ש.א. איזי מוב בע"מ - החברה שהופכת הכל לפשוט, קל ונוח

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 12/7/2017 12:42 ● ערב ערב 2819
חברת 'איזי מוב' שהוקמה בינואר 2016 מציעה ללקוחותיה משרדים יבילים להשכרה, יחידות אחסון להשכרה והובלה, השכרת מכולות אשפה, ובנוסף - גם מכשיר לחיתוך ברזל עד עובי של 40 מ"מ
ש.א. איזי מוב בע''מ - החברה שהופכת הכל לפשוט, קל ונוח

בעלי החברה שי ואייל אזולאי, שניים משבעת בניהם של יצחק וז'קלין אזולאי, נולדו באילת, גדלו והתחנכו בה, והעסק שהקימו בינואר 2016 מוכיח פעם נוספת שגם ילדים אילתים יכולים להקים עסק בקנה מידה בינלאומי - עסק לתפארת שהוא גאווה מקומית, אותו הם מבטיחים להרחיב עד הקיץ הבא גם לאזור המרכז.
במפעל שלוש מחלקות המציעות פתרונות יעילים ביותר לבעיות שכמעט כל אחד נתקל בהן לפחות פעם בחייו. את הפתרונות החדשנים המקובלים בארצות הברית למד והביא לאילת שי שהתגורר במיאמי, וכעת הוא מכשיר את הקרקע לקראת חזרתו ארצה.
המפעל מציע מחסנים אותם מביאים עד לבית הלקוח, פורקים בחניה או בצמוד לבית בעזרת רובוט המסוגל להרים עד שלושה טון ולהיכנס לכל מקום כולל משעול צר, שם הוא נשאר עד שיסיים הלקוח לארוז בזמנו החופשי, וכשהכל ארוז ומוכן, מגיע הרובוט ומעמיס את המחסן על תכולתו על משאית ומוביל אותו ליעדו. וכשרוצים לשפץ בית או עסק, מרוקנים את תכולת הבית למחסן שיעמידו 'איזי מוב' צמוד למקום אותו משפצים ובגמר השיפוץ, מכניסים הכל למקום והרובוט מחזיר את המחסן ל'איזי מוב'.

 


ויש גם את מחלקה המספקת משרדים יבילים. 'איזי מוב' יביאו לכם משרד הכולל מטבחון, שירותים וגם שירותי נכים או כל אביזר אחר, יעמידו אותו במקום שתבחרו והרי לכם משרד לתפארת. צריכים אולם תצוגה? אפשר לקבל אולם תצוגה בגדלים החל מ- 15 מ"ר (יחידה אחת) ועד לגודל של 10 יחידות - 150 מ"ר. ניתן להכפיל את השטח על ידי עליה לגובה של שלוש קומות. את כל המחסנים, המשרדים והמכולות מרכיבים במפעל האילתי, והכל נושא תו תקן אירופאי.
שירות נוסף שתוכלו לקבל בחברת 'איזי מוב' הוא מכולה לפינוי פסולת בנין בשיטה מהירה וחכמה. המכולות נקיות ונראות יפה, והשירות והזמינות לקהל העסקי והפרטי הם בראש מעייניה של החברה. 
חדש ב'איזי מוב' – פלזמה  C&C  החותכת מתכת עד עובי של 40 מ"מ שהגיעה לפני מספר שבועות למפעל. המכשיר נועד לעזור לספקים שעד הגעתו שלחו עבודות צפונה, וכעת הם יכולים לבצע באילת עבודות מיוחדות, גם לפי הנחיית אדריכלים - ולחסוך בעלויות שינוע וזמינות. 
'איזי מוב' מלווים את קרן המלגות 'להדליק חלום לכל ילד' שעל שם האב יצחק אזולאי ותורמים בעין יפה כדי שכל ילד אילתי יוכל להשתלב בחוגים השונים ובחיי החברה ובפעילויות. "זו הדרך שבה אנו מודים לפירגון של תושבי העיר להצלחת העסק שהקמנו", אומרים שי ואייל אזולאי. 


איזי מוב, כתובת: הסתת 1, טל: 1-700-500-204, פתוח: א-ה 8:00-16:00, שישי וערבי חג  8:00-12:00. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש