אפטרשוק - מדור הלילה של אילת

מאת: ● צילום: ● 17/8/2018 18:48 ● ערב ערב 2877
מדור חיי הלילה של אילת ● פרסום תמונות במדור אינו כרוך בתשלום ● חפשו אותנו בפייסבוק: ערב ערב באילת ותוכלו לתייג עצמכם בכיף ● צלמים : רוני מויאל, חיים דוד , אייל רבינוביץ', ברק בן דוד
אפטרשוק - מדור הלילה של אילת

קבוצת רכבי הספורט היוקרתיים הגדולה בישראל ירדו לאילת בסוף השבוע וקיימו תצוגת תכלית מרשימה ביותר לצד מסיבה שווה במיוחד בשאטו. היה מי שאמר שהערב הנדיר הזה היה בסגנון מונאקו.

 

אם כל מה שיש לכם בראש זה להישאר צעיר לנצח,  אתם מוזמנים להגיע לביטלס בימי חמישי וליהנות מהערב הכי צעיר בעיר שישאיר אתכם לבלות עד השעות האחרונות של הלילה עם טעם של עוד וגעגוע מיידי כבר לחמישי הבא.

 


 במסגרת ליין קרנבל הקיץ של מסיבות ההיפ הופ במועדון הסלינה הגיעו להופיע במקום הרכב הברינקס, הזכור לטובה מהריאליטי אקס פקטור והזמר/דוגמן סטפן שכובש לאחרונה כל במה אפשרית. יחצ"ן המועדון עופרי שקד דאג לעדכן אותם במהלשזזך סבב השיווק שלו במה שבזשבשמתוכנשזן להם במהלך הערב. בין הנוכחים במסיבה גם החצי של סטטיק ובנאל שהצטלם עם הצלם שלומי זירה.

 

כמה שהתגעגענו לתקופה הזו שבה הכל היה תמים יחסית וכל אחד היה מבלה עם השני ולא עם הטלפון וזה בדיוק סוג הערב שהביא לנו צוות הפיפט אבניו בשבוע שעבר שקיים במקום מסיבה בסגנון הש-90 עם כל השירים האהובים  והנוסטלגיים מאז בהפקת ענק של Ferrarelle Israel בשיתוף טיים אאוט תל אביב ועם תפריט שף מיוחד וחד פעמי לערב זה שהכין השף אביב משה. בהזדמנות זו נאחל למורן (במרכז) מנהלת הפיפט אבניו מזל טוב לרגל יום הולדתה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש