היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 31/10/2018 14:51 ● ערב ערב 2887
כל אירועי התרבות לתאריכים 1-9 בנובמבר
היכל התרבות

 

מועדון הסרט הטוב - טובת הילד

 

מבוסס על רב המכר של איאן מקיואן. פיונה מיי היא שופטת מכובדת ועסוקה שרגילה להחליט החלטות הרות גורל בתחום המשפחה על בסיס יום יומי, לעיתים קרובות על חשבון הזמן עם המשפחה הפרטית שלה. ברגע של משבר אישי ביחסיה עם בעלה, היא מתבקשת לשפוט בתיק חדש שסובב סביב אדם, בחור צעיר ומבריק עם השקפת עולם שהיא פשוט לא מבינה. המפגש בין השניים יהיה בעל השלכות רגשיות עצומות גם בשביל אדם בן ה-18 וגם בשבילה וישנה את חייהם.

יום שלישי, 6.11.18, בשעה 19:10, ב'תיאטראות אילת'.


 

פסטיבל הסרטים - נופש, קולינריה, תרבות, אטרקציות וסרטים בפסטיבל הבינלאומי 'סרטים בערבה'

 

8-17.11.2018, צוקים, ערבה תיכונה

בערבה התיכונה, יציינו בתחילת חודש נובמבר את השנה השביעית של פסטיבל הסרטים הבינלאומי 'סרטים בערבה' ובמשך עשרה ימים, יוקרנו סרטים חדשים ומובילים, למבוגרים ולילדים, תחת כיפת השמים, במזג אוויר קסום ונעים, הייחודי למדבר בתחילתו של החורף

חגיגה לכל המשפחה בפסטיבל הסרטים בערבה תיכונה. הפסטיבל שבשנים עברו משך חובבי קולנוע רבים מהארץ והעולם, המתקיים תחת שמיים מלאי כוכבים בלב הטבע המדברי, ייפתח בתאריך 8.11 ויימשך עשרה ימים, במהלכם יוקרנו על מסך ענק, סרטים ממיטב התוצרת העולמית, סרטים לילדים ונוער וסרטים קצרים שהופקו וצולמו במהלך השנה האחרונה בערבה. דמויות מובילות מעולם הקולנוע צפויות להשתתף באירוע, שכן כל סרט שיוצג ילווה לפחות באחד מיוצריו (במאי, שחקן או מפיק) שיקיימו שיח עם באי הפסטיבל.

בהפקת הפסטיבל מציעים מגוון חבילות לינה, חבילות סרטים, טיולים בלב המדבר במשך היום וטעימות מהתוצרת החקלאית המקומית. לפרטים נוספים: https://www.aravaff.co.il/.

לרגל הפסטיבל, ב'תיירות ערבה' מזמינים את הציבור להגיע ולהיחשף למגוון האטרקציות, מתחמי האירוח והלינה והתיירות המדברית המתפתחת שיש לערבה תיכונה להציע בין היתר:

מרכז המבקרים ויידור-'חלון לחקלאות' בחצבה מאפשר הכרת החיים בערבה, מבט מקרוב על חקלאות המדבר, חקלאות המים המתפתחת, החידושים הטכנולוגיים, זנים חדשים של ירקות, פירות ופרחים, חשיפה לתיירות מדברית וכפרית הנשענת על משאבי טבע נדירים, מסלולי טיולים ועוד. כפר האמנים ובתי המלאכה הייחודים במושב צוקים, ביקור במשק אורגני - משק עפאים במושב עידן ובחממה האורגנית מלוא הטנא במושב עין יהב, הכרת עולם הדבורה והדבש במכוורת פורת שבמושב עין יהב ועוד. בנוסף, בערבה מגוון אטרקציות אקסטרים. לדוגמה - פעימות מדבר במושב עין יהב, מרכז לרכיבת שטח ברכבי 'קלאב קאר' ומשחק חפש את המטמון במדבר במושב צוקים.

כמו כן, בערבה התיכונה היצע רחב של מסעדות - פרם אורסולה, בית קפה ומסעדה המציעה מאכלים אירופאיים ומעוצב כפונדק דרכים בצוקים, המעדנייה, בר אוכל, קפה איכותי, כריכים מפנקים ומנות טאפאס משתנות בצוקים, בית קפה רוזטה במושב עין יהב, המציע טעימה מקומית מבישול ביתי וטרי וממיטב חומרי הגלם מתוצרת הערבה, מסעדת גמלייה המגישה מאכלים ביתיים במושב ספיר ועוד.

אתרי הלינה בערבה התיכונה, מציעים מגוון אפשרויות, החל מחאנים, צימרים, דירות אירוח, השכרת קרוואנים או לחילופין חניון קרוואנים בפארק ספיר הקסום.

למידע נוסף על אתרי לינה ואטרקציות בערבה - www.goarava.co.il. טלפון: 052-3666646.


 

 

מסיבת יין

 

בקצב אחר. מארחים את שקטק – קצב בתנועה.

יום חמישי, 1.11.18, ריף הדולפינים. פתיחת שערים – 21:30. כרטיסים: 08-6300111. הכניסה מגיל 18 (הכרטיס כולל 4 כוסות יין).


 

תיאטרון צחקול'ה מציג לגילאי 3-8: טיול בארץ הבלבול

 

הצגה העוסקת בחשיבות הצחוק וההומור. המפגש הראשון עם מלך הבלבול מפתיע ומצחיק, המלך המאוהב נרגש לקראת פגישתו עם הנסיכה המסודרת. האם הנסיכה תסכים להתחתן עם מלך הבלבול? האם הילדים יצליחו ללמד את המלך איך להיות מסודר?

הצגה נוספת בשעה 17:30

כניסה: 20 ₪ לילד, מלווה מחויב בתשלום.

לכרטיסים: 6301730.

יום ב', כ"ז חשון, 5.11.18 בשעה 16:30 בספריה העירונית.


 

קונצרט מוסיקה רומנית וישראלית

 

בביצועה של להקת הסטודנטים מאוניברסיטת טרנסילבניה (רומניה).

יום שלישי, 6.11.18, בשעה 20:00, אודיטוריום קמפוס בן גוריון באילת. כניסה חופשית.


 

יום הולדת שנה - אפסטארס UP STARS

 

השחקן שלומי קוריאט בהרצאה קומית:

"לפרוץ את גבולות הקושי".

לנוער בכיתות ז'-י"ב.

הכניסה חופשית.

יום ד', כ"ט חשון, 7.11.18 בשעה 18:00 במרכז 'אפסטארס'.


 

פסטיבל: 'לרקוד מהנשמה מס' 3'

 

'החוויה אתנית' של מתנ"ס 'יעלים' מזמינה  לפסטיבל עשיר של סדנאות, תנועה, רוח, קצב והמון נשמה.

מעגלי שירה מקודשת ומופע סיום.

כניסה לכל אירועי הפסטיבל: 220 ₪.

יום פעילות 120 ₪, מעגל שירה מקודשת וקבלת שבת 40 ₪,

מופע מחול אמנותי 50 ₪.

לפרטים ורכישת כרטיסים: 08-6333281, 08-6221607.

שישי-שבת, א'-ב' כסלו, 9-10.11.18 במתנ"ס 'יעלים'.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש