מותק - מדור החברה של אילת

מאת: ● צילום: ● 17/8/2018 16:40 ● ערב ערב 2876
מדור החברה של אילת ● פרסום תמונות במדור אינו כרוך בתשלום ● חפשו אותנו בפייסבוק: ערב ערב באילת ותוכלו לתייג עצמכם בכיף ● צלמים : רוני מויאל, חיים דוד , אייל רבינוביץ'
מותק  - מדור החברה של אילת

 

דג טרי תמיד טוב

 

השף ערן לנקרי, שף מסעדת 'קאריבו' שבמלון 'מלכת שבא', מקיים התייעצויות רבות בקשר לתפריט המסעדה. קלטנו אותו ברגע של התייעצות עם היפות שלו, שתיכף יהפכו לסביצה או לדג בתנור.  נשאר רק לקבוע איזה רוטב להכין.

 

תתחדש

 

אחרי ניסיון של שנים בתחום עיצוב השיער, פתח ובגדול אילתי משלנו, בר אברג'יל מספרה במרכז שחמון. מקום צעיר המציע שירותי עיצוב שיער, תספורות נשים, גברים וילדים. מספרת בר אברגי'ל מקפידה על אסתטיקה ניקיון ומעל הכל שרות אדיב ומקצועי. נועם אמיתי הגיע לפרגן לו ובגדול!!!!

 

שוברות את הגעגוע

 

אורלי טמסוט נראתה קורנת מאושר לאחרונה, כאשר בתה מירב, אילתית לשעבר, שעברה לשדרות, הגיעה לביקור יחד עם הנכד אוריאל. את סוף השבוע הם פתחו בארוחת בוקר שישי ב'רייצ'ל רסט קפה' ונהנו לפרגן למקום.

 

מתוק לסוף שבוע

 

אינה צ'רניאק ממלון 'קלאב הוטל' ובעלה רומן ממכס אילת, אוהבים לפנק את עצמם ואת בני המשפחה במתוקים ובכל טוב. בסופי שבוע ובימי שישי  השגרה שלהם מתחילה בקונדיטוריית 'עוגה צ'אגה'  עם מבחר עוגות ועוגיות.

 

THE A TEAM

 

הם נמצאים בכל אירוע חשוב, דואגים לביטחונכם והגיע הזמן שיקבלו פרגון בחזרה: אנשי צוות האבטחה של חברת 'איי טים'. פגשנו אותם לאחרונה באירוע מתוקשר והחלטנו לפרגן. בתמונה: מארק וראובן המפקחים, יחד עם נור ואריה המאבטחים.

 

עושה שמח

 

אין אילתי שלא מכיר את די ג'יי נמרוד האלוף, שמאייש את עמדות המוזיקה באירועים נחשבים באילת, כמו הפסטיבלים בטיילת ואירועים נוספים. הפעם תפסנו אותו באירוע בחירות מתוקשר, עושה שמח ומקבל פידבקים חמים במיוחד מהנוכחים במקום.

 

לקנות במקום הנכון

 

אוהבים סלולר ומבולבלים כבר מכל ההיצע הקיים בשוק? מחכים כל פעם מחדש לדגם חדש שייצא? אתם מוזמנים להגיע אל עמוס דהרי, מיכאל גרבק ואור אוחיון, נציגי דוכן 'דינמיקה' בקניון 'מול הים' ולשאול כל מה שעולה לכם בראש בכל הקשור לתחום.

 

עושים באהבה

 

השבוע נפגשו בכירי רשת 'סופר-פארם' עם נציגי האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1 ). מזה 19 שנים ברציפות שרשת 'סופר- פארם' מתגייסת למען האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל ומוכרת בסניפים שלה פריטים ייחודים, כאשר כל ההכנסות הן תרומה לפעילות האגודה למען מציאת מרפא למחלה. השנה, הרשת מכרה לוחות מגנטיים מחיקים בשלל עיצובים. הלוחות המגנטיים נמכרו בארבעה עיצובים שונים: חדי קרן, פירות, פלמנקו וכדורים פורחים. על זה נאמר- שיתוף פעולה מנצח.

 

האיש שכולם אוהבים לאהוב

 


אבנר כרם, מוותיקי העיר, הזכור לכולנו מהגברדייה הישנה והמפגשים החברתיים עם רפי נלסון וינוקא ז"ל, התמנה בימים אלו ממש פה אחד לתפקיד יו"ר מועדון מנש"ב הפועל למען ניצולי השואה באילת. אבנר בעצמו ניצול שואה, כך שניצולי השואה קרובים לליבו, ולכן ינסה ככל שיוכל לשדרג את החיים לניצולי השואה, שרובם כבר בני 80 ומעלה, להנעים להם את הזמן. אנחנו מצטרפים לברכות ומאחלים לאבנר הרבה הצלחה בתפקידו החדש. צילום: בטי בלייכר

 

פינוקי בשר

 

שווארמה תמיד באה בטוב, אם היא מגיעה בלאפה, פיתה או בצלחת. בשווארמה 'פיקס' שבשכונה א' פגשנו את דור בן שימול מבעלי המקום, אביב מנהל הפס, ואסי מנהל המטבח, ליד העמדה המסתובבת והלוהטת שעשתה לנו חשק להקליק מהר ולהזמין.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש