חברת נקיון -  Clean 4 U – נוסקת מעלה מעלה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 23/3/2016 18:57 ● ערב ערב 2751
חברת הניקיון Clean 4 U אילת, באר אורה, קיבוץ אילות והערבה, שבשל הצלחתה גדלה והתרחבה ללא הכר בחצי השנה האחרונה – אם זה בכח אדם, בציוד חדשני, בצי רכבים ומאות לקוחות פרטיים ומוסדיים מרוצים, שמחה להציע לכל מבקש שירות נקיון ברמה גבוהה ליצירת הרגשה של בית, מתחם, מוסד ומשרד מזמין ומטופח, והכל תחת הסיסמה: הבית נקי – הראש נקי
חברת נקיון -  Clean 4 U – נוסקת מעלה מעלה

חברת Clean 4 U קיימת קצת יותר משנה בבעלותם של קוסטה צ'רניאק, תושב חוזר, שמאוד אוהב את אילת והערבה ואוהב לתמוך בהן ואישתו אירינה. החברה החלה בקטן, ועם הלקוחות המרוצים שהעבירו את הבשורה, גדלה לה מיום ליום, והיא מונה כיום הרבה לקוחות מרוצים שמתרבים מיום ליום - כשמסתבר שהשירות הזה מבוקש ומוצלח עד מאוד.

לכל אחד ואחת מגיעה עזרה בנקיון באילת ובערבה. החברה עוסקת בנקיון בתים פרטיים, בתי מגורים, דירות, חניות, משרדים, בתי ספר ומוסדות ובכלל.

החברה כאמור עוסקת גם במתן שירותי ניקיון לבניינים: מדרגות, כניסות, לובי, מעליות, חניות ועוד. יש לציין כי לחברה חוזה נקיון עם מתחם המגורים הענק 'לב אילת' – שמרוצים עד מאוד, כמו כן – מבצעים נקיון בהמון מתחמי מגורים בשחמון, ביניהם בנייני היוקרה הגבוהים בשחמון.

צוות החברה גדל והתעצם והוא מונה כיום הרבה אנשים/נשות מקצוע ברמה גבוהה בלבד. הסמכת הצוות מאפשרת לבצע את כל מגוון השירותים במהירות ויעילות רבה, ובכל שעה שנוח ללקוח. את החומרים מספקת כמובן החברה, והם ברמה גבוהה, מקצועיים מאוד ידידותיים לאדם ולבעלי חיים, והם כמובן כחול-לבן. ההצלחה הביאה את החברה להצטייד בציוד נוסף חדשני לנקיון מושלם וכן בצי רכבים שמשרת את החברה והלקוחות. כך שהלקוח יכול להיות רגוע, כי החברה מסיעה את עובדיה, הציוד והחומרים ומחזירה אותם.

יש לציין כי כל לקוח מבוטח, ואם קורה חס וחלילה משהו למנקה, לחברה יש ביטוח. כך שהשקט הנפשי של הלקוח במקרה זה מאוד חשוב. הלקוח מקבל קבלה – הכל בצורה מאורגנת ומעוגנת בחוק, וכמובן שיש אחריות על העבודה, כך שהלקוח יכול להיות רגוע בכל עת וזמן. השירות הוא גמיש: יכול להיות חד פעמי, פעם בשבוע, פעם בשבועיים – החברה מתאימה עצמה ללקוח. הלקוחות טועמים פעם אחת ומתמכרים, משאירים בעיניים עצומות את המפתחות ביד החברה וסומכים עליה וגם יודעים שאין כזה דבר שמנקים/ות יבריזו.

החברה חרטה על דגלה: קביעות בעבודה, כל נקיון מתבצע בזריזות ויעילות מושלמת, חסכון זמן ללקוח ומענה – ניתן להתקשר לאירינה חזן, מנהלת העבודה המנוסה, בטלפון הוט-ליין, והחברה תספק את הנקיון במהירות וביעילות האפשרית. לא בכדי יש לחברה לקוחות מרוצים שאומרים – "וואו זה בדיוק הנקיון שאני רוצה, בזמן שאני רוצה, במהירות ובתדירות המתאימה לי". אירינה עושה את כל התיאום בין הלקוח לחברה.

חברת Clean 4 U – מגשימה לכם חלומות של נקיון.

 

 

חברת Clean 4 U, כתובת: מרכז מור, משרד מס' 70, טלפקס – 08-6375861, אירינה חזן – 053-2823667. אתר: www.expert-property.net.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש