מרכז רפואי 'אור והדסים' הגיע לאילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 23/10/2019 12:31 ● ערב ערב 2938
המרכז הרפואי 'אור והדסים' הוא מרכז רפואי לרפואת עיניים שהוקם על ידי עוז, מרצה בזכויות רפואיות במסגרת חוק סיעוד ועזרה לקשישים ● לעוז ניסיון רב בתחום הקשור בדיני ביטוח לאומי, תביעות בנושא נכויות ותביעות לפי פוליסת סיעוד, ניסיון אותו רכש במשך שלושים השנים בהם הוא עוסק בנושא ● ועכשיו חדש ב'אור והדסים': ייעוץ לטיפול בקנאביס רפואי על ידי צוות מומחים המורשה מטעם משרד הבריאות, סיוע בכתיבת דו"ח סיעודי פרטי ועזרה בקבלת תו נכה
מרכז רפואי 'אור והדסים' הגיע לאילת

המרכז הרפואי אור והדסים עוזר ללקוחות בין היתר בכל הכרוך בקבלת תו נכה לרכב, תעודת עיוור  וחוות דעת רפואיות בתחומים השונים הכוללים אחוזי נכות. במרכז מועסק צוות רופאים מומחים בתחומים: פסיכיאטריה, רפואה תעסוקתית, אורטופדיה, פלסטיקה, עיניים, נוירולוגיה, עור ומין, שברזומה שלהם שנים רבות של כתיבת חוות דעת רפואיות לביטוח לאומי ולחברות ביטוח פרטיות. ועכשיו חדש באור והדסים - ייעוץ לטיפול בקנאביס רפואי על ידי צוות מומחים מורשה מטעם משרד הבריאות וסיוע בהגשת דו"ח סיעודי פרטי.
התמחות מיוחדת של מרכז אור והדסים היא בתחום הראיה. במרכז מבצעים בדיקת שדה ראיה ופיענוח, בדיקת עיניים על ידי רופא עיניים מומחה משנת 1977. חוות הדעת הרפואית ניתנת משך יום אחד, כולל בדיקת עיניים לכשירות נהיגה – נושא חשוב ביותר לנהגים מקצועיים ופרטיים כולל נהגי מוניות, נהגי משאיות נהגי רכב פרטי, עובדי נמל וגם לטייסים, שמסיבות רפואיות שונות חוששים לאבד את רישיון הנהיגה שלהם, ובכך לאבד את אפשרותם להתפרנס. במרכז אור והדסים מבצעים את כל הבדיקות הדרושות ואת האבחון המלא כדי להגיש חוות דעת על כשירות נהיגה למשרד הבריאות או למשרד הבטיחות בדרכים, ומסייעים לנהגים בכל נושא הבדיקות וחידוש רישיון הנהיגה.

 

הכל באילת, קרוב לבית

 

מנגישים את השירות לתושבי אילת


לפני כשנה החליטו במרכז הרפואי אור והדסים להנגיש את שירותי המרכז לתושבי אילת על ידי הבאת רופאים מומחים בכל התחומים לעיר הדרומית, כדי שתושביה יוכלו לעבור כאן את הבדיקות הדרושות ולקבל חוות דעת רפואית כתובה בתחומים כמו אורטוופדיה, נוירולוגיה, רפואה תעסוקתית, פלסטיקה, עיניים, עור ומין ודו"ח סיעודי פרטי (מבחן ADL מבחן תלות) גם באילת.

ועכשיו חדש באור והדסים - ייעוץ לטיפול בקנאביס רפואי על ידי צוות מומחים מורשה מטעם משרד הבריאות ועזרה בקבלת תו נכה. 

במקרים בהם הרופא המומחה לא יכול להגיע לאילת, המרכז הרפואי מכסה את הוצאות הטיסה לתושבי אילת, כדי שיוכלו להגיע למרכז הארץ למשך יום אחד, לפגוש את הרופא, לבצע את הבדיקות ולחזור לאילת עם חוות הדעת הכתובה של הצוות הרפואי. במידה שהלקוח צריך להישאר יום נוסף במרכז הארץ לצורך השלמת התהליך, אפשר גם לקבל הוצאות לינה בכפוף לאישור אור והדסים בלבד.
בנוסף לכיסוי ההוצאות והתהליך המהיר, נהנים תושבי אילת מהנחה משמעותית ותנאי תשלום נוחים.

תושבי אילת מוזמנים ליצור קשר עם מרכז אור והדסים בטלפון: 052-8120273 לטיפול מהיר בבעיותיהם.
כתובת המשרד הראשי: רח' ביאליק 65 רמת גן
סניף אילת: רח' קאמן - מג'יק פאלאס (בתוך מרפאת 'טרם').
חוות הדעת הן פרטיות וללא החזר של קופות החולים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש