אקוואטיקה – שירותי צלילה

מאת: אביבה דקל ● 27/4/2016 19:39 ● ערב ערב 2756
צילום: דמיטרי פוליבקין / "אם אתם מחפשים יחס אישי מאד ושירותים איכותיים בצלילות שלכם", אומר איגור ליבוביץ - מדריך צלילה ותיק המצוי בתחום מעל לעשר שנים, "הגיעו אלי ותמצאו מה שאתם מחפשים"
אקוואטיקה – שירותי צלילה

במה אתה שונה ממדריכי צלילה אחרים?

"אני נותן שירותי צלילה לאנשים המחפשים יחס אישי ולא מועדון מסחרי גדול. ההבדל ביני לבין האחרים הוא כמו ההבדל בין מורה פרטי שנותן שיעורים פרטיים בבית לבין מורה המלמד בבית ספר בכיתה גדולה. ההבדל היחידי ביני לבין מורה פרטי בבית ספר הוא המחיר - המחירים אצלי הם הגיוניים וסבירים".

 

לאיגור ניסיון רב בעבודה עם אנשים שהם צוללים מתחילים וגם עם צוללים שמאחוריהם שנות צלילה רבות. כל צולל מקבל אצל איגור ציוד חדש, וצוללים המגיעים לצלילות היכרות מקבלים בסוף הצלילה צילומים איכותיים של החוויה הראשונה הזו שלהם, אותם מצלם איגור באמצעות ציוד צילום חדיש ביותר לצילום מתחת למים.

 

בנוסף לצלילת היכרות, מעביר איגור קורס כוכב אחד וכוכב שני, והמדריכים שהוא עובד איתם כולם מדריכים שברזומה שלהם ניסיון של שנים רבות.

 

"יש לי מאגר לקוחות חוזרים גדול מאד, גם אילתים, גם ישראלים ממרכז ומצפון הארץ וגם תיירים -  כאלה שהתחילו אצלי בצלילה הראשונה שלהם ולא יצללו עם שום מדריך אחר - גם בשל הקשר האישי שנוצר החל מהפגישה הראשונה, שלעתים הופך ליחסי חברות של ממש, גם בשל המקצועיות והציוד המעולה שבו אני משתמש. אני גם לא תמיד מסתכל על השעון. בצלילות היכרות אני נותן הרבה יותר זמן משנדרש ממני, שכן אני רוצה שצולל שעובר חוויה כזו בפעם הראשונה לא ישכח אותה, ואולי גם יהפוך אותה לדרך חיים. אני אמנם מפרסם הרבה, אבל זאת רק מפני שאני רוצה להיות מסוגל לקבל טלפונים רבים ולבחור מתוכם את הלקוחות שאני מרגיש כבר בשיחת טלפון ראשונה שאלו אנשים איתם אני יכול ליצור קשר טוב".

 

ליצירת קשר עם אקוואטיקה : 08-6341221 , נייד 0586341221, בין השעות 08:00-18:00.

 

יחס אישי קרוב לא רק באקוואטיקה – כי אם גם בבוטיק אסתטיק

גם במכון 'בוטיק אסתטיק' של טטיאנה, אשתו של איגור, העבודה עם הלקוחות מושתתת על יחס אישי וקשרים מיוחדים שלא כמו בחנויות גדולות. טטיאנה ליבוביץ, קוסמטיקאית רפואית במקצועה, הגיעה לאילת כתיירת, פגשה את איגור, נישאה לו ונשארה בעיר. מהר מאד למדה מבעלה הטרי עד כמה חשובים יחסים אישיים וחמים ביצירת קשר גם בחיים וגם בעסקים. הלקוחות המגיעים לטטיאנה נשבים ביחס המצוין ובתשומת הלב המלאה שמקדישים להם ב'בוטיק אסתטיק' והופכים ללקוחות קבועים החוזרים למקום גם לטיפולים וגם כדי לרכוש את המוצרים המוצעים כאן למכירה. ב'בוטיק אסתטיק' אפשר להשיג מוצרים של החברות המובילות בשוק כגון: ,HIKARI  SR, CHRISTINA, HOLYLAND, MAGIRAY, BIOTOP, BOOSTER    ועוד – כולם חומרים מאיכות גבוהה של חברות המובילות בתחום. טטיאנה משתמשת בחומרים אלה לטיפולים ב'בוטיק אסתטיק' ויכולה להתאים מניסיונה כל אחד מהם ללקוחה שלה הם מתאימים לפי סוג העור, הגיל וכו'. בין המוצרים הנמכרים כאן - חומרים לטיפוח העור וגם לטיפוח השיער, שכדאי מאד לרכוש באילת משום שבאילת אינם חייבים במ.ע.מ, דבר המוזיל את מחירם משמעותית.

 

בבוטיק אסתטיק תוכלו גם ליהנות מטיפולי מניקור ופדיקור מקצועיים ביותר.

 

מכון היופי וחנות הקוסמטיקה 'בוטיק אסתטיק'

כתובת: 'בית הגשר' בתוך חנות 'ד"ר דג' - הכניסה מול הבזאר האילתי (הבסטות).

טלפון: 07372728.

פתוח: 10:00-22:00.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש