חורף חם בחוף קיסוסקי

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 18/1/2017 23:14 ● ערב ערב 2794
ספורט ימי עושים לא רק בקיץ ואת זה תבינו מהר מאד כשתגיעו ל'חוף קיסוסקי' שפועל באילת כממלכת ספורט ימי מאז 1987 והוא הולך ומשתדרג ומתחדש ללא הרף ותוכלו למצוא בו ספורט ימי מכל הסוגים ולכל הגילאים
חורף חם בחוף קיסוסקי

אל תשימו לב ללוח השנה – בחורף כמו בקיץ מחכים לכם ב'חוף קיסוסקי' חברי הצוות של המקום שיטפלו בכם במסירות רבה ובמקצועיות ויעשו הכל כדי שתיהנו מכל רגע של פעילות ספורט ימי שבה תבחרו. בדלפק השירות תקבלו הסבר מפורט על כל הפעילויות, וברגע שהחלטתם - צוות הנהגים והמדריכים לרשותכם ואתם מתחילים ליהנות.

החוף משלב פעילות ימית לילדים ולמבוגרים - החל מסירות מנוע לנהיגה עצמית, קייקים, פדלים ובננה, דרך אבובים, קרייזי-שארק (אבוב ישיבה) ומצנחי ים, ועד אופנוע ים לחובבי האקסטרים. כמובן שאם תרצו, תוכלו היום גם לקבל שיעורי סקי.

יעקב ושי קיסוס הם הבעלים של החוף, כשיעקב הוא מי שדואג לצד המנהלי מול הרשויות, שי אחראי על שיווק, קבוצות ואירועים, ואחיהם איציק נבחר על ידם לנהל את המקום, והוא אחראי בפועל על התפעול של כל הספורט הימי. יחד הם עושים הכל כדי שכל מי שמבקר בחוף ימצא בו את מה שהוא אוהב וייהנה מהאפשרויות הרבות שיש לחוף להציע. ואם תרצו להנציח את עצמכם מבלים בספורט ימי אצל קיסוסקי, תמיד תוכלו למצוא בחוף את חניתה - צלמת החוף, שתצלם אתכם בכל פעילות ספורט ימי שתרצו.

אבל יש כאן לא רק ספורט ימי. אם בראש שלכם לשכב בשמש בסתלבט, 'חוף קיסוסקי' הוא מקום מושלם גם לבילוי שכזה. בחוף- דק עץ, משטחי דשא סינטטי, ספות ראטן, כורסאות, כסאות בר ומיטות שיזוף, משטחי הצללה גדולים ואם אינכם מפחדים להכנס למים, במקום גשרים לירידה נוחה לרחצה בים.  רעבים? מסעדת החוף מחכה לכם. תוכלו לשבת וליהנות מכל הדברים הטובים שמגישים לכם כאן: שניצלונים, טוסטים, צ'יפס, פיצות, סלטים, המבורגר והכל במחירים סבירים, וליהנות מבירה צוננת, ממשקה קל או מקפה. החוף מכבד את המחירים המומלצים על ידי עיריית אילת - בקבוק מים ב-5 ₪, קרטיב ב-4 ₪ ועוד.

בערבים הופך המקום לפינה שקטה ורומנטית בה אפשר להתרווח על כורסא וליהנות מאווירה קסומה עם כוס בירה כשמנגד נוצצים אורותיה של עקבה עד חצות.

מתכננים אירוע? ב'חוף קיסוסקי' ניתן לערוך אירועים שונים כגון ימי הולדת לילדים ולמבוגרים, ערבי גיבוש לחברות ועוד. והכל באווירה מיוחדת לפי טעמכם – מוסיקה, תפריט וסגנון  - אתם בוחרים וכאן עושים הכל כדי שתהיו מרוצים ושהאירוע יהיה בלתי נשכח.


מיקום: בין מלון U SUITES לקניון 'מול הים'.
פתוח: שבעה ימים בשבוע. 
טלפון ליצירת קשר: 08-6372088.
הפעילות הספורטיבית נערכת החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד השקיעה. 
לפרטים נוספים, מחירון ותמונות מהמתרחש בחוף, ניתן להיכנס לאתר WWW.KISUSKI.CO.IL 
ובפייסבוק – 'חוף קיסוסקי אילת'.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש