באולינג אילת - מתחם באולינג ברמה בינלאומית

מאת: אביבה דקל ● 12/8/2016 13:37 ● ערב ערב 2771
צילום: חיים דוד / באולינג אילת יכול לעמוד בכבוד בכל מקום בעולם מבחינת ציוד, תכנון, עיצוב ופעילויות מיוחדות – אז אל תחמיצו! בואו לכאן לשחק וליהנות ואם יש לכם אירוע כמו יום הולדת, ערב גיבוש או כל חגיגה אחרת, באולינג אילת הוא מקום מושלם לכל חגיגה
באולינג אילת - מתחם באולינג ברמה בינלאומית

המעלית המהירה תיקח אתכם הישר מהחניה לפתח מתחם הבאולינג ומשתיפתח דלת המעלית בקומה 0, תיעתק נשימתכם ולא תוכלו שלא להתפעל ולרגע תשכחו שאתם באילת, שכן מקום כזה קשה מאד למצוא גם בערים הגדולות בארץ.

 

דוריס ואלי גולן, הבעלים והמנהלים של באולינג אילת, השקיעו במתחם הרבה מאד מחשבה ואת הידע הרב אותו רכשו משך שנים רבות של עיסוק בתחום. הבאולינג נבנה מחדש מן היסוד תוך הקדשת תשומת לב לכל פרט על מנת שהמקום יהיה לא רק נעים ונוח, כי אם גם מתחם באולינג מקצועי ותקני שיעמוד בסטנדרט הבינלאומי, והתוצאה היא מתחם שבו 12 מסלולי באולינג העונה על כל הדרישות המקצועיות ועומד בכל התקנים. שחקני באולינג רבים מהמרכז ומהצפון וגם מחו"ל לא חדלים להתפעל מהרמה של המקום ולחזור שוב לבילוי. מקום כזה לא רואים גם בתל אביב או בחו"ל.

 

בנוסף ל- 12 מסלולי באולינג, יש במקום אולם סנוקר מפואר, משחקיה לילדים - משחקי וידאו באסימונים שמשולב בו גם אולם אירועים מדהים שכל ילד יראה בו את המקום הכי מתאים לחגוג בו את יום ההולדת שלו.

האירועים בממלכת הילדים הם מיוחדים וייחודיים, לא רק ביסלי, במבה וקוסם, כי אם חגיגה גדולה של משחקים ברמה גבוהה המתאימה לכל הגילאים, כך שגם הילדים וגם הוריהם יכולים ליהנות כאן מכל רגע.

מסעדת הבאולינג מגישה תפריט חלבי עשיר ומגוון המתאים לכל הגילאים, משקאות קלים, קרים, משקאות חמים ומשקאות אלכוהוליים שונים ובירה – כל גיל והמשקאות המתאימים לו, וכל אחד חוגג בהתאם לטעמו.

 

דוריס ואלי גולן, הבעלים והמנהלים את הבאולינג, מדריכים את הקהל שאינו מנוסה במשחק הבאולינג ומלמדים אותם תוך כדי משחק איך לשחק ואיך ליהנות מהמשחק. באולינג הוא משחק חווייתי ומאתגר וקל מאד להתמכר אליו – אבל במקרה זה ההתמכרות היא רק לטובה כי באולינג הוא גם ספורט מקסים וגם תחרות שכיף לנצח בה.

 

מדי יום ראשון בשבע בערב, מתייצבים במקום שחקני ליגת הבית ואתם מוזמנים להצטרף. תלמדו, תקבלו הסברים והכל תוך כדי משחק ומפעם לפעם תשתתפו בתחרויות נושאות גביעים ומדליות. צוות המקום בראשותם של דוריס ואלי עומדים כאן לרשותכם כדי ללמד, להסביר ולעזור לכל מי שהמשחק חדש לו ולתמוך ולעודד את השחקנים הוותיקים, שרבים מהם לקוחות קבועים המבלים ונהנים כאן שעות ארוכות מהמשחקים, עם חברים או עם כל המשפחה.

 

המקום פתוח שבעה ימים בשבוע מהשעה 11:00  ועד השעות הקטנות של הלילה ובימים חמים כמו שאנו חווים הקיץ, מה יכול להיות כיף גדול יותר מאשר להעביר כמה שעות במשחק, שתייה ופיצה טעימה עם חברים או עם המשפחה בחלל ממוזג להפליא.

 

בעתיד הקרוב מתכוונים אלי ודוריס לפתוח ליגת נשים שתשחק בבאולינג אחת לשבוע במתכונת של ליגת הבית. קבוצת הנשים תהנה מלימוד המשחק ומתחרויות שייערכו בין שחקני הבאולינג.

 

לא נותר לנו אלא להמליץ על המקום ועל המשחק - באולינג הוא ספורט חווייתי מאתגר ומהנה מאד, וברגע שתתחילו לשחק - לא תוותרו על מפגש שבועי בבאולינג אילת.

 

 

 

כתובת: רח' המלאכה 12, קניון העיר.

טלפון 08-6325858.

פתוח שבעה ימים בשבוע החל מהשעה 11:00 ועד השעות הקטנות של הלילה.

יש חניה בשפע.

יש גישה לנכים.

יש מעלית חדישה ויש גם מדרגות.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש