ברנקו וייס כאן

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 19/6/2019 08:40 ● מה נשמע 605
כחלק מחינוך לערכים ובמסגרת פרויקט "מעורבות חברתית" מלווים תלמידי בית ספר "ברנקו וייס" תלמידים בעלי צרכים מיוחדים מבית ספר היסודי "אלמוג" ● ההתנדבות נעשית יום בשבוע בחוות הרכיבה הטיפולית בגרופית, במסגרתה מלווים 6 תלמידי כיתות י' מתיכון "ברנקו וייס" כ – 20 תלמידים מיוחדים מבית ספר "אלמוג".
ברנקו וייס כאן
תלמידי ברנקו וייס מלווים תלמידי חינוך מיוחד מאלמוג

את היוזמה הביאו רכזת המעורבות החברתית באילת - רויטל לוי סבג ביחד עם מנהלת המחלקת לטיפול בפרט באגף החינוך בעירייה - יעל מלכה והיא התקבלה באהבה על ידי התלמידים שמרגישים מועצמים מעצם הנתינה. המחנכת חן עטריה ציינה בסיפוק: "התלמידים פורחים. אין ספק שפרויקט מסוג זה הוא מעצים ועוצמתי עבורנו". בטרם היציאה לדרך, עברו תלמידי "ברנקו וייס" הדרכה בחוות גרופית, במסגרתה למדו התלמידים כיצד להוביל סוס בזמן שיעור, ערכו להם סיור בחווה ולימדו אותם את רוב העבודות שיש לבצע. "התלמידים שלנו מלווים מדי שבוע את הילדים מבית ספר אלמוג. כל שיעור רכיבה של ילד, מלווה על ידי תלמיד שלנו, כאשר הוא זה שמוביל את הסוס בזמן השיעור ומקנה ביטחון רב לילד שרוכב" מספרת עטריה. בזמן שלא מתקיים שיעור רכיבה, מבצעים תלמידי "ברנקו וייס" את כל עבודות החווה, מנקים את האורוות, מטאטאים את שבילי החווה, מאכילים את הסוסים וכל זה ביחד עם התלמידים מבית ספר "אלמוג". עוד סיפרה עטריה, כי נוצר קשר נוגע ללב בין תלמידי "ברנקו וייס" לבין תלמידי "אלמוג". "התלמידים מחכים למפגש באוטובוס בבוקר, מעבירים זה לצד זה את הנסיעה ואת עבודות החווה. התלמידים ממש פורחים. הם דואגים להגיע בזמן, מגיעים מלאי מוטיבציה לעזור בכל מה שצריך, ומתנהגים בצורה בוגרת ואחראית. הם משמשים כמודל לחיקוי לקטנטנים ואני מוקסמת בכל פעם מחדש מהרגישות אותה הם מגלים כלפיי הילדים" מסכמת עטריה. 
מנהל בית ספר "ברנקו וייס" - רמי לב ציין גם הוא: "זהו פרויקט נפלא שהופך את כל המשתתפים בו לפרשים טובים יותר ובני החיל (האמיצים) של המחויבות לחברה". 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש