נייס פלייס – יחידות נופש על בסיס יומי 

מאת: אביבה דקל ● 8/6/2016 10:41 ● ערב ערב 2762
'נייס פלייס' – נולדה מתוך חלום של זוג לעבור לגור באילת. ריקי ויוסי כהן חלמו משך שנים לרדת לגור באילת. בכל פעם שבאו לנפוש בעיר הדרומית התקשו יותר ויותר להיפרד ממנה . 
נייס פלייס – יחידות נופש על בסיס יומי 

'לא יכולנו להגשים חלום ולעבור מרמלה בה התגוררנו לאילת עליה חלמנו בשל העבודה של יוסי. משך שנים הבטיח יוסי לי ולעצמו שברגע שהוא יוצא לפנסיה אנחנו עוברים לאילת, ולפני שלוש שנים, כשיצא יוסי לגמלאות, הרגשנו שהגיע הזמן להגשים חלום. ביקשתי במקום עבודתי ב'מגנוליה' העברה לסניף אילת, השארנו את ה'ילדים'  - מאור בן ה- 27, אלי בן ה- 25 ורון שהיה אז חייל בגולני בבית ברמלה וירדנו לאילת לחפש דירה. גרנו בדירה שכורה וחיפשנו דירה שתתאים לנו. הנחיתה באילת היתה רכה. פגשנו אנשים טובים שעזרו לנו להיקלט בעיר, חברים, מתווכים, הרשויות ובעלת הדירה ששכרנו – כולם עשו הכל כדי לעזור. אחד המתווכים הציע לנו לרכוש שתי יחידות דיור במרכז התיירות. בדקנו את המקום ומיד זיהינו את הפוטנציאל הטמון בהן - שתי יחידות דיור בשטח 40 מ"ר כל אחת, סמוך ל'קלאב הוטל' ולאכסניית הנוער שחלונותיהן פונים לים ולקניון 'מול הים'  -  משהו שאפשר להפוך לנכס מניב ברמה גבוהה. רכשנו את שתי היחידות, החלפנו ריצוף, צבענו, הכנסנו ריהוט מודרני יפה, החלפנו את המטבחון ואת חדרי השירותים, ובכל יחידה הצבנו שש מיטות כדי שאפשר יהיה לשכן בכל אחת גם משפחה וגם בני נוער. המקום מאובזר בכל הדרוש: חלונות חוסמי רעש, מיזוג אויר מלא, ביטוח כולל גם על נזקים וגם ביטוח צד שלישי, ציוד כיבוי אש, גלאי עשן וכל מה שצריך כדי שהמקום יהיה נוח ומאובטח בשלמות".
בינתיים, עברה ריקי לעבוד ב'גולברי' שבקניון ה'אייס מול', ואילו יוסי שחלם על יציאה לגמלאות של סטאלבט בטן גב החליף כיוון ולקח על עצמו את ניהול 'נייס פלייס'. הוא מטפל בהזמנות, בקבלה, באחזקה ובניקיון ושומר שהמקום ייראה תמיד מושלם.
"זו לא עבודה קלה", מספר יוסי, "אנחנו מקבלים כמובן גם משפחות, אבל בעיקר מגיעים אלינו קבוצות של בני נוער מתחת לגיל שמונה עשרה שבתי המלון אינם מוכנים לקבל וזו אחריות גדולה. אני מטפל בהם כאילו היו הילדים שלי. אני בקשר עם ההורים והם יודעים שהילדים שלהם בידיים טובות, והנערים יודעים שהם יכולים לפנות אלי בכל בעיה. כל ההורים של הנערים שמגיעים אלי חותמים על טופס המאשר לנערים לגור ב'נייס פלייס'. זו לא עבודה קלה, אבל אני נהנה מכל רגע ויש לי זמן גם לרדת לים וגם ליהנות מסתלבט בטן גב. ולכל אחד שמטפח חלום לעבור לאילת, אני אומר 'עשה את זה'. אף פעם לא מאוחר להגשים חלום".

 

 


ליצירת קשר ולהזמנת מקומות ב 'נייס פלייס', התקשרו עם יוסי שזמין 24/7 בניידים: 0504691415 או 0543723577.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש