אבי שדה עבודות בניה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 30/3/2016 13:52 ● ערב ערב 2752
תמונות: מהאלבום האישי / ביצוע כל סוגי עבודות הבטון, שלד + גמר, תוספות בניה ובריכות שחייה
אבי שדה עבודות בניה

אין אילתי שלא מכיר את יליד העיר אבי שדה, מעל 26 שנה בתחום הבנייה. 

עוד בתור נער עזר אבי בחברה של אביו – רפי שדה, שהיה קבלן בניין עתיר נסיון וידע. לאחר שירותו הצבאי, הצטרף אבי לחברה של אביו ולמד את המקצוע במשך שנים. מיד לאחר מות אביו, לקח אבי את המושכות בעסק, הרחיבו לתחומים נוספים, והוא עושה חיל בתחום הבנייה.


'אבי שדה עבודות בניה' הוא למעשה עסק קבלני המבצע את כל עבודות הבנייה מהשלד ועד גמר. כמו כן, עוסק אבי בבניית בריכות שחייה וכן ממ"דים לפי תקן הגא. בנוסף, מונה העסק צוות העוסק בשיפוצים, ריצוף, טיוח, גבס וכד' וכן בתוספות בנייה, בנייה קלה או בטון ובלוקים.
בכל העבודות שאבי עושה ישנו ליווי הנדסי על ידי הנדסאי בניין.
העסק עובד עם מוסדות, מלונות, חברות ופרטיים.
אבי אמון על פרויקט מוצלח מאוד ברובע 6 בשחמון: בניית בית גדול ומפואר ברמת גימור גבוהה. העסק עוסק בפעילות במספר מקומות בעיר, לרבות רובע 6 בשחמון.
לצד אבי עובד צוות ותיק, מקצועי ומנוסה.
כיליד העיר, מכיר אבי את רוב לקוחותיו, והיחס הוא אישי, ואיך אומר אבי: "בניתי ושיפצתי עשרות רבות של בתים במשך השנים. טפו טפו, אף פעם לא היו נגדי תלונות, תביעות או סכסוכים. אני איש של פשרות ויודע לעבוד מול לקוחות, כך שקודם כל ולפני הכל – יושר מקצועי ואמינות הם נר לרגליי, וכמובן - עמידה בזמנים ולבסוף המחירים – שהם הוגנים ביותר".

המלצת לקוחה: "מוזמנים לראות את תוצאות העבודה שלו אצלי בבית ותסיקו מסקנות לבד כיצד העמידה בזמנים ויושר מקצועי ואמינות הם נר לרגליו" (ויויאן אשכנזי).

 

 

אבי שדה עבודות בניה, טלפונים: 052-3998250, 08-6318175.





 

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש