אפטרשוק - מדור הלילה של אילת

מאת: ● צילום: ● 5/9/2018 21:37 ● ערב ערב 2880
מדור חיי הלילה של אילת ● פרסום תמונות במדור אינו כרוך בתשלום ● חפשו אותנו בפייסבוק: ערב ערב באילת ותוכלו לתייג עצמכם בכיף ● צלמים : רוני מויאל, חיים דוד , אייל רבינוביץ', ברק בן דוד
אפטרשוק - מדור הלילה של אילת

לירן דעי הבעלים של מספרת אופורייה הממוקמת בקניון האייסמול חגג יום הולדת לאחרונה במסעדת השאטו. אילתים רבים הגיעו לפרגן ולאחל מזל טוב בתמונה עם איש השיווק של השאטו רמי לגזיאל בתמונה מפרגנת.

 

תותח. דיג׳יי שגיא דבח האילתי לא מפסיק להפתיע ולחדש ולאחרונה אף הוציא דיסק חדש עם סט להיטים המיועד לחתונות ואירועים :) הדיסק כל כך מבוקש שהוא כבר הספיק להדפיס מהדורה שנייה שלו עם כ-600 עותקים אותם הוא מחלק ברחבי העיר  למתחתנים פוטנציאלים.

 

את די ג'יי נינו יצא לנו להכיר עוד מתקופת מועדון הג'ויה המיתולוגי. בשבוע שעבר התארח נינו  בעמדת הדי ג'יי של מועדון הקרייזי אלפנט שם חגג 20 שנות עשייה של מוזיקה ו-10 שנים של שיתוף פעולה עם מי שמוביל את המועדון אלעד גוזלן וצוות היחצנים שלו. ללא ספק חגיגה ענקית לאיש שחי ונושם  מוזיקה ועושה זאת בצורה מצויינת.

 

זה כבר הפך לעניין של מסורת ובחול המועד סוכות כמו בכל חמש השנים האחרונות יתקיים בטיילת הצמודה לקניון מול הים פסטיבל בירה בים האדום, ה-6 במספר. 4 לילות קסומים מרגשים ועוצמתיים של אווירת פסטיבל חופש אהבה ומוזיקת רוקאנדרול של מיטב האמנים והלהקות והמון בירה .המון בירה. למעשה, השנה במתחם הפסטיבל יוקם ה - BEER  GRADEN מקורי מפסטיבל האוקטוברפסט באווירה ועיצוב באוורי .

 

פסטיבל פאן ג'ויה. הנה פסטיבל שממשיך לעשות טוב לבעלי העסקים בעיר בכך שהוא מצליח להביא לעיר אילת אלפי בליינים שנהנים מסופ"ש שכולו מסיבות, מוזיקה, בריכה והרבה פאן. הסופ"ש התקיים הפסטיבל במלון קראון פלאז'ה עם מסיבות מסביב לבריכה, הרבה שמש, יפים ויפות בבגדי ים והרבה ביקיני.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש