כל המבצעים, הטרנדים והעיצובים שרק יצאו מהתנור

מאת: או-מד מדיקל ● 16/3/2016 09:30 ● ערב ערב 2750
כל המבצעים, הטרנדים והעיצובים שרק יצאו מהתנור

קל אוטו 

 

 

במיוחד לתושבי אילת והסביבה, חברת הרכב 'קל אוטו' תקיים יריד מיוחד למכירת רכבים חדשים שנת 2016  (0 ק"מ) בהנחות של עד 32,000 ₪ ממחירון יבואן ורכבי יד ראשונה בהנחות של עד 40% ממחיר המחירון. בין הרכבים שיוצעו למכירה: פיאט 500 דגם לאונג' + גג נפתח, 1,200 סמ"ק אוטומטי, במחיר של 82,990 ₪ במקום 112,990 ₪ מחירון יבואן; פיאט דובלו דיזל ידני במחיר של 106,900 שקל במקום 139,900 שקל מחירון יבואן.

כמו כן יוצעו למכירה רכבי יד ראשונה בהנחות של עד 40% ממחיר המחירון עם הלוואה מיוחדת לימי היריד של עד 30,000 ₪ ב-30 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה. בנוסף, הרוכשים ייהנו ממגוון אפשרויות מימון של עד 60 תשלומים, עד 100% מימון, מסלול 'שלם מעט וסע' עם מקדמה ותשלומים חודשיים נמוכים וכן טרייד אין לכל רכב.

היריד יתקיים בין התאריכים 20-25.3.16.

היריד ייערך בסניף 'קל אוטו' באילת – רח' הדייג 26.

 

קפה קפה 

 

 

Pizza, Pasta & friends

רשת בתי הקפה 'קפה קפה' יוצאת בחודש שלם של טעמים וניחוחות איטלקיים, המעמידה במרכזה את המאכלים שכולנו אוהבים. תפריט חודש איטליה מוצע במשך כל חודש מרץ ומציג מגוון פיצות, פסטות, פוקצ'ה איטליאנה לצד 'פררלה' ומים מינרליים מוגזים טבעי היישר מארץ המגף במחיר מיוחד.

בין המנות שיוגשו בחודש איטליה בסניפי 'קפה' נבחרים: פוקצ'ה איטליאנה, פיצה ביאנקה, רביולי וירקות אנטיפסטי, רביולי גבינות ברוטב פוטנסקה.

פסטיבל הטעמים והניחוחות מארץ המגף ברשת 'קפה' מתקיים בכלל סניפי 'קפה' באילת במהלך חודש מרץ.

 

סניפים: טיילת מלון 'דן', קניון 'מול הים' ו'מרכז שלום'.

 

 

 

TWENTYFOURSEVEN 

 

 

 

 

 

רשת האופנה המובילה TWENTYFOURSEVEN משיקה קולקציה במהדורה מוגבלת לקראת פורים המשלבת אביזרים ופריטים מדליקים שישלימו לך את הלוק ויעניקו מראה מחופש, טרנדי ומדליק

 

העונה בחרה רשת TWENTYFOURSEVEN להשיק לראשונה פריטים משלימים למראה מחופש ולא מתאמץ לקראת חג פורים.

 

הקולקציה עוצבה בהשראה של צבעי השחור הקודר, שילובי תחרות על המסכות והדפסים מפחידים במטרה להעצים את הלוק ולהעניק לו טוויסט אופנתי לצד מראה מכושף.

 

בין הפריטים ניתן למצוא מסכות שחורות בשילובי תחרה, מסכות בצורת חיות כמו שועל/זאב/שפן, כובעים בשילוב קרניים של דמות השטן, טייץ שלד שמשלים את מראה הגולגולת, סרטי פרחים שונים בצבעוניות עזה של שחור ואדום וקעקועים מדליקים.

 

סניפים: קניון 'מול הים' ו'אייס מול'.

 

כפר השעשועים 

 

 

שאשאווה

 

אל תישארו בלי מים!

משחק מהיר ומהנה המשלב מיומנויות חברתיות עם חשיבה. חשיבה ממוקדת ומהירה ותגובה מהירה תוביל לניצחון.

 

עוד ניתן למצוא מגוון ענק של משחקי חשיבה של חברת 'סמארטזון' וחברת 'פוקסמיינד', משחקים של שתי החברות נמצאים בשימוש בבתי הספר באשכולות חשיבה.

 

'כפר השעשועים' אילת, מרכז 'ביג' אילת, 08-6315468.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש