המאיר לבריות כשמו כן הוא

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: או-מד מדיקל ● 28/9/2016 09:06 ● מה נשמע 464
המאיר לבריות מאיר לאנשים רבים את הדרך לחיים טובים ולפתרון בעיות המעיקות עליהם ● סיפורו של מאיר מתחיל מרגע לידתו. אמו ז"ל, התברכה ביכולת לראות ולדבר עם צדיקים. בזמן שכרעה ללדת את בנה בלידה קשה, נגלה לעיניה רבי מאיר בעל הנס שאמר לה: "הילד הזה, שיגיע לעולם, ייצא בנס ותקראי לו על שמי". וכך היה ● הוא נולד עם יכולות לקבל מסרים מכוח עליון, ולמרות שלא ידע זאת כילד, ייעודו בחיים אותו גילה בהמשך היה להשתמש בכוחות איתם נולד, על מנת לעזור לזקוקים לעזרה הפונים אליו
המאיר לבריות כשמו כן הוא

בשנת 1998 הגיע מאיר לאילת והשתלב בה. הוא החל לעבוד במלונאות, ניהל רשת של חמישה בתי מלון והקים משפחה. נשא לאשה את רבקה, ולזוג נולדו שלושה ילדים. מאיר ומשפחתו מתגוררים באילת עד היום. במשך כל השנים עזר מאיר לאנשים רבים ששמעו הגיע אליהם, והם פנו אליו לעזרה - ביניהם אילתים, ישראלים מכל רחבי הארץ, וגם כאלה המתגוררים בחו"ל.
לפני כארבע שנים נפטרה אמו. כחודש אחרי מותה, הגיעה אליו בצורה גשמית ואמרה לו: "בעליונים יודעים עליך ומחובתך לעזוב הכל ולעזור לאנשים". מאיר עזב את המלונאות, ומאז הוא מקדיש את כל זמנו לפגישות ולנתינת ייעוץ והכוונה לפונים אליו בכל נושא - פרנסה, זוגיות, פוריות, שלום בית, הסרת חסימות, עין הרע ועוד. במקרה צורך,  מלווה המאיר לבריות את הפונים אליו, והוא נמצא כאן בשבילם בכל עת שהם זקוקים למילה טובה או עצה.

 

אין ספור סיפורי הצלחה


אנשים רבים נעזרים במאיר לבריות ומשנים בעקבות הפגישה את חייהם. בפייסבוק ובאתר של המאיר לבריות ישנם מאות סיפורים, בהם מספרים אנשים איך הוא הצליח להכניס אור לחייהם – נשים שנכנסו להיריון אחרי שנים רבות של טיפולם, זוגות על סף גירושין, שאחרי פגישה אתו ואחרי שליווה אותם בדרכם עד לשלום בית, הם חיים עד היום באושר יחד. רווקים ורווקות שמצאו בני זוג ועוד.
המאיר לבריות מתגורר באילת, אבל במשך השנים התפרסם בתוכניות טלוויזיה רבות, בתכניות רדיו ובכתבות בכל העיתונים – פרסום שעזר לכך ששמעו הגיע לכל עם ישראל, כשיותר ויותר אנשים הזקוקים לעזרה, פונים אליו, כדי שיעזור להם לפתור את בעיותיהם. המאיר לבריות לא מסרב לאיש. הוא תמיד כאן כדי לעזור, כי ייעודו בחיים הוא עזרה והכוונה לכל האנשים המתייסרים בבעיותיהם. אביא כאן דוגמא אחת מיני רבות של סיפור, כיצד עזר המאיר לבריות. יום אחד הגיעה אשה למאיר לבריות. תוך כדי פגישה קיבל מאיר את השם 'לוי' (שם בדוי). האשה השתוממה, ואמרה שהיא לא מכירה לוי. המאיר לבריות לא התווכח, רק ביקש שברגע שתיזכר מי זה לוי שתפנה אליו. למחרת התקשרה האשה ואמרה שלוי הוא שמה של העובדת שלה. המאיר לבריות ביקש ממנה לשלוח את העובדת שלה לבדיקה, כי יש לה בעיה בריאותית באזור הבטן. למרות האבחנה, גב' לוי לא פנתה לרופא עד שהכאבים בבטנה הפכו לקשים מנשוא. הרופא קבע ניתוח דחוף. הבחורה חיכתה יותר מדי זמן, והמחלה הסתבכה. אחרי שעברה את הניתוח היא לא התעוררה ונכנסה לתרדמת. מיד הזעיקו את מאיר והוא הגיע התפלל ליד מיטתה ואמר שהכל יהיה בסדר. ואכן, לאחר זמן לא קצר בו הייתה שרויה בתרדמת, התעוררה הגב' לוי, וברגע שהייתה מסוגלת לעמוד על רגליה, הגיעה למאיר לבריות כדי להודות לו על שהציל את חייה. בפייסבוק ובאתר של המאיר לבריות יש מאות סיפורים כאלה ודומים להם. כדאי להיכנס ולקרוא  על המקרים הרבים בהם עזר המאיר לבריות להתגבר על בעיות ומכשולים.

 

פועל גם לטובת הכלל


בנוסף לעזרה שהוא מגיש לאנשים רבים, העמיד לעצמו המאיר לבריות מטרות נוספות בהן יוכל לעזור לזקוקים לעזרה. לדוגמא: בימים אלה עובד המאיר לבריות לילות כימים ומגייס תרומות בכל הארץ, על מנת שמשפחות קשות יום תוכלנה לקיים את חגי תשרי בכבוד. משימה נוספת לה מקדיש המאיר לבריות זמן ועבודה, היא הקמת כולל באילת, העיר בה הוא מתגורר. בכולל יהיו  שיעורי חזנות, פייטנות וגמרא לילדים ולמבוגרים. כמו כן יתקיימו בכולל ערבי הפרשת חלה אותן תעברנה רבניות ידועות שתגענה במיוחד. על זה נאמר- לא עוצר במצוות. (תדמית)


'המאיר לבריות'  
 שעות הקבלה של המאיר לבריות בביתו שבאילת: ימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00  טלפון ליצירת קשר: 0534965499
לא בשבת או בחג. להתרשמות: בפייסבוק "המאיר לבריות' ובאתר: Hameirlabryot.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש