זודיאק - על ילדים ומזלות

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 8/5/2018 09:43 ● מה נשמע 547
אנרגטיים ותעוזתנים, בטוחים או רגועים ● תגידו לנו איזה מזל הילד שלכם, ונספר לכם על מרכיבי האופי שלו בהתאם למזלו
זודיאק - על ילדים ומזלות

 

ילדי מזל טלה


ילדים אלה הם שחקנים מהבטן ונוטים לכבוש את מלוא תשומת הלב. טלאים כמו טלאים כבר מגיל צעיר מאבדים מהר מאוד סבלנות ועוברים ממשחק אחד לאחר. משהו בילד בן מזל טלה במבנה הפנים מאוד מאיר והחיוך שלו ממיס.  לרוב יהיה ילד מאוד פעיל ואקטיבי, עקשן ולא עושה חשבון לאיסורים. ילדים שמחפשים אהבה, בעלי לב ענק ונתינה נדירה. הנטייה להיות במרכז הבית והעניינים יכולה להיתפס כתכונה אגוצנטרית ולרוב אין הם מתחשבים אלא בצרכים של עצמם.

 

ילדי מזל שור


כבר בינקותם השוורים נתפסים כבעלי נועם הליכות. ילדים נבונים המחפשים אחר שקט והרמוניה. נעימים, איטיים ומאוד עקשנים. עבורם המילה 'לא' היא לרוב 'לא' מוחלט!! ללא פשרות. הילדים בני מזל שור מחפשים שיהיה להם נוח ולא אוהבים שמפריעים להם כשהם מרוכזים במשהו. הם לא יתלהבו לשתף חברים בצעצועים שלהם, לא אוהבים שינויים ומאוד חשוב להם לשלוט על הזמנים שלהם. כשיתבקשו לסדר את חדרם התשובה תהיה "כשאני אחליט מתי". שונאים שמכתיבים להם מבלי לשאול לדעתם.

 

ילדי מזל תאומים


היפראקטיביות מאפיינת אותם. הם ילדים שמתרוצצים ממקום למקום, מאדם לאדם. תמיד צוחקים ומרוצים מכל מצב. חכמים ולומדים מהר כיצד לתמרן אנשים. מדברים הרבה ושואלים שאלות בלי סוף. יהיו מחוברים כבר מההתחלה לטלפון ומחשב, אך כמובן לפרקי זמן קצרים בכל פעם כי הרי אין להם הרבה סבלנות. ילדים שנהנים מאוכל מגוון, ועדיף שיהיה מהיר הכנה, כי אין להם סבלנות לחכות. הם מעדיפים דברים משתנים ומגוונים. 

 

ילדי מזל סרטן


ילדי מזל סרטן הם ילדים 'זקנים', שיעדיפו להיות בחיק המשפחה הקרובה והמורחבת, ואם אפשר קרוב מאוד למטבח ולאמא. האינטואיציה הטבעית שלהם חזקה והם יבינו את התרחישים הריגשיים בבית עוד לפני שידעו לדבר.
ישתדלו לא להעיק, ואם אפשר שלא ירגישו את נוכחותם בבית כך עדיף. אבל אם יזהו מצוקה אצל אחד מבני הבית, הם יקפצו בנדיבות ויתנדבו לקחת על עצמם הכל ובלבד שהאחר לא ירגיש רע. ילדים ביישניים ולרוב חסרי ביטחון. יהפכו עולמות כדי לרצות ולפנק. ילד בן מזל זה הוא יצירתי וזוכר הכל- מי הביא לו מה והיכן זה נמצא.

 

ילדי מזל אריה


מלכי המלכים של הבית. בשאגות הם מגיחים לעולם וינהגו כך אם חלילה תתעלמו מרצונותיהם לרגע. דרמתיים ושחקנים מבטן ולידה, בעלי קסם אישי כובש. שולטים בבית ומחפשים עמדת כוח. יכולים להיות רגישים באזור החזה וכלי הנשימה, אך חוצמזה הם ילדים בריאים וחסונים.

 

ילדי מזל בתולה


ילדים מאורגנים, נקיים ומסודרים, בעלי פיקחות וחוכמה טבעית נפלאה. האוכל חייב להיות מדויק לפי טעמם, מבלי שיהיו בו דברים מיותרים שאינם מכירים או מבינים. ילדים שבבוא העת יידעו לשמור גרוש לבן ליום אפור כבר בגיל צעיר. הבתולות יצאו לעבודה בחופשות והמעסיק יידע לסמוך עליו גם אם מדובר בנער צעיר.


 
ילדי מזל מאזניים


חייכנים וחולמנים השואפים להרמוניה בכל מחיר. הם ילדים ותרנים ובלבד שיהיה שלום בבית. באם תתנו להם לבחור, זה יקשה עליהם להחליט, לכן רצוי שפשוט תחליטו עבורם. שונאי מריבות וחוסר הרמוניה. משהו בהם ממגנט חברים והרבה, כיוון שהם יידעו לזהות מי זקוק לתמיכתם. בלימודים הם החכמים, המקובלים והמנהיגים, בעלי נשמה של אומן.


ילדי מזל עקרב


בעלי עיניים חודרות כאילו מחטטות בך ומנסות לדעת אותך. העקרבים נולדים עם אינטואיציה, וכבר בהתחלה תהיה להם הנטייה לאהוב או להתרחק מאנשים שלא בא להם עליהם.
ווכחנים ולא מוותרים בקלות על מקומם. עקשנים. בשקט יגיעו לאן שירצו. המסתוריות קיימת בדמם ולרוב קשה יהיה להבין את תכונותיהם. הם אינם ברורים ומפתיעים. ילדים מניפולטיביים ובעלי זיכרון פנומנאלי. יש לקחת בחשבון שהם זוכרים הכל לטוב ולרע ולא סולחים מהר.


ילדי מזל קשת


ילדים נמרצים שמחפשים אוויר חופשי, טבע ואתגר. ספורטיביים ואינטליגנטים מאוד לגילם. ילדים שמחים ואופטימיים, שובבים עד כדי סיכון, סקרנים ובעלי נפש עצמאית וחופשית, אוהבים ללמוד, ואם אפשר אז שהשיעור יהיה בחוץ. ילדי הקשת נחנו במבנה גוף ארוך וחזק.

 

ילידי מזל גדי


ילדים בעלי מבט רציני וכובד ראש כשל זקן. כשיתקלו בקולות לא ברורים של הרצון שלכם להצחיק אותם, הם ישיבו מבט יבש כאומר "מה אתה עושה שטויות?". יעדיפו את הבית, בכדי לדעת איפה ומתי כל אחד נמצא. הם אוהבים לבשל ולאכול וכבר בתחילת דרכם יהיו אלה שמפנקים את בני הבית בארוחה טובה. ילדים שאפתנים, ואפשר לסמוך עליהם שיהיו שם תמיד למענכם עד לזקנה. הם יהיו אלה שידאגו לכם.

 

ילידי מזל דלי


כל מה שמתקשר למחשבים ומדיה בכלל ימשוך את ילדי מזל דלי. מדובר בילדים חכמים במיוחד עד לגאונות, לומדים מהר, ממציאים דברים ומאתגרים את עצמם ברמה הכי גבוהה. ילדים מוסיקליים, שקטים ומרוכזים בעצמם. אם מפרים את שלוותם הם מתלקחים מהר בעצבנות. ילדים שלא הולכים בתלם ולא מקשיבים לעצות. חייבים להתנסות בדרכם הייחודית ולהגיע למסקנות. 


ילדי מזל  דגים


הילדים שהכי כייף לגדל. ילדים עדינים ושקטים, חולמניים וטובי לב. אומנות מכל סוג בדמם. אוהבים להיות בסדר ולעזור לכולם. יעדיפו מקום שקט ויאהבו לימודי דת ופילוסופיה. ביישנים ורגישים שיכולים לבכות בקלות ובמהירות גם בשל כאבו של האחר. ילדים שאוהבים הצגות וסרטים שיסחפו אותם לעולם הדמיוני הרחב שלהם. הדגים ידועים כילדים יפים במיוחד.
 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש