המבורגיניס - המלך של ההמבורגרים

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 1/11/2017 12:14 ● ערב ערב 2835
חלקו העליון של רחוב שד' התמרים הופך אט אט למרכז קולינרי עירוני שבו מסעדות ודוכני אוכל ושתיה שונים ומקומות חדשים נפתחים בו לצד מקומות ותיקים שכבר מאכילים את תושבי העיר שנים רבות.
המבורגיניס - המלך של ההמבורגרים

במקום טוב בשדרה, בדיוק מול מעונות 'מכבי', פתח לפני חודש אלכסנדר אברמוב את המקום החדש שלו ומגיש בו המבורגרים וטורטיות, והוא מבטיח שכל מנה שתקבלו כאן עשויה מבשר איכותי ביותר. 
ברגע שתתקרבו ל'המבורגיניס' ותראו את תצלומי ההמבורגרים והטורטיות המכסים את חלקה התחתון של חזית הזכוכית המבדילה בין החלל הפנימי של המקום למרפסת, בלוטות הטעם שלכם יתחילו לעבוד ופתאום תרגישו שזה בדיוק מה שאתם צריכים – המבורגר או טורטיה שישברו את הרעב.
אז אל תהססו, רדו חמש מדרגות, השאירו את הכביש הסואן מאחורי הגדר הלבנה ותפשו מקום בחלל הפנימי המעוצב באפור וכתום על אחד מ- 12 כסאות הבר הלבנים או הסבו לשולחנות הלבנים שבמרפסת, אותה מקיפות אדניות פרחים והתחילו ליהנות.
המקום נקי ומצוחצח ואפשר לאכול מהרצפה. הדלפק שמאחוריו מכינים את האוכל לנגד עיניכם נקי לא פחות. החלל הפנימי נעים וממוזג וכיף לברוח אליו מחום הצהריים, ובשעות הערב אולי תעדיפו לשבת על המרפסת וליהנות מהבריזה הצוננת והמרעננת.  
התפריט הכשר למהדרין מציע טורטיות מקסיקניות לצד המבורגרים בסגנון אמריקאי – כל מה שצריך זה להחליט ולהזמין ומובטח לכם שהאוכל שמכינים לנגד עיניכם ומוגש לכם יהיה טעים ומהנה. השירות המקצועי והאדיב וההרגשה שכאן עושים הכל כדי שתיהנו, תורמים אף הם להנאה מהארוחה.

 

 

מה בתפריט?


טורטיות מקסיקניות טריות עם חזה עוף, פרגית, בקר או אנטרקוט מלוות בירקות ומתובלים ברטבים של הבית. 
המבורגרים אמריקאים מצוינים שמתוכם תוכלו לבחור המבורגר חזה עוף, המבורגר בקר או המבורגר פרגיות עם רטבים של הבית לצד הרטבים המוכרים.
לטורטיות ולהמבורגרים מתווספות תוספות כמו בצל מטוגן, ביצת עין, פלפל חריף או פטריות שמפיניון.
יש צ'יפס ויש טבעות בצל ולמי שמעדיף סלט - יש סלטים מעולים כמו סלט ירקות טריים, סלט חזה עוף, סלט פרגית או סלט בקר.
האוכל יפה לעין ומעורר תיאבון, וכשנוגסים בטורטיה או בהמבורגר, הטעמים עונים על כל הציפיות, השירות מקצועי ואדיב והמקום יפה ונקי, אז למה אתם מחכים? בואו ל'המבורגיניס' והניחו לעצמכם ליהנות.

מיקום: שד' התמרים מול מעונות 'מכבי'. טלפון: 08-9797181. פתוח: א-ה 12:00-24:00, שישי וערבי חג 12:00-15:00, מוצ"ש - מצאת השבת ועד חצות. ואם אתם מעדיפים את ההמבורגר או הטורטיה שלכם בבית – יש ב'המבורגיניס' שירות משלוחים עד הבית. המקום כשר למהדרין - כשרות המועצה הדתית אילת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש