אמה דקור בע"מ-בניה ופיתוח

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 18/1/2017 23:21 ● ערב ערב 2794
אם אתם מתכוונים לבנות או לשפץ את הבית או העסק שלכם הגעתם למקום הכי נכון עבורכם - 'אמה דקור בע"מ' ● נסיון של עשרות שנים בתחום, חדשנות וטכנולוגיות מתקדמות - הם שם המשחק
אמה דקור בע''מ-בניה ופיתוח

מזה שנים רבות שחברת 'אמה דקור בע"מ' עוסקת בתחומי הבניה, עבודות גמר, שיפוצים כללים, וברזומה שלה אין ספור עבודות בבתי מלון, בעסקים ובבתים פרטיים. החברה הוותיקה ידועה בשוק באמינותה, ברמה המקצועית הגבוהה של עבודותיה, בגימורים המושלמים, באיכות ללא פשרות אם של חומרים ואם של עבודה, בעמידה בלוח זמנים ובשירות.

 

טכנולוגיה מתקדמת


ב'אמה דקור בע"מ' משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ביותר כגון: תקרות מתוחות, ליטוש ופוליש לרצפות בטון- POLISH CONCRETE, ציפויים אפוקסיים לרצפות, רצפות בטכניקת תלת ממד שעליהן ציור תלת ממדי שתוכלו לבחור מתוך מגוון גדול של תמונות - הכל על פי טעמכם. כל סוגי ציפויי הבטון לרצפות וקירות - BETON TOP, בטון מוחלק דקורטיבי – MICROTOPPING, בטון מוטבע, טפטים נוזליים ועוד.
רצפות, תקרות וקירות העשויים בטכנולוגיות הללו עמידים לאורך שנים רבות ואפשר לקבל אותם במבחר גדול של צבעים וטקסטורות.

 


שימוש בטכנולוגיות מתקדמות אלה מצריך עבודה עם ציוד חדיש מיוחד, והחומרים בהם משתמשים לביצוע העבודה הם החומרים האיכותיים בשוק, כחול לבן וגם כאלה מיובאים, והם עמידים למשך זמן רב, כך שאם שיפצתם את הבית או העסק בטכנולוגיות אלו, לא תצטרכו לחזור על שיפוץ לעתים קרובות.
ב'אמה דקור בע"מ' ניתן לקבל סיוע וייעוץ בנושא עיצוב פנים וחוץ על ידי מעצבים מקצועיים שילוו את הפרויקט שלכם בכל שלב של העשייה, מהפגישה הראשונה ואף לאחר תום העבודה.

מוטו החברה: אחריות, אמינות ויושר, מקצועיות, עמידה בלוח זמנים, גימורים מושלמים, איכות ללא פשרות ושירות מכל הלב.
להתרשמות נוספת היכנסו לאתר החברה: WWW.EMMA-DEKOR.COM, ובפייסבוק – Emma Dekor Ltd.


אמה דקור בע"מ, כתובת: המלאכה 18 איזור תעשיה אילת. פגישות בתיאום מראש בטלפון: 052-8367123, פקס: 077-5305177. 
מייל: info@emma-dekor.com


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש