מיקונוס על חוף הים האדום

מאת: אביבה דקל ● 24/2/2016 14:55 ● ערב ערב 2747
לאט לאט אבל בטוח, הופך החוף הדרומי של אילת - חוף 'אלמוג' - ליוון הקטנה על חוף הים האדום, ואת המהפכה היוונית הזו מוביל שימי אילוז שלו רזומה עשיר בעולם המסעדנות של אילת * צילום: חיים דויד
מיקונוס על חוף הים האדום

סנונית ראשונה ב'מהפכה היוונית' היתה המסעדה 'שוק דגים', אותה פתח שימי בחוף 'אלמוג' מול ים כחול ונוף מדהים. 'שוק הדגים' מעוצבת מבחוץ כמו טברנה יוונית, צבועה בצבעי פסטל תכלת-לבן. בתוך המסעדה מתנגנת מוזיקה יוונית מרקידה וברגע שתכנסו אליה, תדעו שאם דגים, ים תיכון ויוון זה החלום שלכם - אתם במקום הנכון. המפות המשובצות בכחול-לבן ורשת דייגים השזורה בצדפים ואלמוגים המשתלשלת מהתקרה ומהקירות משרות על המקום אווירה של מסעדת דייגים בכפר יווני. 

האולם המרכזי נפתח למרפסת הגדולה הפונה לים ובה מחכים לכם גם כן השולחנות המכוסים מפות משובצות, עציצים פורחים תלויים על הקיר, נישה של ספות ישיבה הפונות לים - והחשוב מכל הבריזה הנושבת מן הים בכל שעות היום. על המרפסת כמו באולם המרכזי תוכלו ליהנות ממבחר גדול של דגים ופירות ים בכל צורות העשייה בתוספת סלטים מצוינים, על כוס בירה צוננת או יין טוב. מהר מאד אחרי שנפתחה, תפשה 'שוק דגים' מקום של כבוד בין מסעדות הדגים, ורבים מאד האילתים והתיירים המגיעים הנה כדי להרגיש יוון.

אבל ההצלחה של המסעדה לא עצרה את שימי מלהגשים לעצמו חלום נוסף - מסעדה על הים כמו ביוון. כך שאם עד היום יכולתם ליהנות מארוחת דגים בניחוח יווני במסעדת 'שוק דגים', בימים אלה הולך שימי צעד נוסף לעבר הגשמת החלום היווני שלו ופותח יחד עם שותפיו למסעדת 'שוק דגים' , מול 'שוק דגים' מצדו השני של הכביש את 'מיקונוס'  - מסעדה יוונית נוספת על הים בחוף של מלון 'אורכידיאה ריף'. 

במסעדה זו, שתיפתח בחודש מרץ, תוכלו ליהנות ממאכלים יוונים אותנטיים כמו מוסקה, גירוס, סופלקי, שקשוקה בלקנית, צ'יפס יווני ולסיום ולקינוח 'לוקו מדס'. להכנת כל המאכלים האלו, שיטיסו אתכם ישירות ליוון, ישמשו מוצרים שייובאו מיוון כמו שמן זית יווני, זיתי קלמאטה, מבחר גדול של גבינות. כמו כן תוכלו ליהנות כאן מדגיגי אנשובי וברבוניה נוסח יוון וגם מדגי ים כמו דניס ולברק בצורות עשייה שונות.

צמוד ל'מיקונוס' חוף ים מדהים בו תפעל מסעדת חוף בעלת תפריט עשיר נוסח יוון, כך שבין אם תבחרו לשבת במסעדה או לשכב על הספות וכסאות הנוח שעל החוף, תיהנו מחוויה יוונית מושלמת של אוכל יווני, אווירה יוונית ומוסיקה יוונית אותה ינגן נגן הבוזוקי הוותיק דניאל פורצנל המעיד על עצמו שהוא נגן הבוזוקי הראשון של אילת.

בנוסף למהפכה היוונית שהביאו לחוף 'אלמוג', מתכננים ב'מיקונוס' גם מהפכה במחירי המשקאות בחופים. 'באקט' של שלושה בקבוקי בירה יעלה לכם במיקונוס רק - 39 ₪. שתיה קלה - 8 ₪ ובקבוק מים יעלה לכם רק - 5 ₪.

ולא רק במחירי המשקאות, ב'מיקונוס' מתכננים לכם גם הפתעות רבות במחירי המנות שבתפריט.
אז למה לקנות כרטיסים ולנסוע ליוון כדי לחפש את המסעדה הנכונה על החוף, כאשר חוויה יוונית מושלמת מחכה לכם כאן? בלי לרכוש כרטיסים ולארוז מזוודות ולטוס ליוון - הגיעו לחוף 'אלמוג' והרגישו יוון כאן על שפת הים האדום ליד הבית.

 

 

 

כתובת: דרך מצרים חוף אלמוג צמוד למלון 'אורכידאה ריף' על החוף.
טלפון: 08-6406050.
פתוח: שבעה ימים בשבוע 08:00-22:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש