טור יהדות - פרשת בהר – בחוקותי

מאת: הרב דוד שנה ● צילום: או-מד מדיקל ● 17/5/2017 10:50 ● מה נשמע 496
איזה ביזיון. נכנסים 2 דיפלומטים גויים אמריקאים לכותל על מנת לארגן את ביקורו של נשיא ארה"ב טראמפ במקום, ובעזות מצח, שאין כדוגמתה, הם צורחים על המלווים היהודים שלהם שיעופו מהמקום, כי המקום הזה (הכותל המערבי), לא שייך ליהודים >>
טור יהדות - פרשת בהר – בחוקותי

 

פרשת בהר –בחוקותי

 

איזה ביזיון. נכנסים 2 דיפלומטים גויים אמריקאים לכותל על מנת לארגן את ביקורו של נשיא ארה"ב טראמפ במקום, ובעזות מצח, שאין כדוגמתה, הם צורחים על המלווים היהודים שלהם שיעופו מהמקום, כי המקום הזה (הכותל המערבי), לא שייך ליהודים. הוא שטח כבוש, ואין ליהודים מה לחפש בכותל. ומה הייתה תגובתם של הנציגים של מדינת ישראל? הם היו מזועזעים והביעו את מחאתם. ממש תגובה ציונית הולמת. במקום שיראו האמריקאים מי הוא בעל הבית בכותל ולמי בדיוק המדינה שייכת, במקום שהיו תופסים אותם מהאוזניים וזורקים אותם בבושת פנים מרחבת הכותל, הם הביעו מ – ח – א – ה. ואוו. כולי נפעם מעמידתם על כבודה של ישראל. בושה וחרפה. אם זה כל מה שהנציגים הרשמיים של מדינת ישראל מסוגלים לעשות, אני מציע להם שיחפשו תפקיד אחר. אבל מה לי כי אלין על פקידים זוטרים של משרד החוץ, כאשר ראש ממשלתנו רומס את כבודנו הלאומי פעם אחר פעם, וזורק את כח ההרתעה של צה"ל לזבל. אם זה בשחרור מחבלים, על מנת לחדש מתן ומתן עם ראשי הרוצחים, אם זה בעצירת הבנייה בירושלים ובכל רחבי יהודה ושומרון מאותה הסיבה, אם זה בפטפוטי הבל על חשיבות הקמת מדינת טרור בליבה של מדינת ישראל (נאום בר אילן), אם זה בהבעת צער והתרפסות בפני צורר היהודים האנטישמי ארדואן על כך שחיילנו האמיצים השתלטו על ספינת הטרור שהוא שלח לעזה, אם זה בחתימת "הסכמי וואי", במסירת 97% מהעיר חברון לידי עראפת בלי סיבה ובלי תמורה ועוד דוגמאות למכביר. לצערי, בכל שנות מלכותו של נתניהו הוא הצליח להוריד את כבוד וביטחון ישראל עד לדיוטא התחתונה והפך את עמנו להיות האיסקופה הנרמסת של כל מדינות העולם. חסרה מאוד גאווה לאומית !!!

השבת נקרא 2 פרשות אשר חותמות את חומש 'ויקרא' - פרשת 'בהר' ופרשת 'בחוקותי' . בתחילת פרשת 'בחוקותי', הקב"ה מזהיר אותנו שאם נשמע בקולו ונשמור על לימוד התורה וקיום המצוות אז נזכה לחיות בארץ ישראל בגאולה מוחלטת ושלמה. לא יהיה חסר לנו כאן כלום: יהיה שפע, עושר, שלום וביטחון, אף אויב לא יעז להתעסק אתנו כי כח ההרתעה יהיה אדיר. "וחרב לא תעבור בארצכם", ומעל הכל, מבטיח לנו ה'- אני יוליך אתכם "קוממיות" בארץ ישראל. מה פירוש המילה "קוממיות"? רש"י מסביר: "בקומה זקופה". ללכת בארץ ישראל בקומה זקופה. המצב נכון להיום הוא שדווקא הערבים הולכים בקומה זקופה בכל מקום בארצנו ואילו לנו היהודים יש אזורים בארץ ישראל המכונים "שטחי A " שאם יהודי נכנס לשם בטעות דמו בראשו. חיילים ושוטרים נוסעים ברחבי יהודה ושומרון ברכבים ממוגני ירי עם שכפצי"ם לגופם. אימי ז"ל הריני כפרת משכבה קבורה בהר הזיתים וכאשר אנחנו עולים לקברה אנחנו חייבים לקבל רשות וליווי של מג"ב על מנת להגיע להר הזיתים עם אוטובוס. בושה, בושה, בושה. הכל מתחיל ומסתיים בכך שאין כמעט שום הרתעה של השילטון כלפי פורעי החוק הערבים. מי יגלה עפר מעיניו של הרב גורן זצ"ל, אשר "כבש" לבדו לפני 50 שנה את מערת המכפלה בחברון, ואף מחבל לא העז להסתובב ברחובות חברון כשהרב גורן הגיע עם הג'יפ שלו לפתח המערה. קוממיות – בקומה זקופה.

הטור מוקדש לעילוי נשמתו של גיסי, סמ"ר ישראל מעטוף, ז"ל הי"ד, שבשבת ימלאו 25 לנפילתו בקרב עז בלבנון.


חדשות אילת