הכל לדייג – ציוד דייג למקצוען ולחובב

מאת: אביבה דקל ● 21/4/2016 08:21 ● מה נשמע 440
לפני כעשר שנים פתח אמיר בר און את החנות 'הכל לדייג', אחרי שחיפש בעיר קרסים מיוחדים ולא מצא. אמיר שהיה חובב דייג מגיל ארבע, פתח בעיר חנות שבה יוכל כל מקצוען או חובב, למצוא כל מה שהוא רוצה וצריך כדי ליהנות מחוויית דייג מושלמת. לאחר מותו, ממשיכים הוריו לתפעל את החנות בדיוק כמו שהיה רוצה
הכל לדייג – ציוד דייג למקצוען ולחובב

 

'הכל לדייג' היא לא סתם חנות. המקום הפך תוך זמן קצר, למועדון לחובבי דייג מכל הארץ, ורבים פקדו אותה בכל פעם שהגיעו לעיר כדי לרכוש ציוד או סתם כדי לשתות כוס קפה. כל מי שהגיע ל'הכל לדייג' פעם אחת, הפך לחבר, ושב וחזר גם אם רק כדי להביא לחנות צילומים של עצמו עם דג מיוחד שהצליח לדוג או לרכוש ציוד, ועל הדרך לפגוש חובבי דיג נוספים.

 

ה'גורו של הדייג'

חמש שנים אחרי שפתח את 'הכל לדייג', כשהיה בן 38 נפטר אמיר בר און ממחלה קשה. על ערש דווי הוא ביקש מהוריו זהבה ומוטי להמשיך להפעיל את החנות שכל כך אהב. באמצע מאי תמלאנה ארבע שנים למותו של אמיר, אבל החנות שפתח וטיפח באהבה ממשיכה לפעול ולהיות מקום מפגש לחובבי דייג מאילת ומכל הארץ, המנצלים את הגעתם לאילת לרכוש ציוד או לבקר בפינת ההנצחה של אמיר ז"ל -  "הגורו של הדייג".  

'הכל לדייג' היא חנות מיוחדת בזכות אמיר, שפתח אותה, ריכז בה ציוד טוב, ובנה לעצמו קהל לקוחות נאמנים מכל הארץ. "יש לנו בחנות ציוד דייג מכל הסוגים ובכל הרמות – מבחר של ציוד שגם חנויות גדולות ומפוארות בצפון לא יכולות להתחרות בו", אומרת בגאווה זהבה, אימו של אמיר ז"ל שמנהלת את החנות. "אין דבר הקשור לדיג שמישהו מבקש ולא ימצא אצלנו".

 

עליה לרגל של חובבי דייג

ב'הכל לדייג' מבחר גדול של ציוד דיג בכל הרמות: חכות, חוטי דיג, קרסים, בובות לכל סוגי הדייג - דייג חוף ודייג סירות, פיתיונות מכל הסוגים ועוד. 'הכל לדייג' היא סוכנות בלעדית באילת לציוד דייג של 'טרבוקו', למקלות טלסקופיים וחוטים, אותם אפשר להשיג באילת רק כאן.

קהל הלקוחות הגדול מונה ילדים ומבוגרים בכל הגילאים. למרות שאמיר לא כאן, נוכחותו מורגשת הן בטיב השירות, הן בתשומת הלב לפרטים ובאמינות. כאן לא ימכרו לך חכה יקרה או רולר יקר העיקר שתקנה. ימכרו לך רק את הציוד המתאים לך, גם אם המשמעות של זה היא רווח קטן יותר.

"למרות שאמיר כבר איננו, עדיין מגיעים לחנות אנשים מכל הארץ", אומרת אמו, "כולם הכירו את אמיר. ויש גם כאלה המגיעים דרך פורום 'תפוז' של הדייגים בפייסבוק". וכשבנוסף ליחס החם והמקצועי המחירים  שווי נפש, אין פלא ששמה של 'הכל לדייג הולך לפניה בארץ כולה".

לקראת הפסח תמצאו בחנות מבצעים מיוחדים:

*מקלות עם רולר במחיר 180 ₪ + חוט במתנה

*מי שקונה מקל עם רולר מקבל תיק של מיה במתנה

*.לקראת החג מקבלים הלקוחות חולצות וכובעים של דרייפיט עם הלוגו של החנות במתנה

* ולקראת הקיץ מבחר גדול של סנפירים, נעלי צלילה ומשקפות.

אז אם גם אתם חשבתם להפוך את הדייג  למקצוע או תחביב ולא ידעתם מאיפה מתחילים- תרשמו לפניכם את השם- 'הכל לדייג', כי מכאן הכל מתחיל.

 

 

'הכל לדייג'

רח' אלמוגים 14

טל: 08-6323585   

  נייד של זהבה-   053-3852024

פתוח: ימים א'-ב' ד' ה'  09:30-14:00 ו- 17:00-19:30, יום ג' 09:30-14:00 אחר הצהריים סגור. שישי - 09:30-14:30

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש