ברביקיואה - RIBS AND MORE  - מסעדת בשרים

מאת: אביבה דקל ● 10/2/2016 09:36 ● ערב ערב 2745
לחוויית הבשרים שמשגעת את אילת בחודשיים האחרונים, יש שם! 'ברביקיואה', מלשון השם - העתיד לברביקיו מפיהם של הילידים האינדיאנים הוותיקים. המסעדה מעוצבת בקפידה, ולצד מגוון הבשרים העצום והמרתק בשלל גווניו, תוכלו למצוא במסעדה גם מגוון סלטים, כריכים, ארוחות בוקר בשבתות, מנות צמחוניות ואף טבעוניות וכמובן, לראשונה באילת, מגוון מנות בשרים מעושנים. המסעדה, למי שעדיין לא זכה לבקר בה, מעוצבת בקפידה ומציעה לראשונה גם לאילתים בשרים מעושנים בעיצוב מודרני וחדשני.
ברביקיואה - RIBS AND MORE  - מסעדת בשרים

לפני כחמישה חודשים, נפתחה המסעדה על בסיס חלומו של דודי מאור ('פדרו'/'דיפ סיאם'), להביא לאילת חוויית בשרים מעושנים, חזון אליו הצטרף גם שותפו, ליאור פייקין ('ברביס'), וביחד הם יצאו אל המסלול להביא אלינו אל העיר את החוויה. אחרי פחות מחודשיים, החליטו לסגור את המסעדה לכמעט חודש ימים, לשם שדרוג ועדכון הטעמים לחיך הישראלי. לפני כחודשיים, חזרה המסעדה לפעילות מסיבית. פייקין: "כאנשי שירות ומסעדנות, אנחנו ערבים לכל סועד שמגיע אלינו כבר שנים והחלטנו להתאים את המוצר הייחודי לחיך המודרני. 
 
כשהחלטנו לפתוח מחדש, רצינו לבחון את הכדאיות מול האילתים עם שוק הבשרים המעושנים, שאמנם הוא רק חלק ממגוון המנות במסעדה, אבל ללא ספק הוא הסיבה שבזכותה שווה לצאת מהבית ולהגיע אפילו עד אילת. לכן החלטנו על תקציב אגרסיבי ששילב בתוכו את ההזדמנות לפנק את תושבי העיר, בעזרת כך שהזמנו כ- 100 תושבים לטעום מדי יום את תפריט המעושנים שלנו, בתקווה שהחוויה צלחה ולמצוא בתוכם את מספר חובבי הבשר המעושן אשר לשמחתנו לא רק עמד על 1,500 סועדים כפי שחשבנו בתחילה, אלא הגיע בקירוב ל-3,000 חובבים, אשר את חלקם כבר מצאנו והקמנו יחד איתם בית חדש לצאת ולצפות לקראתו, בעוד שעכשיו אנחנו מתחילים מהלכים שיביאו את התושבים לטעום גם את התפריט הפתוח, המגוון והחופשי שלנו, שלבטח יעבור בקלות ואהבה רבה יותר, בחיכם של חלק מתושבי האזור, שהטעם המעושן חדש להם.
 
המסעדה אמנם עדיין בהרצה והיעד הוא להגיע למוצר מושלם עד האביב הקרוב, ועד אז מזמינים בעלי המסעדה את כלל תושבי העיר ליהנות מהנחה קבועה של 25%, ואיתם להמשיך לשפר ולשכלל את המוצר שכבר מזמן הפך לטרנד אהוב במיוחד בקרב אוהבי הבשר בעירנו הקטנה.
 
בעניין התוכן, למעט המאכלים המפנקים את החיך, אורחי המקום נהנים דרך קבע ממוזיקת קאנטרי המשתלבת נפלא באווירה הטקסנית שעוצבה במקום, לצד מנגינות בלוז וג'אז. במקום נערך מדי מוצאי שבת בחודשיים האחרונים מופע קאנטרי שבועי של ליאב אזרן (הנציג שלנו ב'אקס פקטור'). 
 
בסופ"ש הקרוב, תחל המסעדה להפעיל שני ליינים חדשים: הראשון, קבלת שבת שתתקיים מדי שבוע החל מהשעה 14:00 ותציע לאורחים להגיע וליהנות ממגוון מנות ייחודיות לצד כוס בירה/משקה, על שפת הלגונה, לצד מוזיקה מענגת, ב-14 ₪ בלבד. ובשבת, החל משעות הבוקר, יוכלו אורחי ה'אייס מול' ליהנות מארוחות בוקר אמריקאיות וישראליות, שיזכירו לחלקנו את מסעדת 'בנדיקט' ומסעדות אחרות שכבר מזמן הבינו את הפוטנציאל הטמון בארוחות הבוקר האיכותיות.
 
במהלך השבוע, במקרה ותרצו לקפוץ אל המסעדה בשעות הצהרים, תוכלו להגיע וליהנות מתפריט סנדוויצ'ים מגוון.
 
ההמלצה שלנו: אם כבר הגעתם למסעדה ולא מצאתם את עצמכם בתפריט הבשרים המעושנים (לא מתאים למי שלא אוהב שומן), בחרנו להמליץ לכם על סטייק האנטרקוט המקומי שלנו, המגיע מהגליל, מיושן במקום ומוגש לכם במידות היישון וההכנה המושלמות, וגם על מנת צלעות הטלה המוגשות כאן ומומלצות בחום.

ולסיום, אין כמו לסיים ארוחה מושלמת מאשר עם 'הדובדבן שבקצפת', פבלובה מקומית אשר כמו יתר הקינוחים מיוצרים במקום והופכים את החוויה הקולינארית למושלמת.
  
צוות השירות הצעיר והתוסס מורכב מעובדים חרוצים וחייכנים לצד צוות ניהול מוכשר ומיומן שמוציא מזה שנים את מיטב אנשי השירות אל עבר תחום המזון והמשקאות בארצנו הקטנה.

בואו ל'ברביקיואה' ליהנות מאוכל מצוין, שירות מפנק, מוסיקה טובה ובעיקר - חוויה קולינארית מפנקת אל מול נוף הלגונה החדשה בחזית ה'אייס מול'.

 

ברביקיואה
כתבת: כניסה דרומית של ה'אייס מול' ליד החניה הגדולה,
טל: 08-9237171.
פתוח: 7 ימים בשבוע א-ה ושבת 12:00-23:00, בשישי 12:00-01:00.
חניה יש בשפע וגם גישה לנכים יש.
משלוחים: בקרוב.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש