מגה סטוק - מגוון רחב של מוצרים במחירים מצוינים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 8/3/2017 19:38 ● ערב ערב 2801
בשכונה א', רחוק מאזורי המסחר המרכזיים ומאזור התיירות, פתח יניב חנו, יליד אילת, חבר מועצת העיר (דור שני במועצה אחרי אביו), אדם בעל תודעה חברתית עמוקה ושורשים אילתים עמוקים, את חנותו 'מגה סטוק' שבה אפשר למצוא כמעט כל מה שצריך לבית במחירים הכי נמוכים
מגה סטוק - מגוון רחב של מוצרים במחירים מצוינים

 

מדוע כאן ולא במקום מרכזי יותר? 


”כילד שגדל בשכונה א', אני מבין היטב את הצרכים של תושבי השכונה. פתחתי את החנות לפני כעשרה חודשים כדי לתת מענה לתושבי שכונה א', כדי שלא יצטרכו לנסוע רחוק עבור כל פריט שהם זקוקים לו בבית ביום יום. בחנות שלי אני מציע מבחר גדול ומקפיד לשים דגש על מוצרים איכותיים במחירים נמוכים במיוחד. אני נהנה לפגוש בחנות את תושבי שכונה א' בעיקר כשהם מוצאים את מה שהם מחפשים במחירים שידו של כל אחד משגת לשלם. אבל לא רק תושבי שכונה א' נהנים מהמקום, בזמן הקצר בו פועלת החנות, כבר שמעו עליה תושבים של שכונות אחרות, ומדי יום אני מבחין שמגיעים אלינו תושבים מכל רחבי העיר כדי ליהנות ממוצרים במחירים נמוכים במיוחד".
סיבוב בחנות מוכיח שאפשר למצוא בו הרבה מאד דברים במחירים שלא יאומנו, לדוגמה:
מוצרי חשמל, מצעים, מגבות, צעצועים, כלי מטבח, כלי כתיבה, כלים חד פעמיים, חומרי ניקוי ועוד.

 

רוצים דוגמאות למחירים?


מיקרו גל כסוף 20 ליטר -  199 ₪. 
שש יחידות מגבוני 'תינוקי' -  12 ₪. 
10 חבילות של לפתניות - 25 לפתניות בכל חבילה, ב- 10 ₪. 
4 סירי פיירקס 99 ₪. 

 

 

ומה לילדים?


טרקטורון ממונע ב-  299 ₪  וטרקטורון לא ממונע ב- 99 ₪ בלבד.
משחקי יצירה של 'אורדע' במבצע מיוחד - הפריט השני ב- 50% בלבד.
ואם יש לכם ילדות שאת לבן אתם רוצים לשמח, הגעתם למקום הנכון - כאן תמצאו לדוגמה ערכה ענקית של בובה וכלי מטבח חשמליים הפועלים על סוללות במחיר 159 ₪ בלבד, או לחילופין - שתי בובות עם כ- 30 פרטי לבוש להחלפה במחיר 99 ₪ בלבד - גם לא הלכתם לבנק לבקש משכנתא וגם הפכתם את הילדים למאושרים. 


מגה סטוק, כתובת: רח' השחם 241 (אמין אופניים לשעבר), טלפון: 08-8521387. שעות פתיחה: א-ה 09:00-21:00, שישי וערבי חג 09:00 עד שעה לפני כניסת שבת. מוצ"ש סגור.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש