אימוץ כלבים חוצה ערים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 24/9/2019 22:47 ● מה נשמע 619
שיתוף פעולה בין וטרינר העיר אילת לבין וטרינרי הערים תל אביב, הרצליה ורמת גן, הוביל למבצע אימוץ יוצא דופן במסגרתו הוצאו מאילת 25 כלבים מתוכם 16 כלבים, שבעליהם שם קץ לחייו ● עוד נרתמו, למבצע עמותת אס. או. אס הנרתמת כל העת לסייע לעיר אילת באימוץ כלבים
אימוץ כלבים חוצה ערים
בואו לאמץ חבר על ארבע

במהלך השבועות האחרונים הוצאו במספר נסיעות 25 כלבים כאמור לאימוץ ברחבי הארץ. לצד פעולות לאימוץ שמבצע בשגרה, ד"ר אורן אברמוביץ' – הווטרינר העירוני, נרשם לאחרונה אירוע חריג במסגרתו שם קץ לחייו, תושב העיר שהחזיק בבעלותו עשרות כלבים. 23 מהם הועברו לכלביה העירונית והובילו את הווטרינר העירוני לרתום את עמיתיו לסייע במבצע אימוץ לפני החגים לאחר שבאילת אומצו שלושה כלבים מהם. לצד עמותת אס.או.אס בניהולה של ריקי בצרי שמסייעת כל העת באימוץ כלבים ביחד עם צוותה ארנון פרימוב – מנהל העמותה ותומר קלישוב – מנהל כלביית העמותה, נרתמו למבצע גם וטרינר עיריית תל אביב - ד"ר צבי גלין, וטרינר עיריית הרצליה - ד"ר יוסי מורדוך, ווטרינר עיריית רמת גן - ד"ר שי מלמן הפועל בשיתוף עמותת "חברים לחיים" בניהולה של גלילה אבן חן. כידוע כבר מעל עשור מעביר הווטרינר העירוני, כלבים לאימוץ ברחבי הארץ לאחר שלא נמצא להם בית חם באילת, זאת הודות לשיתוף פעולה פורה עם עמיתיו. בעשור האחרון הוטסו לאימוץ במרכז הארץ, כ- 1,000 כלבים הודות לשיתוף פעולה בין חברת ארקיע לבין הווטרינר העירוני. פעולה זו הופסקה על רקע סגירת שדה דב, אך לא עצרה את הווטרינר מפעולתו המבורכת ומאז סגירת השדה, מועברים הכלבים באמצעות רכב.
כאמור 25 כלבים הועברו בשבועות האחרונים, במטרה למצוא לכולם בית חם עוד לפני החג. ד"ר אברמוביץ הודה לעמיתיו על שיתוף הפעולה מחמם הלב וקרא שוב לתושבי אילת לבוא ולאמץ חבר על ארבע. עוד הדגיש ד"ר אברמוביץ, כי כל כלב שיימסר לאימוץ יעבור ניתוח עיקור/סירוס, יקבל חיסון משושה, חיסון נגד מחלת הכלבת, שבב אלקטרוני. כל זאת במימון מלא של העירייה. התשלום היחיד שיחול על האימוץ הינו אגרה הקבועה בחוק בסך 37 ₪.


חדשות אילת - ערב ערב באילת