תיכון רבין מציג שדרת כוכבים RABINHOOD

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות בית החולים ● 22/6/2017 14:35 ● מה נשמע 501
לצד תמונות המחזור המסורתיות המעטרות את קירות בתי הספר, מקיים בית ספר תיכון 'רבין' כבר 28 שנים, פרויקט אומנותי ייחודי לו שותפים כל תלמידי שכבה י"ב המסיימים את לימודיהם בבית הספר ● השנה, יצר בית הספר ביחד עם בוגריו את שדרת הכוכבים - 188 כוכבים הנושאים את תמונות בוגרי מחזור י"ט בבית הספר על רקע הרי אילת – התוצר שדרת רבינהוד RABINHOOD
תיכון רבין מציג שדרת כוכבים RABINHOOD

"זוהי השנה ה- 28 בה מקיים בית הספר את המסורת של פרויקט קיר היצירה -  פרויקט אומנותי, רב תחומי, אקטואלי ואינטנסיבי. בפרויקט נבנית סביבה אומנותית תומכת הנותנת כבוד לאדם, ללא שיפוט והישגיות. זוהי תעודת זהות וחותם אישי- ראי עצמם, עצמיותם ועצמאותם של הלוקחים חלק בפרויקט. זוהי נתינה יוצרת, שייכות ומעורבות ומוסיפה לערך העצמי של הנותן", כך אמרה שמחה הראל, מנהלת בית הספר והוסיפה: "הפרויקט הוא מתנת הסיום של 188 הבוגרים לבית הספר". 
תהליך הכנת הקיר ארך חצי שנה והחל במפגש דינמי של התלמידים עם מובילת הפרויקט דליה אלון- המורה לאומנות. המפגש כלל: סיעור מוחות, העלאת שאלות, תהיות, רעיונות, צרכים, ייצוגים ועוד, והסתיים במיצב אומנותי מרשים ובעל משמעות עמוקה. "השנה, עסק הפרויקט באור העצמי של כל תלמיד, במציאת נקודות האור האישיות שהובילו להכנת כוכב אישי שביטא את חזקותיו וייחודיותו" אמרה דליה אלון- המורה לאומנות בבית הספר המובילה את התהליך והוסיפה: "אין יפה מזה לתלמידים להביע על ידי דרך אומנותית הוקרת תודה למקום בו למדו על ידי הענקת יצירתם לבית הספר".  


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש