המים של מנחם - שרות, מכירה והתקנה של כל סוגי המיניברים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: או-מד מדיקל ● 28/9/2016 09:10 ● מה נשמע 464
את 'המים של מנחם' פתחו מאיה ומנחם אוכמן לפני ארבע וחצי שנים והם מוכרים ונותנים שירות למינ יברים של כל החברות הקיימות בתחום המיני ברים בארץ: 'צלול', 'צלולים', 'מ.ה.ד.ר', 'תבור סחר', 'הדס' ועוד
המים של מנחם - שרות, מכירה והתקנה של כל סוגי המיניברים

ב-  15/9/16 עבר מרכז השירות של 'המים של מנחם' למשכנו החדש במרכז  'שלום' (מעל השר”פ, וצמוד למיקי חכם). במרכז השרות החדש, המרווח והנוח תתקבלו בחיוך רחב על ידי מאיה אוכמן, המנהלת את המשרד, והיא תדאג שתקבלו כל שירות שאתם  זקוקים לו. כאן תוכלו להתרשם מתצוגה  של המכשירים אותם מציעה לכם החברה, ולקבל ייעוץ  בהחלטה איזה מכשיר מתאים לכם ביותר, ובאיזה מסלול שירות. השירות במקום מקצועי, אדיב וחם. אפשר להגיע לכאן עם המכשיר ולקבל שירות,  במקום לחכות לטכנאי. גם לצורך קניית פילטרים ו/או קפסולות ניתן להגיע למרכז השירות ולקנות באופן עצמאי. “בעתיד הלא רחוק”, מבטיחים בעלי הבית, “יתווספו מוצרים נוספים, כגון פולי קפה.

 

שירות מעל הכל

 


על לקוחות 'המים של מנחם' נמנים לקוחות פרטיים רבים וגם לקוחות מוסדיים בעיר ובארץ, שלא מחליפים את השירות שניתן כאן בשירות של אף חברה אחרת . בין הלקוחות המוסדיים: עיריית אילת, רשת המתנ"סים", גני ילדים ובתי ספר,  ועסקים כמו תכשיטי צבאן,  בתי מלון, מחסני השוק, ועוד רבים אחרים, בין השאר לגופים בארץ, כמו מור-מאר, דלתא, תפוז, רנואר ועוד רבים אחרים. לקוחות פרטיים כמוסדיים יודעים שיש להם על מי לסמוך ושאם צריך עזרה או נוצרת תקלה – טלפון אחד מספיק כדי שהבעיה תטופל מיידית. “הדגש אצלנו הוא בעיקר על שירות", אומרת מאיה, “וזה גם הסלוגן שלנו - 'המים של מנחם – שירות מעל הכל', והלקוחות הרבים מצביעים ברגלים והופכים ללקוחותינו הקבועים שלא יחליפו את השירות שלנו בשירות של  שום חברה אחרת. אנחנו זמינים לקריאותיכם  24/7,  ובמקרה חירום נגיע אליכם בהקדם או נדריך אתכם בטלפון איך לטפל בבעיה ולפתור אותה"."
לדברי מאיה, ה'מים של מנחם' היא החברה היחידה בעיר העובדת עם מערכת ממוחשבת המתזכרת את החברה בזמני הגעה עתידיים למתן שירות. "אצלנו יודעים תמיד מתי מגיע זמן טיפול או שירות, ולא מחכים לקריאה של הלקוח", היא מסבירה ומוסיפה: "לקוחות פרטיים או מוסדיים, שרוכשים את המכשירים שלהם במרכז הארץ, מקבלים אצלנו שירות התקנה וגם טיפול ושירות שוטף, כאילו רכשו אצלנו את המכשיר. אנחנו עובדים עם כל החברות בתחום, שמרביתן מפנות את לקוחותיהן אלינו להתקנה ושירות, שכן אנחנו נותנים פתרונות לכל נושא המים - בין אם מדובר בסנן דירתי, מיניבר מים במקרר, אוסמוזה ו/או כל מערכת מים אחרת".

 

לקוחות מרוצים לא טועים


ב'מים של מנחם' מספקים ומתקינים פילטרים מקוריים וגם פילטרים חילופיים, ומבטיחים שבכל מקרה המחיר אצלם זול מזה שתקבלו בכל חברה מתחרה. אם יש לכם מכונת קפה מכל סוג שהוא – כאן תוכלו גם להשיג קפסולות קפה למכונה, והשירות עד הבית כלול במחיר. אם תכנסו לפייסבוק של 'המים של מנחם' תמצאו עשרות תגובות של לקוחות מרוצים. כותב שמעון בן שושן: "מנחם בן אדם, והוא יודע לבוא לקראת כל אחד, אמין ומקצועי. כדאי לכם. ממליץ בחום".
כותב רפי לוי: "שירות מעולה עם יחס מדהים בכל פניה (כמעט שאין), תמיד מתייצב לשירותך בכל שעה".
במקביל לפתיחת מרכז השרות, 'המים של מנחם', בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת "AQUAPHOR” בתחום האוסמוזה, דואגים לאילתים למערכת אוטונטית למי השתייה – המערכת היחידה שמחזירה אשלגן ומגנזיום למים. וכן, בשיתוף  פעולה עם חברת 'צלול' הוותיקה, הם מקדמים את המכשיר החדש 'אושן בר'- מכשיר נמוך וקומפקטי, דיגטלי, בצבעים שונים.
"בעתיד הקרוב", מבטיח מנחם, "נמשיך לחדש ולפנק את לקוחותינו במגוון מוצרים ייחודיים. ואל תשכחו, אם אתם באזור ומרגישים צמאים – אתם מוזמנים להיכנס ולבקש כוס מים - אצלנו תקבלו כוס מים עם הרבה חיוך ואהבה". (תדמית)


'המים של מנחם'
 מרכז שלום, מעל ש.ר.פ, צמוד למיקי חכם.
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-13:00, 
אחרי 13:00 בתאום מראש.
טלפון ליצירת קשר, בין אם להתייעצות, הזמנות, או מקרי חירום- בשעות פעילות המשרד 0747023201, אחרי שעות הפעילות במשרד:  050-5858176  או   053-3642646.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש