אסטרולוגיה - צילה שיר אל

מאת: או-מד מדיקל ● 24/2/2016 15:00 ● ערב ערב 2747
אסטרולוגיה - צילה שיר אל
תחזית לתאריכים שבין ה- 25.2.16-2.3.16

טיפ לילידי  מזל השבוע

בשבוע הקרוב היכולות האינטואיטיביות שלכם יהיו גבוהות במיוחד, בגלל העובדה שכוכב המסמל רוחניות ומוכר בשמו נפטון משפיע עליכם לטובה.

 

טלה

זוהי תקופה מצוינת עבורכם לחזק את המעמד האישי שלכם בגלל העובדה שבית החברים שלכם מואר על ידי הכוכב המקושר עם יחסים בין אישיים כמו וונוס והכוכב מרקורי שנותן יכולת תקשורת טובה ביניכם לבין הקרובים לכם. במידה ואתם מעוניינים לעשות שינוי משמעותי בעבודה זה הזמן הנכון לכם. גלו סבלנות כלפי אלה שלא מנהלים את החיים כמוכם.

 

שור

בית הקריירה שלכם מושפע על ידי הכוכבים שאחראים על יחסי אנוש ולכן זה הזמן לבדוק עם האנשים בסביבתכם הקרובה , כיצד הם יכולים להשפיע ולעזור לכם בנושאים אלה. ייתכן ותקבלו עזרה שלא תוכלו לסרב לה גם אם כרגע אינכם יכולים לנצל את כולה לטובתכם. ממשו את מעברו של הכוכב מרקורי שהוא הכוכב האחראי על התקשורת על מנת לגשר ביניכם לאנשים קרובים.

 

תאומים

אתם נמצאים בתקופה רגישה שבה אתם מתלבטים ביניכם לבין עצמכם מה לעשות וכיצד להמשיך עם העיסוק שלכם מבלי לפגוע בעצמכם. מומלץ לכם לנסוע למקום קרוב על מנת לנפוש. נסיעה קצרה תעזור לכם להתרעננות ותחדש את האנרגיות שלכם. בית הזוגיות שלכם עומד להיות מופעל על ידי הכוכב מארס שמביא המון צורך בעשייה וייתכן שתהיו אימפולסיביים למדי.

 

סרטן

כספים שאתם מצפים להם עשויים להגיע בתקופה הקרובה אם רק תפעילו את הצד הנוסף שלכם והוא היכולת לבקש באסרטיביות את הכספים שמגיעים לכם. ייתכן ולא  תקבלו את כל מה שאתם רוצים וצריכים , אך הפעם יש לכם יכולת לנווט את הצרכים שלכם בצורה כזו שתוכלו לממש את התוכניות שלכם. ייתכן והשותפים לכם בחיים יבואו לעזרתכם יותר ממה שציפיתם.

 

אריה

הכוכבים המקושרים עם יחסים בין אישיים נמצאים במקום פחות מפרגן עבורכם ולכן  נראה שאין לכם יותר מדי סבלנות לשמוע אחרים ואתם מעדיפים להתכנס בתוך עצמכם. ייתכן שכל מה שקשור למעגל הראשון של חייכם מפעיל אתכם ואתם בטוחים שאתם רוצים לשנות אך הקרובים לכם, אך מסתבר שהם אינם מעוניינים לעשות שינויים כמוכם ואתם סובלים בשל כך.

 

בתולה

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה מאוד משמעותית בגלל העובדה שאתם מתלבטים מה כדאי לעשות ואיך  להמשיך עם כל התוכניות העתידיות שלכם. זוהי תקופה מאוד משמעותית כיוון שכוכב השפע שביקר אצלכם בשנה האחרונה, פתח לכם דלת לאפשרויות חדשות ומאוד חשוב שתמצו את כל הפוטנציאל שהיה לכם.

 

מאזניים

נושאים כספיים מאוד משמעותיים עבורכם בשלב זה כיוון שאתם זקוקים להרבה כסף כדי ליישם את תוכניותיכם ולהוציאן לפועל. המחויבות שלכם לסביבה הקרובה גורמת לכך שאתם משקיעים זמן רב מעצמכם על מנת לקדם תוכניות שנראות לכם חשובות למדי וייתכן שאף קשורות לצעירים מכם במשפחה. נסו להשקיע בהם זמן איכות ולמזער את חוסר שביעות הרצון שלהם.

 

עקרב

הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם שפע של אנרגיה ותוכניות בתקופה זו של חייכם. כוכב זה מקושר עם המזל שלכם ונותן לכם את הכריזמה והעוצמות הדרושות לכם על מנת לפעול בצורה הטובה ביותר. ייתכן ואנשים קרובים אליכם במעגל הראשון של חייכם לא יאהבו את העובדה שאתם פועלים בעיקר כדי לממש את עצמכם ופחות למען הזולת.

 

קשת

הכוכב סטורן שיושב במזל שלכם לא מאפשר לכם להרגיש שאתם מממשים את עצמכם ומרגישים הנאה בתוכניותיכם. ייתכן ופחדים שונים יעלו ויצופו מתוך תת ההכרה, כיוון שכוכב שנמצא בבית תת המודע שלכם, גורם למחשבות מעמיקות לצוף כלפי מעלה וייתכן אף התמודדות עם תחושות שעד היום ניסיתם להדחיק אותן. חשוב מאוד שתשמרו על חשיבה חיובית.

 

גדי

חששות ופחדים שונים עולים וצפים כרגע על פני השטח כיוון שכוכב המקושר עם נושא לימוד והתמודדות עם הכוחות הפנימיים שלכם נמצא עכשיו בבית תת ההכרה וגורם לכך שנושאים שונים יוצאים אל פני השטח. במידה ותצליחו להתמודד עם העובדה שאתם חייבים לעשות שינוי בעקבות התובנות שלכם , הרי שההצלחה העתידית מובטחת לכם בדיוק כפי שרציתם.

 

דלי

הכוכבים שמביאים איתם תקשורת טובה נמצאים במזל שלכם וגורמים לכך שיש לכם מזל בנושאים שאתם בוחרים להתמודד איתם ולהגיע לתוצאות טובות. ייתכן שמבחינה מקצועית לא תצליחו להתמודד כפי שאתם רוצים עם כל התוכניות ועובדה זו תגרום לכם להגיב בצורה אגרסיבית למדי אל אנשים קרובים. מומלץ לכם למתן את תגובותיכם ושתלמדו להתמודד עם דחיית סיפוקים.

 

דגים

אתם ילידי יום ההולדת הגעתם לימים אלה עם תחושה נוגה במקצת כיוון שאתם מרגישים שהקרובים אליכם אינם מבינים ללבכם כפי שהייתם רוצים. ייתכן ותאלצו להסתיר את רגשותיכם האמיתיים ואת היחסים הבין אישיים שלכם כיוון שאנשים נוספים שקשורים אליכם לא מתמודדים היטב עם הבחירות של חייכם. נסו לשנות את סגנון ולקרב אליכם את היקרים לכם.

 

 

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש