מוסך המכוון – ראשון ברפורמת המוסכים המומחים באילת מטעם משרד התחבורה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: ● 9/9/2016 09:42 ● ערב ערב 2775
מוסך מ.ד. מוסך המכוון אילת פרץ דרך באילת - במיצג מקדים (פיילוט) של משרד התחבורה 'מוסך מומחה' באילת ● מעכשיו הגידו ביי ביי למחירים הגבוהים
מוסך המכוון – ראשון ברפורמת המוסכים המומחים באילת מטעם משרד התחבורה

לאור התפתחות הטכנולוגיה בתחום הרכב, יזם משרד התחבורה מיצג מקדים (פיילוט) בשם - "מוסך מומחה" במטרה לקבוע רף מקצועי חדש בתחום שירותי תחזוקה ולתת חלופה לתלות מנטלית של הלקוחות במוסכי שירות מטעם היבואנים.

משרד התחבורה חנך כששה מוסכים מומחים בפרישה ארצית, ביניהם 'מוסך המכוון' באילת, למגוון תוצרי רכב. לפני זמן מה, הגיעה לאילת הבשורה המשמחת למותגי: ניסן, רנו ודאצ'יה. 'מוסך המכוון' שברחוב הבורסקאי 25 החליט להרים את הכפפה ולהעניק ללקוחותיו שירותי תחזוקה נגישים יותר מבלי להתפשר על מקצועיות ברמה גבוהה, אשר נצברה במהלך עשרות שנים כמוסך שירות מטעם היבואן וכמו כן לספק ללקוחות חלפים מקוריים לרכביהם.

למשתתפים בפיילוט "מוסך מומחה" של משרד התחבורה, שארך שנתיים, נקבעו אמות מידה מחמירות הן ברמת השירות והן ברמה הטכנית, אשר נבדקו על ידי מעבדה מוסמכת. במסגרת  פרויקט זה, עברו כל עובדי המוסך שצורף לפרויקט הכשרה והתמחות לטיפול ברכבים מתוצרים שנבחרו על ידי המוסך. המוסכים המומחים נדרשו לעבור מדי שנה הכשרות מקצועיות בהיקף ובתדירות שלא פחותה מדרישות יצרן הרכב וכן לעמוד במבחנים של יצרני הרכב.

לאחרונה, הוגשה הצעת חוק רישוי השירותים והמקצועות לרכב – חוק "מוסך מומחה" מטעם משרד התחבורה בנוסחה המתוקן למליאת הכנסת להצבעה בקריאה שלישית, וממש בקרוב צפוי החוק להיכנס לתוקפו. ואחת הבשורות הטובות לנו הלקוחות – היא מחיר נמוך יותר שנשלם.

במקביל להשתתפותו בפיילוט "מוסך מומחה" לתוצרים הנ"ל, ממשיך 'מוסך המכוון' לפעול כמוסך שירות מטעם היבואן של סוזוקי, קרייזלר, ג'יפ ודודג' ומזמין כמו תמיד את כל לקוחותיו לבוא ולקבל שירות אדיב וטיפול מקצועי לרכבים בין אם במסגרת הפיילוט של משרד התחבורה ובין אם במסגרת מוסך שירות של היבואן.

'מוסך המכוון' מתמקצע גם במתלים, בכיוון זוויות היגוי וכמובן ידוע במחלקת כיוון הפרונט המקצועיות, כאשר מאחוריו 30 שנות מומחיות בתחום. בכדי לעמוד בדרישות טכנולוגיה מתקדמת, באמתחתו של המוסך מערכת מחשוב חדישה, המאפשרת אבחון תקלות מדוייק וטיפול ברכב היעיל ביותר אשר אמור גם לחסוך בהוצאות בעלי הרכב.

חידוש נוסף עבורכם ב'מוסך המכוון' הוא אולם תצוגה ומכירה לרכבי סוזוקי, ג'יפ וקרייזלר שייפתח בקרוב.

מוסך המכוון, הבורסקאי 25 (מול החניה האחורית של שופרסל). לקבלת מידע ולקביעת שירות טלפון: 08-6331035. פתוח: א-ה 07:30-16:00, שישי 07:30-12:30.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש