פתחו שנה מוצלחת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 9/9/2016 10:30 ● מה נשמע 460
10,500 ילדי אילת צעדו, היום ביום חמישי שעבר אל בתי הספר והגנים, נרגשים ושמחים לפתוח את שנת הלימודים תשע"ז ● היעד שהציב מינהל שח"ק בעירייה, הושג גם השנה בהצלחה יתרה ● שנת הלימודים נפתחה ללא תקלות, והלימודים בכל בתי הספר והגנים התקיימו כסדרם, כולל בשני גני הילדים החדשים שבשחמון 'תרשיש' ו'שבא'
פתחו שנה מוצלחת

בכל בתי הספר נערכו טקסים חגיגיים לפתיחת שנת הלימודים. באווירה מזמינה ושמחה התקבלו ילדי כיתות א' בבתי הספר היסודיים. ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, שביקר בבתי הספר וימשיך לבקר בהם גם בימים הקרובים, ברך על פתיחת שנת הלימודים שעברה גם השנה בצורה נעימה, שקטה וללא תקלות. במהלך הבוקר והצהריים איישו עשרות מתנדבים את הצמתים הסמוכים לבתי הספר וסייעו לילדים לחצות את הכביש בבטחה.

פותחים שנת לימודים

 

גם המשנה למנכ"ל וראש מינהל שח"ק, ד"ר דרורי גניאל ומנהלת אגף החינוך בעירייה, מירי קופיטו, ביקרו בבתי הספר וברכו את הצוות החינוכי והתלמידים בברכת ברוכים הבאים לילדים העולים לגן, לכיתות א', לכיתות ז', לתלמידים ולמורים החדשים ובברכת הצלחה לכלל תלמידי אילת והצוותים החינוכיים. "ימים ולילות שקד צוות נפלא על מלאכת המרכבה המורכבת של הכנת שנת הלימודים בתשתיות פיזיות ובהצטיידות חסרת תקדים, בקליטת מורים ותלמידים, בתוכניות פדגוגיות ועוד" ציין ד"ר גניאל והוסיף: "אנו מתרגשים וממתינים בדריכות לראות את פירות ההשקעה, את התוכניות מתממשות, ואת התלמידים מוארים ושמחים".


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש