פיצה כמעט חינם

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 9/9/2016 09:47 ● ערב ערב 2775
מאז הגיעה 'פיצה כמעט חינם' לאילת לפני כמעט שלוש שנים, השתנו החיים להרבה מאד אוהבי פיצה, והם יכולים ליהנות מיותר פיצה מאשר יכלו להרשות לעצמם עד עכשיו, שכן ב'פיצה כמעט חינם' תקבלו במחיר - 20 ₪ בלבד, פיצה משפחתית גדולה ועסיסית, ועבור כל תוספת על המגש תוסיפו בין -5 ₪ ל -7 ₪ בלבד ● במילים אחרות - במחיר של שני משולשים בפיצריות אחרות, תקבלו ב'פיצה כמעט חינם' פיצה משפחתית שלמה
פיצה כמעט חינם

סניף 'פיצה כמעט חינם' ממוקם במרכז 'חופית', מקום מרכזי, נגיש ונוח, צמוד ל'אופטיקנה' ו'אורנג''. המקום מעוצב בסגנון עכשווי, צעיר וטרנדי בצבעי אפור ואדום, מצוחצח ומזמין. המטבח הפתוח, נקי ומצוחצח, והקהל יכול לצפות בפיצות הנאפות בו על ידי העובדים המקצועיים המכינים אותן. בסניף האילתי משרת את הלקוחות צוות מקצועי ומחויך, האמון על שירות מצוין. פשוט נעים להגיע, לקנות פיצה טעימה, שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנה ולקחת הביתה או לאכול במקום. על המוניטין שיצא למקום מעידה העובדה שהמקום הומה אדם כל שעות היום והערב ומלא בלקוחות המגיעים לאכול, או מזמינים בטלפון ומגיעים לפיצרייה כדי לקחת איתם פיצה ריחנית, טרייה וטעימה ולאכול אותה בבית. הטלפון למשלוחים לא חדל מלצלצל, ומשלוחים יוצאים מכאן לכל קצות העיר במחיר של - 14 ₪ בלבד למשלוח.

בפיצה כמעט חינם לא מפסיקים להתחדש ולשפר ביצועים. בחודש יולי נרכש תנור מסוע מהמתקדמים בעולם, וזאת על מנת לקצר את זמן ההמתנה ולשפר משמעותית את אפיית הפיצות. "לפני שרכשנו את תנור המסוע, היו לעתים הערות מצד הלקוחות שהפיצות אפיות יותר מדי או לא אפויות מספיק. היום, עם התנור החדש, התקצר זמן האפייה של הפיצה באופן משמעותי והפיצות תמיד אפויות בצורה אחידה ומושלמת. חשוב לנו להעביר את המסר הבא ללקוחות - כל מי שהזמין אי פעם פיצה אצלנו בפיצרייה והיא הייתה שרופה או אפויה למחצה ונאלץ לחכות עד שנכין לו פיצה אחרת, מוזמן לבוא ולתת לנו הזדמנות נוספת ואנחנו מבטיחים שלא לאכזב איש - הפיצה שיקבל תהיה תמיד אפויה בצורה מושלמת".

פיצה כמעט חינם היא גם פתרון מושלם לאירועים שונים כמו ימי הולדת, ערבי גיבוש בבתי ספר, מוסדות חינוך גבוה, מסיבות בבתים פרטיים או לכל הזדמנות אחרת. 

איך זה שהפיצה כל כך זולה? איך אפשר לגבות מחיר כזה ועדיין להרוויח?  שאלנו את דוד אנקונינה, בעל הסניף האילתי, שהסביר: "לא המצאנו כלום. כל איש עסקים יודע שאפשר למכור במחיר נמוך, ואם המחזור גדול מספיק - עדיין להרוויח. אנחנו אמנם צריכים לעבוד קשה יותר ולאפות יותר פיצות, אבל בסופו של דבר אני מבטיח לך שאנו לא מפסידים והלקוחות מרוויחים בגדול. חשוב לי מאוד להדגיש, שהמחיר השווה לכל כיס של הפיצה לא בא על חשבון האיכות. הגבינה היא 100% גבינה, הרוטב האיכותי מסופק על ידי הרשת לכל הסניפים, כמו גם הבצק הטעים, ויש גם מבחר גדול של תוספות כמו: זיתים ירוקים או שחורים מעולים, תירס, פטריות - משומרות או פטריות טריות, בצל, עגבניות טריות, אקסטרה גבינה, גבינה בולגרית, טונה, שיפקה וגם אננס. אנו מקבלים תגובות מצוינות, ואנו תמיד מוכנים לקבל הערות ולשפר".

ב'פיצה כמעט חינם' אין מכירה של משולשי פיצה. כאן מוכרים רק פיצות שלמות, אבל כשמחיר פיצה משפחתית הוא כמו מחיר של שני משולשים, מי צריך משולשים?

'פיצה כמעט חינם' היא כשרה למהדרין בהכשר בד"ץ בית יוסף.

פיצה כמעט חינם, מיקום: מרכז חופית ליד 'אופטיקנה' ו'אורנג'', טלפון: 08-9398883, פתוח: ימים א-ה 11:00-02:00. בימי שישי - 11:00 עד שעה לפני כניסת השבת, מוצ"ש - משעה אחרי צאת השבת ועד השעה 02:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש