ילדי אילת שרו עוזי חיטמן

מאת: או-מד מדיקל ● 23/3/2016 20:16 ● מה נשמע 436
צילום: יח"צ (יניב כהן) / כמיטב המסורת במסגרת אירועי אילת שרו 2,500 תלמידי בתי הספר בעיר, מכיתות ד'-ו' שירת רבים במסגרת בוקר זמר שהמתקיים בעיר זו השנה השמינית. בוקר הזמר יוחד השנה לשיריו של עוזי חיטמן ז"ל, זמר, יוצר ומלחין מוכשר, חביבם של ילדי ישראל
ילדי אילת שרו עוזי חיטמן

מי שלא חווה שירת רבים מה היא, פספס ובגדול. תחת קורת גג אחת, התמלא אולם הספורט של בית הספר 'בגין' בקולות שירה רמים. את האירוע כיבדו בנוכחותם והתרגשו עד דמעות, איה חיטמן – רעייתו של עוזי ז"ל ובנו עודד חיטמן. את בוקר הזמר חתמו בשירו של עוזי 'נולדתי לשלום' מאיר יצחק הלוי, ראש העירייה ואיה חיטמן, בליווי אבי וענבל חיים מלהקת 'המשפחה' ואמור עמוסי ניסן – רכזת התכנית המוסיקלית היישובית, שליוו את התלמידים על הבמה לאורך כל בוקר הזמר. בפניה אישית לתלמידים אמרה איה חיטמן: "אתם דור שלישי ששר את שיריו של עוזי, ואנו מוצאים נחמה עצומה במה שעוזי השאיר אחריו". לראש העירייה ולמארגנים אמרה איה: "אני מבקרת בהמון בתי ספר, אך מפעל עוצמתי ומרגש כזה לא ראיתי". 
ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, מי שיזם את בוקר הזמר ברך את הילדים: "יקיריי, השירה העברית בצוותא כחלק מההוויה הישראלית מחממת לב. אני שמח להעניק לכל אחת ואחד מכם, ביחד עם הצוות את החוויה הנפלאה הזו במסגרת בוקר הזמר, שמרגש כל פעם מחדש". 
בוקר הזמר, כחלק מעידוד לשירה בצוותא והכרת הזמר העברי התקיים בעיר זו השנה השמינית. בכל שנה נבחר נושא מרכזי או יוצר, ונבחרים כ- 20 שירים פרי יצירתו, אותם לומדים הילדים לשיר, בהנחיית המורות למוסיקה בבתי הספר. את האירוע הפיקו גם השנה מטעם אגף החינוך במינהל שח"ק, מירל'ה הראל ומירב אפק.
בשנים עברו שרו התלמידים משירי נעמי שמר, שירי הלהקות הצבאיות כתפילה לשחרורו של גלעד שליט, "שירים שעשו עליה", משיריו של היוצר חתן פרס ישראל - אהוד מנור ז"ל, שיריו של יהורם גאון שאף כיבד בנוכחותו ושר את שיריו ביחד עם הילדים, שירי אהבה לארץ ישראל על רקע מבצע "צוק איתן" והשנה כאמור משיריו של עוזי חיטמן ז"ל, שהיה מהיוצרים הבולטים של הזמר העברי. 

 

                        
חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש