סאסי שיפוצים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 20/3/2019 18:47 ● ערב ערב 2908
זקוקים לשיפוץ בבית או בעסק ובכלל? הגעתם למקום הכי טוב שיש ● צרו קשר עוד היום עם סאסי מ'סאסי שיפוצים' - עם רזומה ומוניטין של שנים רבות בתחום, מנוסה ומקצועי ומבצע כל עבודה על הצד הטוב ביותר
סאסי שיפוצים

’סאסי שיפוצים' הוא עסק ותיק ואהוב בנוף האילתי. סאסי הגיע לאילת בשנת 1969, ומאז ועד היום הוא עוסק בכל סוגי השיפוצים במגזר המוסדי, העסקי וכמובן גם הפרטי. בדרך צבר הרבה מאוד ניסיון וידע, ושמו הולך לפניו. רבים שעבדו איתו בתחום השיפוץ יעידו שמוניטין כמו שיש לסאסי לא רוכשים כך סתם, וכשנותנים לסאסי לבצע עבודה בשבילכם, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הטובות ביותר.

העסק מתמחה בכל סוגי העבודות והשיפוצים: שירותי התקנה, הרכבה, תיקוני ועבודות אינסטלציה מים וביוב מקצועיים, עבודות גבס, עבודות חשמל, חלוקה ליחידות, תוספות בניה, עבודות צבע וריצוף, עבודות דק ובנייה והתקנת פרגולות במרפסות ובחצרות, עבודות פיתוח בבריכות, שיפוצים כלליים, עבודות גמר עד קבלת מפתח ועוד. כשאתם עובדים עם 'סאסי שיפוצים', היו בטוחים שאת העבודה שמסרתם לו יבצעו בעלי המקצוע המומחים בתחומם.

אם קניתם בית או דירה, אל תתלבטו, עשו החלטה נבונה - תנו את המפתחות בידי 'סאסי שיפוצים', והוא יעשה הכל עבורכם ליצירה מוגמרת מושלמת.

 

 

ניסיון של 46 שנה בתחום לחלוטין עושה את שלו. 'סאסי שיפוצים' חרט על דגלו מקצועיות, איכות עבודה והקפדה על גימורים מושלמים, עמידה בלוח זמנים, זמינות, שימוש בחומרים האיכותיים ביותר בשוק, התעניינות תמידית בטרנדים החדשים, למידתם ויישומם הלכה למעשה.

"העבודה בשטח היא בית הספר הכי טוב שיש, כל יום במקצוע זה לומדים דברים חדשים, ואתה מתנסה בדברים חדשים. אני חושב שמעל הכל מדבר הוותק. לקוח אמר לי פעם, 'אני מכיר אותך כבר 30 שנה, אם שרדת כל כך הרבה שנים בשוק השיפוצים, כנראה שאתה ממש טוב. נתתי לך את העבודה ואני מרוצה מאד מהתוצאה ועל כן אני מאמץ אותך כאיש השיפוצים שלי, סומך עליך ב- 100%'. וזה לא המקרה היחיד. אני משקיע את כל הידע והניסיון שלי בכל עבודה, מלווה את הלקוח מרגע שקיבלתי את העבודה ועד סופה ואף לאחריה במידה ויש צורך, אני תמיד זמין. אצלי כל לקוח מקבל שירות אדיב ולבבי ובמחירים נוחים".

הרימו עוד היום טלפון - ו'סאסי שיפוצים' בדרך אליכם.

סאסי שיפוצים, ליצירת קשר: 053-5283789.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש