א.צ. טכנולוגיות לרכב

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 18/10/2016 12:35 ● מה נשמע 466
מוסך א.צ. טכנולוגיות לרכב בע"מ הינו מוסך מורשה מטעם היבואן למשאיות, אוטובוסים ומיניבוסים של המותגים: וולבו, רנו, מרצדס, מיצובישי, מאן, איווקו, איסוזו, הינו, יוטונג, סקניה ודאף.
א.צ. טכנולוגיות לרכב
מוסך מורשה למשאיות, אוטובוסים ומיניבוסים

אבי נחמיאס, בעל המוסך, הגיע לאילת מירושלים לפני 21 שנה בעקבות הצעה לנהל את המוסך לתקופה של שנתיים, התאהב בעיר ונשאר בה. כעבור שלוש שנים של עבודה כמנהל המוסך, רכש את המוסך והוא כאן עד היום. לאבי ארבעה ילדים  - יונתן בן 17, רעות בת 14, נועה בת 12 ואדל בת חמש וחצי, ולמרות עיסוקיו הרבים של אבי גם במוסך וגם בפרויקטים אחרים, הוא מצהיר: "הילדים שלי הם הדבר החשוב ביותר בחיי".
הסיסמה אותה חרט מוסך א.צ. על דגלו היא "מחויבות לאמינות ומקצועיות", "אצלנו האמינות היא דבר ראשון - מקצועיות רוכשים, אבל אמינות היא ערך עליון הטבוע באדם".
בהשכלתו אבי הינו הנדסאי רכב ובעל תעודת הוראה למכונאות רכב. החל מלימודי התיכון ועד היום הוא עוסק בענף הרכב.


רוב הרכבים בהם מטפל המוסך שייכים לחברות אילתיות ביניהן: מועצה אזורית חבל אילות, 'שירות נוי המנוף אילת', עיריית אילת, 'מטיילי אילת', 'מטיילי קשת', 'עופר סוכנויות', 'אסם', 'אסי טיולים', 'תנובה', 'גרר אילת', 'מ.י.א שירותי גרירה', 'קוקה קולה', 'מי עדן', 'אגוז במדבר', 'נביעות' ועוד עשרות לקוחות. עם הלקוחות מקיים אבי יחסים קרובים והם סוג של משפחה. מרבית הלקוחות הולכים עם אבי מזה שנים ולא יחליפו את א.צ. בשום מוסך אחר.
למוסך יש את כל ההסמכות הדרושות - הסמכה למכונאות, למיזוג אוויר, לחשמל ולאבחון, ועל כך מעידות התעודות התלויות על הקיר במשרדו של אבי. במוסך ישנם מחשבי אבחון תקלות לכל סוגי המשאיות והאוטובוסים. לדברי אבי, הרכבים היום ממוחשבים ובעלי טכנולוגיה מתקדמת ביותר - "ממש היי טק" וללא מחשבי אבחון לא ניתן לתקשר עם הרכב ולתקן אותו, ואפילו פעולות שלכאורה נחשבות פשוטות כמו ביצוע טיפולים והחלפת בלמים, מחייבות אחר כך חיבור מחשב לרכב.
הצוות במוסך מונה כ- 14 עובדים שרובם הולכים עם אבי כבר 21 שנה, דבר שקשה מאד למצוא באילת. אבי נמצא במוסך כמעט כל הזמן - הוא בעל המוסך והוא שמנהל אותו, והוא דואג לעובדיו כמו לבני משפחה, ושני הצדדים יודעים שיש על מי לסמוך.
ההיכרות עם המוסך מתחילה כבר במשרד. כאן מקבלות את הלקוחות ויקי מנהלת המשרד והילה המקבלות כל לקוח בחיוך, פותחות כרטיס ומעבירות את הטיפול בו ליועץ השירות יוסי כהן המלווה את הלקוח מתחילת התיקון ועד לשחרור הרכב.
המחירים בא.צ. הוגנים ולא גבוהים – הכל בהתאם למחיר החלקים אצל היבואנים ותמחור מדויק של שעות עבודה, הטיפולים והתיקונים שנעשו. הלקוחות מוזמנים לבדוק מחירים ולהשוות ולהיווכח שנוסף לשירות מצוין הם מקבלים גם מחירים הוגנים ביותר. אבי מציין שאכן יש משמעות גדולה מאד למחיר אך תמיד מציע ללקוחותיו להסתכל על כל המכלול שהוא אמינות, שירות, מקצועיות וזמינות. "אכן המחיר חשוב אך הוא חלק מהעוגה"
במקום יש מלאי גדול מאד של חלקי חילוף, מקוריים, חילופיים ומשופצים ותמיד אפשר למצוא כאן את החלק הדרוש. ההחלטה לבחירה בין חלק חלופי, מקורי או משופץ היא של הלקוח, והאחריות של המוסך על חלקים היא בין שלושה חודשים לשנתיים - תלוי בסוג החלק.
במוסך מחלקה מיוחדת העובדת מול צהל ומשרד הביטחון, ובה מתקנים ומטפלים ברכבים מסוג לנדרובר ודודג' של צה"ל באזור אילת והערבה. על קיר משרדו של אבי תלויה תעודת הוקרה שקיבל המוסך ובה נכתב:
"לאבי נחמיאס ועובדי א.צ. טכנולוגיות, תודה רבה על התרומה הייחודית, המענה התמידי, המהיר והאיכותי למען קידום מערך האחזקה בגדוד 74 לאורך כל תקופת התע"מ.
תחזקנה ידי הזהב העוסקות בברזל,
בהערכה רבה מפקדי וחיילי חימוש 'סער' 74".
במוסך שירות חילוצים הפועל ששה ימים בשבוע (24/6). בשבת מושבת גם שירות החילוצים.
בנוסף למוסך, בבעלותו של אבי גם חברה העוסקת בנדל"ן לה קרא על שם בנו 'יונתן נחמיאס יזמות'. לחברה יש בין השאר מגרשים בשחורת ועל אחד מהם יוקם בעתיד הקרוב מרכז שירות חדש וגדול בהרבה מהמוסך הקיים, והכל לנוחות הלקוחות הרבים - דבר המתבקש עקב הגידול במספר הרכבים/הלקוחות.


מרכז שירות א.צ. טכנולוגיות לרכב ט.נ. (2000) בע"מ. כתובת: רח' הנפח 4 אזור תעשיה אילת. טלפון: 08-6378073/4. פתוח: א-ה 07:30-16:30 או עד אחרון הלקוחות. יום שישי 07:30-12:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש