לא שכחו את בוגי

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 8/3/2017 12:21 ● מה נשמע 486
וגם זה קרה במסגרת אירועי יום אילת- טורניר הוותיקים המסורתי לזכרו של בוגי הגדול ז"ל ● במשחק גביע הליגה למקומות עבודה שהתקיים באותו מעמד, הביסה 'כייף לי' את 'אחלה'
לא שכחו את בוגי
הורידו חלודה. הוותיקים

כמיטב המסורת במסגרת אירועי יום אילת, התקבצו וותיקי הכדורגל של אילת מכל הזמנים לטורניר הוותיקים לזכרו של אהרון בוגנים ז"ל (בוגי הגדול). בין הוותיקים שהגיעו והורידו חלודה על המגרש נצפו: אלי זיתוני ששימש כמאמן אחת הקבוצות, אהרון אדרעי, טקסי, אילן פיפסון, דובי כהן, גיגי שופן, האחים שלום ודוד (דויקו) לוי, גדעון חג'ג' ועוד. המשחק התחיל שקול, אלא שאז נפצע גדעון חג'ג' בשורות אחת הקבוצות ומכאן ניצלה הקבוצה השנייה את המומנטום וניצחה 8:3. הבקיעו לקבוצה המנצחת: טקסי- 5 שערים, ליאור אזולאי- 2 שערים ואילן פיפסון- שער אחד. בקבוצה המפסידה הבקיעו: דורון הלר- 2 שערים, פרדי אברהם- שער אחד.

 

'כיף לי' האלופים


בהמשך טורניר הוותיקים התקיים משחק הגביע של ליגת הקט רגל למקומות עבודה של עמותת 'הפועל'. משחק אליו העפילו קבוצת 'אחלה' וקבוצת 'כייף לי'. כאן היה המשחק חד צדדי באופן שלא השתמע לשני פנים. 'כייף לי' הביסה בקלות את יריבתה אחלה בתוצאה 7:1 וזכתה בגביע. 
הבקיעו ל'כייף לי'- נתי שריקי וסונה אשקר- 2 שערים כל אחד, ניקיטה פיינברג, דודו לוגסי ומושיקו לוי- שער אחד כל אחד.
הבקיע ל'אחלה'- אדיר שדה.
בסיום האירוע התקיים במקום טקס חלוקת הגביעים והמדליות. ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי שהגיע לאירוע ברך את הוותיקים על התמדתם וציין כי הוא נהנה בכל פעם מחדש לראות את הפעילות הברוכה הזו. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש