נשקו, חבקו וסעו

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 9/9/2016 10:34 ● מה נשמע 460
עם פתיחת שנת הלימודים החדשה, הציב כמידי שנה, המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעירייה, משמרות בטיחות בצמתים ובמעברי החצייה הסמוכים לבתי הספר ● את הצמתים איישו מתנדבים ושוטרים ממשטרת המרחב, לצד תלמידי כיתות ו' שאיישו את משמרות הבטיחות בדרכים
נשקו, חבקו וסעו

בבוקר פתיחת שנת הלימודים, קיבלו כל התלמידים עוגיית מזל ובתוכן מסרים של בטיחות בדרכים, שהפיק במיוחד המטה העירוני. בשבוע שקדם לפתיחת שנת הלימודים, חידשו צוותי התחזוקה בעירייה את כל הסימונים (מעברי חצייה, מעקות בטיחות, אבני שפה ופסי האטה), ברחבי העיר בדגש על הצמתים הסמוכים לבתי הספר. השנה הצטרפו בתי הספר 'תל"י הרי אילת' ו'צאלים' למיזם "נשק וסע בבטחה", הפועל כבר בבתי הספר 'אלמוג', 'גלים', 'אופיר' ו'היובל', על ידי הורים מתנדבים, בשיתוף ועד ההורים המרכזי והמטה העירוני לבטיחות בדרכים. את התוכנית באילת מפעיל המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעירייה, בניהולה של הדיה סטרוק, בשיתוף עמותת 'עיניים בדרכים', וועד ההורים המרכזי בראשות רועי אפלבאום. הפרויקט מורחב מידי שנה לבתי ספר נוספים. במסגרת הפרויקט, ניצבים מידי בוקר בצומת בית הספר, שני הורים מתנדבים מקרב הורי בית הספר המעודדים את ההורים להוריד את ילדיהם, בזמן קצר שיכלול נשיקה ונסיעה, על מנת למנוע עיכוב ויצירת לחץ מיותר בכביש הגישה לבית הספר. עיריית אילת מבצעת את הסימונים למתחם ההורדה.

אלי לנקרי מחלקת עוגיות מזל עם מסרים על בטיחות בדרכים

 

עוד במסגרת פעולות למען בטיחות בדרכים, תלה המטה העירוני לבטיחות בדרכים, שלטים על גדרות בתי הספר עם מסרים הנוגעים לשכחת ילדים ברכב, רכיבה על אופניים חשמליים וערנות כלפי הולכי הרגל. השנה יושם דגש על רכיבה בדו גלגלי. דגש מיוחד יושם השנה בפעילות בטיחות התלמידים באזורי בתי הספר, אכיפה מוגברת, חינוך והסברה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש