טור הומאופתיה

מאת: רותם ג'קסון ● 23/3/2016 19:01 ● מה נשמע 436
ג'וס פלאס - טבע שלם בקפסולה אחת
טור הומאופתיה

כולנו רוצים להיות בריאים, לחוש אנרגיה וחיוניות, להשיג את המשקל האידיאלי ולשמור עליו, להשלים לגוף את מה שנדרש לו, ולהרגיש טוב עם עצמנו מבלי להתנזר/ לצום/ לצרוך כמויות של ויטמינים ותוספי תזונה ו/או לאמץ גישה טבעונית כזו או אחרת- כולנו מחפשים פתרונות פשוטים לחיים בריאים. 
עם 'ג'וס פלאס' קל מתמיד לשמור על בריאות טובה. מזון העל 'ג'וס פלאס' פותח במיוחד עבורנו, אנשי העולם המערבי, אחרי שהיה בשימוש בקרב אסטרונאוטים, להשלמת התזונה במרוץ הבלתי נגמר של החיים.
JuicePlus הוא מזון בריאות מרוכז המגיע בקפסולות או בשייקים, מורכב מהפירות והירקות המטיבים והעשירים עבור גוף האדם, הגדלים ללא חומרי ריסוס והדברה, נקטפים בשיא בשלותם ועוברים תהליך ייבוש והוצאה של הסוכר והנתרן מתוכם. בסוף התהליך הם מכילים את מירב נוגדי החמצון, האנזימים, הפיטוכימיקלים, ויטמינים, מינרלים, סיבים ועוד. המזון של 'ג'וס פלאס' לא בא להחליף את אכילת הפירות והירקות, אלא לתחזק אותה. 
כל מוסדות הבריאות בעולם ממליצים כיום על אכילת פירות וירקות: צריכה של חמש מנות לילדים מגיל שנתיים עד 6. שבע מנות לילדים גדולים יותר, למתבגרות ולנשים פעילות. 9-13 מנות למתבגרים וגברים.
13-17 מנות לספורטאים. זה מה שהגוף שלנו באמת צריך. האם זה גם מה שהוא מקבל? מחקרים מלמדים כי רק 25%  מהאוכלוסיה ופחות, שומרים על התזונה הזו, זו הסיבה המרכזית לריבוי מחלות של החברה המערבית. המזון של 'ג'וס פלאס' סוגר ביעילות מרשימה את הפער בין מה שאנחנו צריכים לאכול לבין מה שאנחנו באמת אוכלים! 
שלושת סוגי הקפסולות של JuicePlus – ירקות, פירות ופירות יער, מכילים רשימה מבורכת ומגוונת של פירות וירקות, ולכן הם נספגים בגוף במלואם. 
מאז שנוצר הפך 'ג'וס פלאס' לתוסף התזונה הנמכר ביותר בעולם, האפקטיבי ביותר והנחקר ביותר כמוצר סופי. 
עדויות של שנים הראו שלקיחה קבועה של ג'וס פלאס מתכנתת מחדש את חילוף החומרים בגוף, גורמת לניקוי עדין של רקמות הגוף, מחזקת את פעולתם של איברי הניקוי כגון הכבד והכליות. מחזקת את מערכת החיסון, מפחיתה סימנים של דלקת וחוסר איזון הורמונלי, נלחמת ברדיקלים חופשיים ולפיכך מורידה סטרס ברמה הנפשית והפיסית. כמו כן מתעוררים שינויים בהרגלי האכילה כי הגוף מתאזן ומבקש מזון בריא יותר, מתגברת תחושת השובע ופוחת הצורך בפחמימות וסוכרים. אתם עשויים לחוות אנרגיה טובה, שינה איכותית, בהירות מחשבה, משקל שמתאזן (ירידה במשקל או עליה במצבי תת תזונה ובעיות גדילה), שיפור בפעילות העיכול, עור בריא, שיער וציפורניים חזקות, תיקון והתאוששות טובה יותר של רקמות פגועות.
מוצרי ג'וס פלאס משווקים בישראל באישור משרד הבריאות על ידי זכיינים עצמאים והם נושאים תעודת כשרות של הרב יצחק דיין מז'נבה, שוויץ ובהשגחת הרבנות הראשית לישראל. מוצרי ג'וס פלאס מתאימים לחולי צליאק(נטולי גלוטן) ולחולי סכרת. 


לפרטים נוספים ניתן להתקשר 052-3445704 ולחפש סרטונים באינטרנט
להלן חלק קטן מהם שכבר תורגם לעברית
https://www.youtube.com/user/juiceplusil
בברכת בריאות שלמה
רותם ג'קסון

    

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש