א.פ.ק – ייעוץ וליווי פיננסי גם באילת

מאת: אביבה דקל ● 23/3/2016 18:36 ● ערב ערב 2751
קבוצת א.פ.ק באילת מעניקה את כל המעטפת שכל בעל עסק, חברה או תא משפחתי זקוקים לה כשהם מחליטים להיכנס לתהליך של צמיחה, התפתחות או שגשוג כלכלי
א.פ.ק – ייעוץ וליווי פיננסי גם באילת

א.פ.ק, חברה מובילה בתחום הייעוץ, הגיוס והליווי הפיננסי בישראל , הפועלת מזה שנים רבות ממשרדיה בכפר תבור, פתחה סניף באילת, ומהיום יוכלו גם בתושבי אילת להיעזר בשירותיה  ולקבל שירותי ייעוץ, גיוס אשראי, הן בהלוואות בערבות מדינה והן בהלוואות מסחריות ופרטיות. קבוצת א.פ.ק מספקת ללקוחותיה ליווי פיננסי שיחסוך להם זמן, טרחה וכסף ויעזור להם להשיג תוצאות מקסימליות.
לרשות לקוחותיה מעמידה א.פ.ק צוות מומחים בעל ידע נרחב בתחום הפיננסי המלווים אותם בכל מהלך עסקי בו נדרשת להם עזרה. בין לקוחות החברה לקוחות מהמגזר הפרטי, העסקי והציבורי בענפי התעשיה, המסחר והשירותים השונים. השירות שמעניקה החברה הוא אישי וכולל  ליווי צמוד ושיתוף פעולה מלא של הצוות הבכיר והמקצועי תוך קביעת יעדים להצלחה ועמידה בלוחות זמנים שנקבעו מראש. 
השינויים במשק המקומי והבינלאומי מתרחשים על בסיס כמעט יומיומי, ועסקים נדרשים לעתים קרובות למצוא פתרונות ייחודיים ויצירתיים אותם מסוגל צוות המומחים של חברת א.פ.ק לספק להם, ובו בזמן הם מעודדים את העסקים לחשיבה יזמית וצמיחה כלכלית. 
החברה פועלת בשיתוף עם כל הבנקים בישראל תוך שימת דגש על אמינות, שקיפות, מקצועיות ודיסקרטיות מלאה.
למה אילת? שאלתי את אבי גלעדי, בוגר מינהל עסקים, בעל ניסיון עשיר בתחום היזמות, הקמעונאות והליווי העסקי מזה כ-17 שנה.
"העיר אילת כעיר תיירות נבדלת משאר ערי הארץ בכך שהיא מנהלת משק עונתי המצריך השענות על אשראים מסויימים. זיהיתי את הצורך של אילת בתכנית כלכלית פיננסית שונה משל ערים אחרות בארץ וגיבשתי תכנית כלכלית פיננסית ומותאמת לעסקים ומשקי בית באילת – בנקאית, ארגונית ועסקית. המיזם האילתי שלנו עובד בשיתוף פעולה  עם 'טל גרופ' - קבוצה פיננסית מקצועית מהמובילות בישראל. בנוסף, החלטנו לשתף פעולה עם משרד עורכי הדין פז גולדהורן, משרד מוביל באזור הקריות כדי לעזור לתושבי אילת בפתרון בעיות ביורוקרטיות מסובכות הן בפתיחת עסק חדש והן בטיפול בעסק הנתקל בקשיים, או במקרים שעסק נזקק להלוואות. כתוצאה משיתוף הפעולה עם קבוצת א.פ.ק באילת, החליט עו"ד פז גולדהורן לפתוח משרד הפועל באופן עצמאי במתחם של א.פ.ק, וממשרדו הוא מטפל בהליכי פשט"ר, הסדר חובות רשויות, הוצל"פ, ליטיגציה אזרחית, כתבי הגנה ועוד.


א.פ.ק – כתובתנו: שדרות התמרים 21 אילת (בניין ארד, לפגישת ייעוץ חינם 086274050 או במייל: ofekgroup21@gmail.com. בקרו באתר הבית שלנו  www.ofk-group.co.il

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש