יש חשמל באוויר בחוף - חשמל על הגל

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 8/3/2017 14:39 ● ערב ערב 2801
מי מתושבי אילת לא מכיר את חוף החשמל באילת? ● אולי כאלו שהגיעו רק אתמול העירה, וגם להם מומלץ מאד להגיע ל'חשמל על הגל' ולגלות פנינה של חוף שאילתים רבים לא יחליפו אותו באף חוף אחר
יש חשמל באוויר בחוף - חשמל על הגל

ב'חשמל על הגל' תוכלו ליהנות מכל סוגי הספורט הימי: סקי, אבובים, בננות, אופנועי ים, מצנחי ים, קיאקים, סאפים, מפרשיות וגלשני רוח - כל דבר שהוא ספורט מעל המים יש כאן, רק תגידו איזה סוג של ספורט ימי הוא החלום שלכם ומיד יגשימו אותו בשבילכם.
הגעתי לחוף 'חשמל על הגל' אחרי הברד הגדול שירד בלילה שבין שלישי ורביעי ואת פני קיבלו שמיים כחולים, שמש חמימה, ים כחול וחול חלק, זולות מזמינות, שמשיות צל וכסאות נוח. להפתעתי לא הייתי לבד על החוף, היו בו עוד אנשים כמוני שהסתכנו ויצאו אחרי הברד הגדול, תפסו פינה ונהנו מכל רגע.  מסקנה? לא צריך להתחשב במזג האוויר, צריך פשוט להגיע, ליהנות מיום על החוף ומהספורט הימי שאתם אוהבים, או סתם לשכב בשמש, אפילו אם היא רק מציצה מבין העננים, ולהסתלבט.  לרשותכם עומד בחוף 'חשמל על הגל' מזנון קל - צ'יפס, חומוס, סלט, כריכים, גלידות ועוד - גורמה אין כאן, אבל הנשנושים טעימים וטריים ולא תצאו מכאן רעבים. בר המשקאות מצויד היטב במשקאות קלים וחריפים שונים, יינות ובירה וגם קפה או תה. אפשר לשבת על הבר ואפשר להתרווח בכיסאות נוחים שבבית הקפה וליהנות מהשירות של צוות החוף האדיב והחייכני, שהשירות והבטיחות שלכם הם בראש מעייניו. מדריכי השיט כולם ותיקים ומנוסים, וכשהם אלו השומרים עליכם, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות.

 


'חשמל על הגל' הוא חוף שהאילתים מאד אוהבים ונהנים להגיע אליו וגודשים אותו בעיקר בשבתות בהן מגישים כאן את הג'חנון של אמא אביבה, אמם של ליאור ואורן, הבעלים של 'חשמל על הגל'. השתדלו להקדים שלא תחמיצו.
ליאור ואורן כהן אינם מסתפקים רק בחוף מקסים וספורט ימי מכל הסוגים. מחוף 'חשמל על הגל' מוציאים השניים טיולי ג'יפים מאורגנים להפליא בשמורת הרי אילת. הטיולים הם בג'יפים פתוחים, שמונה אנשים בג'יפ, ובכל ג'יפ מדריך שהוא גם מורה דרך וגם הנהג. אורך הטיולים ניתן לבחירה - יש טיולים של שעתיים, של ארבע ויש טיולים ליום שלם, הכל בתיאום מראש.
 בחוף 'חשמל על הגל' אפשר גם לערוך פעילויות ואירועים מדליקים לקבוצות ולמשפחות. לפרטיים ניתן לדבר עם ליאור בסלולרי: 0522626548.


מיקום: חוף החשמל באילת, צמוד לחוף 'הדקל', דרומית לבסיס חיל הים
טלפון  08-63388779
במייל : galredsea@gmail.com
פתוח: 09:00 עד השקיעה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש