מאפה נאמן

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 8/6/2016 10:33 ● ערב ערב 2762
מאפים מלוחים ומתוקים מסוגים שונים. עוגות ועוגיות מגוונות. ארוחות צהריים חלביות עשירות. ארוחות בוקר טעימות טעימות. אחח והריח של האפייה עושה חשק לעוד ועוד. והשבוע גם מהדורת ספיישל שבועות עם עוגות גבינה מרשימות וטעימות, קישים ובלינצ'סים. 'מאפה נאמן' כבר אמרנו?
מאפה נאמן

תמיד כיף להגיע ל'מאפה נאמן' וליהנות מהמאפים במקום או אפילו לשבת ולטעום את הארוחות במקום ולדעת שמדובר במוצרים הכי איכותיים בשוק בטעם של עוד ועוד, במגוון טעמים עשיר ובמבחר ענק של מוצרים.

רשת 'מאפה נאמן', רשת בתי מאפה וקפה, החלה את דרכה אי אז בשנת 1944 בירושלים, והרבה ירושלמים גדלו על מאפי הרשת. המוטו של הרשת הוא להביא לחך הישראלי מוצרי מאפה גורמה שעושים שימוש בחומרי גלם איכותיים ועטופים בטעמים הביתיים של בית אבא. לרשת 154 סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ, והמוניטין שלה הולך לפניה מאז היווסדה, והיא תמיד עם הפנים קדימה לטובת הלקוחות.

את סניף הרשת באילת מנהלת באהבה רבה מורן להב, ולה צוות מקצועי ומיומן הנותן שירות מכל הלב והנשמה.

אז מה אוכלים ושותים כאן?

מאפים: בורקסים – מעל 20 טעמים: קשקבל, קשקבל עם זיתים, גבינה-זיתים, גבינה-תרד, תפוח אדמה, פטריות, תרד ועוד. באגף המתוקים - קרואסונים – מעל 20 טעמים: שוקולד, חלווה, שוקולד-חלווה, ריבת חלב, קינמון, וניל, וניל עם פצפוצי שוקולד, תפוחים ועוד. במקום תוכלו למצוא גם לחמי מחמצת 100% טבעיים (ללא שמרים), לחמי בריאות, חלות במבצע בסוף שבוע (2 ב- 16 ₪ בלבד), לחמניות, לחמניות אצבע, חליות, פוקאצ'ות, קלצונה, סמבוסקים, פיצות וגם כריכים (ב- 10 ₪), מאפים רוסיים כמו 'פירושקי', מגוון רחב של עוגות בחושות, עוגות גבינה, פאיים, הכל בעבודת יד שנעשית במקום והכל בשירות עצמי. ואם בעוגות עסקינן, כדאי שתדעו שיש במקום קונדיטורית המתמחה בכל סוגי האפייה והקונדיטוריה ומייצרת עוגות לפי הזמנה: עוגות ימי הולדת, חתונה ועוד. בנוסף, מספקים במקום פלטות אירוח מגוונות לאירועים: כריכונים, טורטיות, סמבוסקים, פוקצ'ות למיניהן ועוד על פי הזמנה.

מעבר לכך תוכלו לשבת במקום ולאכול ארוחות בוקר עשירות בין השעות 08:00 – 15:00 במחיר 27 ₪ בלבד, הכוללות: 5 מטבלים, סלט, ביצים לבחירה כולל שקשוקה, כולל משקה ראשון. בנוסף, מוגשות במקום מדי יום ארוחות צהריים חלביות חמות, תפריט משתנה של חמש מנות ליום – לדוגמה: קציצות דגים, דגים מטוגנים, דגים ברוטב עם תוספות אורז, קוסקוס, שעועית, אפונה ועוד. בתפריט - גם כרובית ממולאת, בצל ממולא, פסטות. ניתן לאכול ארוחת צהריים עסקית הכוללת דג עם 3 תוספות ב- 35 ₪ בלבד, וארוחה ללא דג – ב- 26 ₪ בלבד. ארוחות הצהריים מוצגות לקהל הרחב בבופה על חימומיות ואינדוקציות – רק לבחור ולאכול. יאמי.

במחלקת השתייה תמצאו: קפה טעים של 'מאפה נאמן' – ב- 5 ₪ (קפה ומאפה ב- 7 ₪ בלבד), שתיה קלה ובירות ואייסים שונים, האחרונים ב- 5 ₪ בלבד.

מעבר להיצע הקיים, יוצאת הרשת בכל חג במהדורות חדשות של מוצרים. ולרגל חג השבועות שבפתח – יצאה הרשת במהדורה מדהימה ביופייה ובטעמה של עוגות גבינה (מעל 15 סוגים), קישים, בלינצ'סים ועוד.

'מאפה נאמן', המקום כשר למהדרין. משלוחים – יש. שעות פתיחה: א-ה 07:00-22:00, יום ו' 07:00 ועד שעה לפני כניסת שבת. כתובת: שדרות התמרים 2, מרכז 'שלום' (ליד שדה התעופה). טלפון: 0535558485.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש