טור טארוט - סיפורי חיים

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 24/5/2017 14:34 ● מה נשמע 497
קוראים יקרים ● הסיפור אמיתי והשמות בדויים כמובן. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים. אני עוסקת בתחום מעל30-שנה
טור טארוט - סיפורי חיים

 

סיפור השבוע מחדר עבודתי - סטיילינג התנהגותי


אני מחייכת אליה בסלחנות ושואלת את עצמי באיזה מחיר הם עדיין יחד. זכורה לי היטב האובססיה שלה בנוגע לבחור האדיש משהו. כשהיא פנתה אלי לייעוץ, ראיתי שכל מה שעניין אותה היה הקשר הלא ברור שהיא נמצאת בו. כשטרפתי את הקלפים ובצעתי פריסה זוגית, אמרתי לה בוודאות שהאדון הצעיר נמצא איתה מטעמי נוחות, והיא כאם חד הורית, שאחראית לפרנסת ילדיה, נמצאת במסגרת המשלימה עבורו את דמות האישה הסבילה. בימים שהוא טרוד בעבודתו או בבילויים, הוא פשוט התעלם משיחותיה, ולה כמובן היה נוח להמציא תירוצים עבורו. זכורה לי היטב השיחה בה ציינתי לפניה את עובדת היותה מכורה לקשר. אובססיבית, ותלותית. "אם אודיע לו שהכנתי עבורו ארוחה, הוא יבוא. אם אשלח לו הודעה נחמדה הוא ישיב", היא אמרה לי. וכך, ככל שהיא הגבירה לחץ כך הבחור התרחק יותר.
היא הגיעה אלי ממוטטת נפשית, מתוסכלת, כואבת ואובדת עצות."את רוצה בו?", שאלתי, "כיוון שאינני רואה עתיד לקשר, ואני ממליצה לך להמשיך בדרכך", אמרתי לה. "אני לא רואה שהקשר הזה יוביל למיסוד. אני בהחלט רואה שאת מחוברת למה שלדעתך עשוי להיות אם תתאמצי יותר, אך לצערי את טועה בגישתך. אך מאחר ואת בוחרת להישאר בקשר, אתן לך כלים פסקתי, אך עליך לדעת שגם אם תגרמי לו לאהוב אותך, לא אותך הוא יאהב, אלא את מה שאת מתאמצת להיות. את מובילה את עצמך לאובדן אישיותך.על מנת שהאדון ירגיש את נוכחותך בחייו עליך להתרחק ממנו הצעתי, תני לו לחפש אותך הרשי לו להתגעגע אליך תתחברי לאיכויות שבך ותפסיקי לבטל את עצמך מולו. האם את מסוגלת לחשוב גם עליך?", שאלתי.
-" לא", היא השיבה, "אבל אני עייפה ואני אקבל את עצותיך. "ובכן, התחלנו דרך חדשה שבה את לומדת להעריך את עצמך, ואת לומדת לשווק את עצמך נכון ביחסים הקיימים. את יוצרת תחרות בונה, את לא פנויה אלא אם כן הוא קובע איתך מבעוד מועד, את משקיעה את זמנך ומרצך בילדך ובעבודה, כשאת לא שוכחת את חבריך, ואז את תראי שכשהזמן שלך יהפוך יקר בעינייך זמנך יהפוך יקר גם בעיניו".
כמובן שהתאמתי עבורה על פי מבנה אישיותה תוכנית הבראה ו'סטייל' התנהגותי שונה. אימנתי והדרכתי אותה, כך שכעבור כשנה כשהיא הגיעה אלי עם ההזמנה לחתונה ביד המתקתי חיוך ואמרתי לה- "את רואה???".


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש