חג הספר באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 19/6/2019 08:38 ● מה נשמע 605
עם פתיחת חג הספר העברי המצוין השבוע ברחבי הארץ, לבשה הספרייה העירונית כמידי שנה חג ● מאות מתושבי אילת פקדו במוצאי שבת האחרונה את אירוע הפתיחה, שכלל קוקטייל חגיגי במעמד ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי וכותבים אילתים
 חג הספר באילת

במהלך כל השבוע הוזמנו תושבי אילת לספריה העירונית, ליהנות מפעילות לילדים מדי יום בשעה 17:00, פעילות למבוגרים בשעה 20:00, יריד מכירות מרכזי. גם השנה ניתנת במסגרת שבוע הספר, במה לכותבים אילתים המציגים, חותמים ומוכרים את ספריהם ביריד. באירוע הפתיחה הציגו יוצרים וסופרים אילתים את ספרי ביכוריהם: רחלי פרץ גדסי עם ספרה החדש "טל ומפלצת הבוץ", עידית עזרתי רביב עם ספרה החדש "רוצה להיות חבר שלי?", גלית איבגי עם ספרה "אם את כותבת אל תמחקי", בני גמליאלי עם סדרת הספרים "לטייל עם אריאל" ויעקב דפני עם ספרו "הרי אילת".  "אלפי ספרים הוצעו  למכירה במחירים מיוחדים", מציינת מירב וויזגן –מנהלת הספרייה העירונית ומוסיפה, כי השנה מציעה הספרייה העירונית באמצעות חברת סטימצקי, מספר מבצעים בולטים ומגוונים. במהלך כל השבוע, ייהנו ילדי אילת משעות סיפור ותיאטרון סיפור כולל הצגה מקומית של חוג התיאטרון במתנ"ס בית רובין. גם המבוגרים, ייהנו מידי יום ממפגשים מרתקים, ביניהם: גיל קופטש עם "חוש ההומור של חז"ל" ויואל ריפל עם "לצון נופל על לצון".

 


"שבוע הספר מהווה שיא של פעילות שמקיימת הספרייה העירונית במהלך כל השנה, על מנת לקרב את תושבי אילת אל הספר", מציינת מירב וויזגן ומספרת בגאווה, כי הספרייה העירונית ושלוחתה במתנ"ס שחמון, מציעים עשרות אלפי ספרי קריאה לילדים, נוער ומבוגרים במספר שפות, חדרי עיון עשירים ואינטרנט חינם. "גם השנה אנו צופים רישום משמעותי נוסף לספרייה במהלך שבוע הספר", סיכמה מירב וויזגן. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש