שמעון הנגר – עבודות נגרות בהזמנה אישית

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 16/3/2016 09:32 ● ערב ערב 2750
תענוג צרוף הוא לקבל לביתך או לעסק שלך עבודת נגרות שנעשתה ביד מקצועית של אומן ואמן מנוסה וברמת גימור גבוהה במיוחד
שמעון הנגר – עבודות נגרות בהזמנה אישית

לנגריה כזו נכנסתי השבוע ופגשתי את שמעון הנגר כל כולו עסוק בעבודות הנגרות ועצרתי אותו לרגע בשטף העבודה כדי לברר מה מתרחש כאן בנגריה המסודרת והנעימה של שמעון.

ובכן, הכירו נא את שמעון הנגר, אילתי מזה 23 שנה ועוסק בעבודות נגרות מאז היה בן 14 (!). לפני 12 שנה, מצויד ברזומה עשיר, מוניטין וניסיון רב, יצא שמעון לדרך עצמאית, ומאז הוא כאן – עושה לנו האילתים טוב על הלב והנשמה עם עבודות הנגרות אותן הוא יוצר.

שמעון הנגר עוסק בעיקר בעבודות נגרות פרטיות לחנויות ועסקים וכמובן ללקוחות פרטיים. לא מכבר עשה שמעון הנגר את כל עבודות הנגרות ב 'קופיקס' בעיר.

בנגריה של שמעון תמצאו את המכשור והמכונות החדישות ביותר, עימן הוא יוצר כבידי אמן את עבודות הנגרות. יש לציין שישנה גם אפשרות לרהיטים צבועים בעזרת תנור צבע על וצבעי מנוסה.

שמעון הנגר מתמחה בין היתר בריהוט כגון: מטבחים, ארונות קיר לחדרי שינה ועוד ועוד לפי הזמנה וחיתוך לפי מידה וכמובן התקנה והרכבה של העבודות אצל הלקוח.

אצל שמעון מילה זו מילה, אנשים מכירים אותו ויודעים שיש על מי לסמוך. שמעון חרט על דגלו: נסיון, אמינות, מקצועיות, עמידה בלוח זמנים, זמינות, איכות ללא פשרות, עמידה בהבטחות, והלקוחות תמיד חוזרים אליו לעוד ועוד עבודות נגרות ומעבירים את הבשורה מפה לאוזן. והמחירים? סבירים ביותר.

אז למה אתם מחכים? קבעו עוד היום עם מעצב/ת פנים או הגיעו עם רעיונות משלכם, ושמעון הנגר יגשים לכם כל חלום.

 

 

 

 

שמעון הנגר, רחוב התוכנה 5, אזור התעשיה, טלפון: 053-5554421.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש