מור סבא - ספר מיוחד

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 17/8/2018 15:23 ● מה נשמע 561
מור סבא הוא ספר שלקוחותיו הולכים אחריו לכל מקום ולא יחליפו אותו בספר אחר ● לפני שנתיים עזב מור את המספרה במרכז עובדיה ועבר למלוןU SUITES למספרה שאותה הוא מכנה 'היהלום שבכתר' ● מהר מאוד המתה המספרה החדשה מלקוחות אילתים וותיקים, המחכים בתור בסבלנות, מחליפים בדיחות, ומתייחסים למספרה כמו למועדון חברים פרטי ● בעקבות הלקוחות הוותיקים, מגיעים לקוחות חדשים, ואם לא הזמנתם תור מראש, תיאלצו לחכות בסבלנות - אבל במקרה הזה הסבלנות בהחלט משתלמת
מור סבא - ספר מיוחד

מספר לקוח וותיק  שהולך אחרי מור כבר שנים בעת המתנה לתורו במספרה: "הסתפרתי אצל מור לפני שהתחתנתי, הסתפרתי אצלו לקראת בר המצווה של בני - ספר כמו מור לא מחליפים. הוא ספר מעולה, מילה אצלו זו מילה, זמן זה זמן, והוא מתייחס ללקוחותיו כמו לבני משפחה. זוכר כל אחד בשמו, תמיד מתלוצץ ובכל יום שישי שולח לכל הלקוחות ברכת שבת שלום". 

מור יליד לוד, התחיל לעבוד במספרה בגיל 16, לפני כמעט שלושים ושתיים שנה. גם את שירותו בצה"ל עשה כספר צבאי. לאחר השירות הגיע לאילת, התאהב במקום, ומאז הוא כאן. באילת פגש את שרון אשתו, וכאן נולדו שלוש בנותיו, ובמשך 25 השנים שהוא בעיר, הוא עובד במקצוע היחידי שאותו הוא יודע ואוהב - ספרות.

 

אוהב את מה שהוא עושה. מור סבא

 

אהבה שהפכה למקצוע 


"מה יכול להיות טוב יותר לבן אדם שהאהבה הגדולה שלו – הספרות, היא גם המקצוע והפרנסה שלו וגם הדבר שהוא הכי אוהב לעשות?  אני עושה את מה שאני יודע הכי טוב שאפשר. אני ספר שיודע את המקצוע על בוריו ואוהב את המקצוע", אומר מור.
הלקוחות שלו הולכים אחריו ולא בכדי. הם יודעים כי במספרה של מור משתמשים בתכשירים הטובים ביותר: צבעים מובחרים של 'אינדולה', 'לוריאל', 'וולה', ו'שוורצקופ'. השמפו שהוא משתמש בו הוא שמפו ללא מלחים, שאינו מייבש את השיער, של החברות המובילות בשוק. מור מתמחה בהחלקות, שיקום שיער ותוספות שיער, ועובד עם החומרים המובילים בשוק: החלקות יפניות 'יוקו סיסטם' ו'אינברטו', המאושרות על ידי משרד הבריאות, תוספות שיער של 'גרייטלנגס', שהן הטובות ביותר בשוק בענף השיער. אבל חשובה מכל האמינות - מור לעולם לא ימליץ ללקוח על טיפול שהוא אינו צריך, ואם לקוח מבקש טיפול כזה, מור יעשה הכל לשכנע אותו לוותר עליו.
אמינות, מקצועיות, ניסיון רב שנים, שימוש אך ורק בחומרים הטובים ביותר בשוק ויחס אישי וחם - זה הסוד של מור וזו הסיבה שלקוחותיו לא יחליפו אותו בשום ספר אחר.
המספרה של מור מטפלת בנשים, בגברים ובילדים ואפשר לקבל בה מגוון רחב מאד של טיפולים כמו: צבע, גוונים, תספורות, תסרוקות, פן, החלקות, תוספות ועוד.  
למור ניסיון רב בתסרוקות לאירועים ולכלות, ואלו מקבלות אצלו טיפול ופינוק מיוחד ויוצאות מהמספרה הכי יפות שאפשר ביום האירוע החשוב שלהן.

כתובת: מלון U SUITES,  קומת הכניסה.
הזמנות בטלפון: 052-3911158, או דרך המלון.
 פתוח: ימים א'-ה' 09:00-13:00 ו- 16:00-20:00,
 שישי וערבי חג 09:00-14:00. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש