מעייניילס - מכון אסתטיקה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 8/3/2017 19:30 ● ערב ערב 2801
הסרת שיער בלייזר ● בניית ציפורניים ● לק ג'ל ● פדיקור ומניקור רפואי ● כל אלה ועוד במכון האסתטיקה המזמין של מעיין ● ואם בהסרת שיער בלייזר עסקינן, אין כמו לקוחה מרוצה להתחיל את הכתבה: "אחרי שנים של גילוח - אני כל כך שמחה שזה מאחוריי... התוצאה הדהימה אותי, וזה אחרי טיפול אחד בלבד. את פשוט תותחית"
מעייניילס - מכון אסתטיקה

מעיין מכורש, נשואה +1, נמשכה לתחום האסתטיקה מאז שהיא זוכרת את עצמה, לפני כשש שנים היא החליטה להגשים חלום וללמוד את התחום: הסרת שיער בלייזר, ציפורניים, איפור קבוע ועוד, אותם למדה במגוון בתי ספר כמו - 'מישל מאייר', 'בן אל סטודיו' ב'הלנה לייזר' - מכון לייזר מקצועי באזור תל אביב ועוד, ומאז הכל היסטוריה, כיום היא כבר ותיקה ומנוסה בכך הכרוך בטיפולים השונים וכמובן בעלת תעודות הסמכה.

 

 

במכון שלה, אמונה מעיין על תחום הסרות השיער בלייזר במכשיר החדשני היפר פולס 1818 של חברת 'לאונרדו' העומד בכל התקנים המחמירים ברחבי העולם. המכשיר פועל בטכנולוגיית ALT (גלי רדיו טבעיים), במהירות 5 פולסים בשנייה, כך שהוא מהיר ביותר (עושה את עבודתו בעשירית זמן מהרגיל), וההסרה מכל הגוף בטיפול אורכת כ- 20 דקות, שחי ומפשעות - 4 דקות (!), המכשיר מכסה שטח פנים גבוה במיוחד, ואת התוצאות תראו כבר מהטיפול הראשון. מעבר ליתרון המהירות, אין הגבלת חשיפה לשמש, ללא כאבים - המכשיר בעל ידית קרח המגיע לטמפרטורה של 15- מעלות צלזיוס, אין שימוש בג'ל אולטרסאונד דביק - אלא בספריי צמחים נדיף שמהווה קרם גוף נעים המזין את העור, כך שלאחריו אין צורך להתקלח, אפשר ללכת ישר לעבודה או לכל עיסוק אחר. מדובר בחמישה טיפולים ראשונים פעם בשלושה שבועות, לאחר מכן - טיפול פעם בחודש וחצי, ובדרך כלל אחרי עשרה טיפולים - תקבלו גוף נקי משיערות. המכשיר מתאים לכל הגילאים ולכל גווני העור. במכון תנאי היגיינה וסניטציה מחמירים במיוחד.
המכון עוסק גם בבניית ציפורניים ברמה גבוהה מאוד. בניית הציפורניים בשיטת האקריל נעשית עם החומרים האיכותיים בשוק מבית חברת 'סינדי'. לאחרונה הצטרפה למכון של מעיין - תהילה בקמן, בוגרת ביה"ס 'מישל מאייר', שעוסקת בלק ג'ל - במקום תוכלו לבחור מתוך מגוון עצום של יותר מ- 300 גוונים (והלק מחזיק שלושה שבועות!). כמו כן, עוסקת תהילה בפדיקור ומניקור רפואי מקצועיים ביותר.
במכון תוכלו גם לרכוש תכשיטים של המעצבת ליאת רוזנברג.
מחירים מיוחדים לתלמידים/ות חיילים/ות, ולאחרונות - אפשרות לעשות טיפול בימי שישי. קטינים וקטינות - הטיפול מותנה בחתימת הורים על חוזה.


מבצעים:


גוף מלא לנשים - רגליים, ידיים, מפשעות ובית שחי - 4,000 ₪.
בית שחי ומפשעות - 900 ₪.
מעיין חרטה על דגלה: מקצועיות, אהבה למקצוע, אמינות, שירות, יחס אישי, פרטיות, אווירה מדהימה עם מוסיקת רקע נעימה. יש לציין שבמכון מעל 200 לקוחות מרוצים.


מעייניילס, המלאכה 5, אזור התעשיה, בנין 'בית המשקאות' קומה ב'. המכון פונה לנשים ולגברים כאחד. פתוח: א'-ה' 08:00-16:00, ימי ב' ו- ד' 17:00-21:00, שישי 08:00-12:30. טלפון: 0526841115.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש