות או להחזיר את השטח לרשות מקרקעי ישראל ובלבד שלא יישאר בשיממונו. בשנים האחרונות נשאו מאמציו פרי והחברה המשותפת המחזיקה בשטח, קיבלה את הצעתו של ראש העירייה, להקים במקום פארק המים ולהסיר את המפגע הקיים. ראש העירייה אשר הוביל את ישיבת הוועדה המקומית, שאישרה את הקמת הפארק ציין בסיפוק, כי הקמת פארק המים מתיישבת עם פעולות העירייה להשביח את המוצר התיירותי ולפתח אטרקציות נוספות בעיר לרווחת והנאת תושבי העיר ואורחיה. "הקמת פארק מים במיקומו הנוכחי ובהתאמה לסביבה, תסייע לפנות אתר תיירותי העומד בשיממונו כבר שנים רבות ותהווה חלק משלים לטיילת המזח הדרומי אותה אנו מפתחים בעת הזו", ציין ראש העירייה והוסיף כי בתכנון עוד הקמת שני פארקי מים, צפון מערבית למעבר הגבול ערבה וטיילת תת ימית ראשונה מסוגה בחוף הדרומי.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש