דרקנס - בואו להתענג מפחד מצמרר ומאימה מקפיאה במבוך האימה

מאת: אביבה דקל ● 14/6/2017 12:09 ● ערב ערב 2816
פחד הוא סוג של תענוג שרבים מכורים לו ונהנים מההתרגשות שהוא גורם להם. ההנאה שהפחד גורם לנו מסבירה את מבוכי האימה הפזורים בכל מקום בעולם, את סרטי האימה ואת הצלחתם של ספרים על ערפדים ומכשפות הזוכים להצלחה רבה ● גם אם נעבור במבוך פחד יותר מפעם אחת ונראה את הסרט שוב ושוב ונקרא את הספר יותר מפעם אחת, תמיד נרגיש את הצמרמורת, את דפיקות הלב המואצות ואת ההנאה הפרימיטיבית המובנית של הפחד - זה השומר עלינו ועוזר לנו לשרוד לאורך מיליוני שנות אבולוציה
דרקנס - בואו להתענג מפחד מצמרר ומאימה מקפיאה במבוך האימה

לפני חמש שנים הבין מיורי, היזם והבעלים של 'דרקנס', שגם אילת זקוקה למבוך אימה כדי שגם תושבי אילת ואורחיהם יוכלו לרעוד מפחד וליהנות מכל רגע. והאמינו לי שזה מפחיד בכל פעם מחדש שכן הבעלים לא קופא על השמרים ומביא למבוך שלו בכל פעם את החידושים המיוצרים בעולם, כך שאם ביקרתם במקום יותר מפעם אחת, האמינו לי שתמיד יהיה לכם ממה לפחד וההנאה תהיה מושלמת.
'דרקנס' -  היא אטרקציית הפחד הכי גדולה בישראל ולהבדיל ממבוכי אימה אחרים, 'דרקנס' עומדת בסטנדרטים בינלאומיים, ואין שום מגע בין הלקוחות לשחקנים. 
כל הדמויות והמפלצות אותן תפגשו במבוך האימה תוכננו במיוחד ל'דרקנס', ולאורך המסלול שולבו כל  סוגי הפוביות על מנת לייצר פחד ברמה הגבוהה ביותר. תכנון המקום ארך כשלוש שנים, ואת העבודה ביצעה חברת 'דיסטורשן', המתמחה במבוכי אימה ומפיקה תפאורות לסרטי אימה מפורסמים כמו 'המסור' ו'הטינה', שכל אוהבי הפחד מכירים היטב.

 


האטרקציה מורכבת מ- 24 חדרים ומסלול הליכה שנמשך כרבע שעה, כאשר בכל פינה לאורכו ממתינות לכם כל סוגי הפוביות האפשריות - החל מזוחלים שונים וביניהם נחש ענק ובלעדי שיוצר במיוחד עבור האטרקציה, ג'וקים, כלבים, גופות, מפלצות, בתי קברות, רוחות ועוד שלל אשליות ויזואליות הנראות מציאותיות לגמרי - כמו למשל התהום המבהילה שנפערת לפניכם ובולעת את כל הבניינים שסביבה, שכולה למעשה אשליה ויזואלית. האטרקציה נבנתה בהשראת חג 'ליל כל הקדושים' שחוגגים מדי שנה ברחבי העולם הנוצרי. ההבדל בין 'דרקנס' לבין מבוכי האימה האמריקאים הינו בכך ש'דרקנס' יועדה בראש ובראשונה לקהל הישראלי שידוע כקהל קשוח שלא בנקל ניתן להפחידו. זו הסיבה שה'סיוט' ב'דרקנס' משתנה ללא הרף ואף פעם לא תצליחו לנחש מהיכן יגיע הפחד הבא. 'דרקנס' מיוחדת עד כדי כך שנבחרה להשתתף בתכנית ריאליטי אמריקאית (MAKING MONSTERS), ולצורך צילום האטרקציה, הגיע לאילת צוות מיוחד שכלל צלמים שהתמחותם היא צילומי סרטי אימה. בסרט שצולם באילת מככב נחש הענק, והוא מוצג בהצלחה בתכניות ריאליטי של אימה בטלוויזיה האמריקאית. תיירים אמריקאים המגיעים לאילת באים לראות במו עיניהם את מה שראו בתוכנית בביתם, יוצאים המומים מרמת הפחד באטרקציה והופכים לשגרירים שלה בעולם, ואילתים רבים חוזרים שוב ושוב ל'דרקנס' ו"מתעללים" באורחיהם בכל עת שהם מגיעים לאילת לביקור.
מומלץ להיכנס לאטרקציה בקבוצה של עד שישה אנשים. מרגע שתכנסו למבוך אתם מצולמים, שכן לאורך המסלול ממוקמות ארבע מצלמות המתעדות את התגובות שלכם, ובסוף המסלול מחכה לכם דיסק למזכרת אותו תוכלו לרכוש ולקחת עמכם.
'דרקנס' פועלת בהצלחה מרובה מיום שנפתחה, ועל לקוחותיה נמנים לקוחות חדשים ולקוחות חוזרים רבים גם מישראל וגם מחו"ל. 
האטרקציה מיועדת גם למשפחות שרוצות לחוות חוויה שונה, מפחידה אך בטוחה.
המחיר לאדם עומד על 59 ₪ ולתושבי אילת-  50 ₪.  


דרקנס - אטרקציית הפחד הגדולה בישראל
מרכז שלום, שד' התמרים 2 (ליד בנק דיסקונט)
טלפון:08-6343536 
פתוח: א-ה 18:00-02:00, שישי 11:00-16:00, שבת 20:00-02:00.
להתרשמות אפשר להיכנס לאתרים: 'יו טיוב' - דרקנס אילת  
או לבקר באתר האינטרנט: www.darkness.co.il
ובפייסבוק: דרקנס - אטרקצית הפחד הגדולה בישראל


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש